خبرگزاری کار ایران

کشتارگاه آمل به دلیل تخلفات بهداشتی موقتاً تعطیل شد/ بیکاری ۸۰ کارگر

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۴۷۸

کشتارگاه دام آمل از واحدهای زیر مجموعه شهرداری به دلیل تخلفات بهداشتی تعطیل شد و ۸۰ کارگر این واحد صنعتی موقتا بیکار شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، واحد کشتارگاهی دام آمل در استان مازندران به دلیل آنچه مشکلات بهداشتی عنوان می‌شود، از ۲۱ فروردین ماه سال جاری موقتا تعطیل شده است و ۸۰ کارگر این کشتارگاه از کار بیکار شده‌اند.

کارگران می‌گویند: کشتارگاه آمل به دلیل مشکلات بهداشتی، وضعیت نامناسب فضای ساختمانی و رعایت نکردن بهداشت محیط تعطیل شده است.

به گفته آنان؛ این کشتارگاه دام بزرگ کاستی‌ها و مشکلات زیادی در زمینه زیرساخت‌های محیطی از جمله نامناسب بودن سرویس فاضلاب و استاندارد محیط روبرو است و نیاز به بهسازی و نوسازی وضعیت محیط کشتارگاه و سرویس فاضلاب دارد.

براساس اظهارات کارگران؛ مسئولان این کشتارگاه وعده داده‌اند تعطیلی این واحد موقتی است و کارگران می‌توانند بعد از رفع مشکلات مجددا به کار سابق‌شان بازگردند.

کارگران کشتارگاه آمل که خواهان بازگشایی دوباره این واحد هستند، با تاکید بر اینکه کارگران این مجموعه از زحمتکشان جامعه هستند، در خاتمه تصریح کردند: تنها منبع درآمدی و اشتغال دست‌کم ۸۰ کارگر به‌صورت مستقیم و ۲۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم در این واحد است لذا از مسئولان تقاضا داریم که درخصوص رفع مشکلات این واحد تولیدی و بازگشت به کار کارگران آن که اکنون در وضعیت سخت معیشتی قرار دارند، اقدام عاجل کنند.

مهدی هاشم‌نیا (مسئول کشتارگاه شهرداری آمل) با تایید خبر تعطیلی این واحد کشتارگاهی و بیکاری کارگران گفته است: تعطیلی کشتارگاه آمل به آمار بیکاران استان افزوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز