خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

حکم انتصاب شهردار رودبار لغو شد!

حکم انتصاب شهردار رودبار لغو شد!
کد خبر : ۱۴۸۷۱۵۵

وکیل آقایان مجتبی امانی و محمدصادقی از صدور حکم قطعی لغو انتصاب کامران میرزایی بعنوان شهردار رودبار توسط شعبه ۲۵ تجدید نظر دیوان عدالت اداری خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با پیگیری های محمد صادقی و مجتبی امانی دو عضو شورای شهر رودبار و وکیل آنها  محسن خاکزاد از طریق مراجع قضایی حکم انتصاب کامران میرزایی به عنوان شهردار رودبار لغو شد.

یازدهم آبان ماه سال 1402 حکم شهردار رودبار امضا و عصر روز چهاردهم آبان ماه بدون دعوت و حضور اعضای شورای شهر رودبار مراسم معارفه وی برگزار شد.

صادقی عضو شورای شهر رودبار در این باره به ایلنا، گفت: بالاخره تلاش های من و همکارم به نتیجه رسید و با پیگیری های محسن خاکزاد وکیل مان توانستیم از طریق دیوان عدالت اداری با ثبت شکایت از بی عدالتی که برای انتخاب شهردار رودبار صورت گرفته بود به نتیجه برسیم و رای قطعی حکم انتصاب کامران میرزایی به عنوان شهردار رودبار لغو شود.

محمد صادقی پیش از این  به ایلنا گفته بود: به دیوان شکایت می کنیم چراکه  صورت جلسه برای انتخاب شهردار خارج از دفتر شورا و احتمالا در دفتر فرماندار و به اجبار یا توصیه کسی به امضا رسید اما شک ندارم که فرماندار رودبار پشت این ماجراست چراکه ما به فرماندار اعلام کردیم که این اسناد و مدارک و امضاها متعلق به ما نیست. حتی از مراجع ذی ربط خواستیم این امضاها و مدارک جعلی از سوی اعضای شورای شهر رودبار را جهت خط‌شناسی مورد بررسی و کارشناسی قرار دهند اما متاسفانه نتیجه‌ای نگرفتیم.

محسن خاکزاد وکیل دو عضو شورای شهر رودبار در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، گفت: با رای قطعی صادره توسط شعبه ۲۵ تجدیدنظر دیوان عدالت اداری، حکم انتصاب کامران میرزایی به عنوان شهردار رودبار لغو و وی دیگر قانونا شهردار رودبار نیست.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز