خبرگزاری کار ایران

در سی و ششمین روز از آغاز اعتراض صنفی /

دو مدیر داخلی کاشی گیلانا به دادگاه رودبار احضار شدند

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۳۶۶

بدنبال ممانعت جمعی کارگران از خروج بخشی از اموال کارخانه از سوی یکی از طلبکاران مالی، صبح امروز دادگاه رودبار مدیر داخلی و مدیراداری این واحد تولیدی را احضار کرد.

همزمان با سی و ششمین روز از شروع اعتراضات صنفی کارگران کاشی گیلانا صبح امروز(چهارشنبه ۳۰ مهر) دو نفر از مدیران داخلی این واحد تولیدی به دادگاه رودبار احضار شدند.

به گزارش منابع کارگری ایلنا، در پی ممانعت کارگران از خروج بخشی از اموال کارخانه از سوی یکی از طلبکاران مالی در روز دوشنبه هفته جاری، دادگاه رودبار مدیر داخلی و اداری این واحد تولیدی را احضار کرده است.

بر اساس این گزارش، روز دوشنبه(۲۸ مهر) زمانی که یکی از طلبکاران ۲۰ میلیون تومانی کارخانه با حکم قضایی قصد خروج بخش از تولیدات کارخانه را داشت کارگران به صورت جمعی برای محافظت از اموال کارخانه مانع اجرای این حکم شدند، به همین دلیل ماموران کانتری منجیل حاضر در صحنه با تنظیم صورت جلسه‌ای مدیر داخلی کارخانه آقای «قربان‌زاده» و مدیر اداری آقای «حسین افشار» را مسئول منع اجرای حکم دانسته‌اند.

به گفته این منبع خبری، این دو مدیر داخلی کاشی گیلانا که همانند ۱۶۰ کارگر کارخانه از سال ۸۸ هنوز نتوانسته‌اند مطالبات خود را از کارفرما دریافت کنند، هم اکنون با ضمانت دو چک ۳ میلیون تومانی از سوی دو تن از همکاران خانم آزاد شده‌اند.

گفتنی است پیش از این در تاریخ(۳۰ شهریور) هفت نفر از کارگران معترض کارخانه کاشی گیلانا به پلیس امنیت رودبار احضار شده بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز