خبرگزاری کار ایران

نماینده بویراحمد واحد:

دنا را زخمی کرده اند اما با تمام توان از حقوق ملت دفاع می کنیم

دنا را زخمی کرده اند اما با تمام توان از حقوق ملت دفاع می کنیم
کد خبر : ۱۵۳۳۸۷۷

مدیران ناکارآمد را تغییر دهید

نماینده بویراحمد واحد در مجلس تاکید کرد که دنا را برخی زخمی کرده اند اما ما با تمام توان از حقوق این ملت دفاع خواهیم نمود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، محمد بهرامی سیف آباد در آئین انتصاب استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دغدغه مندی گسترده مردم استان در موضوع دنا، اظهار داشت: برخی دنا را زخمی کرده اند و شما و ما باید با تمام توان از حقوق مردم دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد باید تمام توان خود را بگذارد تا دغدغه و نارضایتی مردم از ساخت سد در دنا را رفع کند، یادآور شد: همه ما در کنار هم باید از حقوق زیست محیطی دنا دفاع کنیم و نگذاریم با سدسازی،  دنا نابود شود.

نماینده بویراحمد واحد گفت: منافع زاگرس و ایران در دنا است و مردم از آنچه راجع به دنا رخ داده بشدت ناراحت و مطالبه عمومی شان لغو مصوبه شورایعالی حفاظت محیط زیست دولت گذشته است.

بهرامی سیف آباد با تاکید براینکه از دولت چهاردهم با تمام توان حمایت کرده و می کنیم، تصریح کرد: ما از این دولت حمایت خواهیم کرد اما تعارف هم نخواهیم داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از عملکرد مدیران ناکارآمد استان کهگیلویه و بویراحمد انتقاد و از استاندار خواست این موضوع با دقت بررسی شود.

نماینده بویراحمد واحد در مجلس افزود: متاسفانه این مدیران در جذب اعتبارات مسوولیت های اجتماعی بسیار ضعیف عمل کرده و برخی از آنها،  حتی یک ریال جذب نکرده اند.

بهرامی سیف آباد در بخش دیگری از سخنان خود به دلایل انتخاب استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد اشاره و خاطرنشان کرد: هشت نفر گزینه استانداری استان ما بود که در نهایت به ۲ نفر ختم شد.

وی گفت: براساس شاخصه هایی که بررسی کردیم به این نتیجه رسیدیم که آقای رحمانی بهترین گزینه برای استانداری کهگیلویه و بویراحمد است.

بهرامی سیف آباد افزود: آقای رحمانی اگرچه از ایل قشقایی است اما ریشه در همین خاک دارد و فرزند کهگیلویه و بویراحمد است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز