خبرگزاری کار ایران

تجمع کارگران فصلی نیشکر «میان آب» برای بازگشت به‌کار و عقد قرارداد دائمی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۵۱۳

گروهی از کارگران فصلی کشت و صنعت نیشکر «میان آب» با تجمع مقابل ساختمان فرمانداری شوش، خواستار مشخص شدن وضعیت شغلی خود شدند.

یکی از کارگران فصلی مجتمع کشت و صنعت نیشکر میان آب در تماس با خبرنگار ایلنا گفت: اعتراض امروز کارگران فصلی برای مشخص شدن وضعیت شغلی آن‌ها برپا شد.

او گفت: برخلاف سنوات گذشته که کارگران فصلی در نیمه دوم فروردین ماه هر سال مشغول به کار می‌شدند، آنها هنوز بیکارند. در واقع کارگران فصلی کشت و صنعت میان آب در بهار هرسال، فعالیت خود را در مزارع کشت نیشکر شروع کرده و تا شروع سرمای فصل زمستان به همکاری خود با این واحد تولیدی ادامه می‌دهند.

این کارگر با بیان اینکه امسال برخلاف گذشته هنوز مشفول بکار نشده و وضعیت شغلی آن‌ها مشخص نیست، در ادامه با یادآوری شرایط نامناسب بازار کار منطقه سکونت خود افزود: این واحد تولیدی و کشاورزی تنها فرصت شغلی برای آنهاست که سالهاست در آن به صورت فصلی مشغول کارند.

به گفته وی، باتوجه به اینکه کارگرانی که این حرفه را به صورت انجام می‌دهند تنها در طول فصل بهره‌برداری به صورت موقت به کار گرفته می‌شوند و مابقی فصول سال بیکار هستند، بنابراین درخواست ما از مدیریت این مجموعه جدا از تسریع برای شروع به کار مجددا عقد قرارداد دائمی است تا امنیت شغلی داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز