خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج مطرح کرد؛

مسابقات ورزشی محلات فرصتی مناسب برای استعدادیابی و حرفه‌ای شدن ورزشکاران

مسابقات ورزشی محلات فرصتی مناسب برای استعدادیابی و حرفه‌ای شدن ورزشکاران
کد خبر : ۱۵۳۳۸۴۶

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج گفت :با توجه به استقبال چشمگیر ورزشگاران و شهروندان مسابقات فرهنگی و ورزشی محلات در دو نیمه از سال برگزار شود.

به گزارش ایلنا از البرز، علیرضا رحیمی در حاشیه بازدید از هفتمین دوره مسابقات ورزشی محلات بیان داشت: این مسابقات  با وقفه ای  طولانی در 20 رشته با همکاری 20 هیئت ورزشی و با مشارکت حدود 20 هزار نفر در حال برگزاری است که این استقبال علاقه و توجه شهروندان به امر ورزش را  نشان می دهد.

رحیمی از اهمیت بالا و ویژگی های مهم این مسابقات سخن گفت و افزود: مسابقات ورزشی محلات می تواند فرصتی مناسب برای استعدادیابی برای باشگاه داران و مربیان ورزشی و هیئت های ورزشی باشد جهت شناسایی نخبه های ورزشی تا از بین جوانان شهر در راستای رشد و شکوفایی استعدادهای ورزشی نهفته شهر، برای حرفه ای شدن آنها تلاش کرد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی پیشنهاد برگزاری مسابقات ورزشی محلات در نیمه دوم سال را به مدیریت شهری داد و اظهار داشت:با توجه به استقبال خوب ورزشکاران و شهروندان در کنار خانواده های خود که به طور ویژه و چشمگیری باعث شوق و ذوق در جوانان و کودکان شهر ایجاد کرده پیشنهاد می شود مدیریت شهری برنامه ریزی کند تا در نیمه دوم سال شاهد تکرار برگزاری این مسابقات و اختتامیه آن در دهه مبارکه فجر باشد.

رحیمی از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه بیماران خاص در این دوره از مسابقات تقدیر و خواستار شد: شهرداری کرج به برگزاری مسابقات ورزشی محلات بسنده نکرده بلکه باید به مقوله فرهنگ هم توجه کرده و مسابقات فرهنگی محلات و همچنین مسابقات ویژه برای افراد کم توان و بیماری های خاص برگزار کند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج برگزاری ورزش همگانی و ورزش کردن را نوعی پس‌انداز در جهت کاهش هزینه های شهروندان در راستای سلامت جسم و روان خواند و گفت: ورزش می تواند رفتارها و کنش های اجتماعی متعادل را شکل دهد و باعث کاهش هزینه های اجتماعی و اقتصادی جامعه و فرد و سلامت جسم و آرامش روانی فرد در خانواده و جامعه را  به همراه داشته باشد.

وی در پایان یادآور شد اختتامیه هفتمین دوره مسابقات ورزشی محلات اواخر مهر ماه تا اوایل آبان همراه با اهدای جوایز نفیس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز