خبرگزاری کار ایران

برای دومین بار در سال جاری رخ داد:

تجمع کارگران مخابرات همدان در اعتراض به تحمیل قرارداد پاره‌وقت

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۴۹

در تازه‌ترین اقدام، قرارداد ما به سطح پاره وقت تنزل پیدا كرده و کارگزاران روستایی به ازای هر ۴ ساعت کار در روز حقوق دریافت می‌کنند که این مسئله باتوجه به تورم موجود، ما را در تامین معاش خانواده‌های خود با مشكل مواجه كرده است.

کارگزاران و رانندگان قراردادی شرکت مخابرات استان همدان در اعتراض به کم شدن حقوق ماهیانه خود برای دومین بار در سال جاری اقدام به برپایی یک تجمع اعتراض آمیز در مقابل ساختمان مرکزی این شرکت كردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در همدان، كارگران حاضر در این تجمع، علت این اقدام اعتراضی را كاهش حقوق و مزایای ماهیانه خود عنوان می‌كنند.

 یکی از کارگزاران شرکت مخابرات در دفا‌تر خدمات روستایی، در این باره به خبرنگار ایلنا گفت: طی چند سال گذشته که با این شرکت همکاری داشته‌ایم هرساله مسئولین شرکت به بهانه‌های مختلف اقدام به کم كردن حقوق و مزایای کارکنان كرده‌اند.

این كارگر افزود: در تازه‌ترین اقدام، قرارداد ما به سطح پاره وقت تنزل پیدا كرده و کارگزاران روستایی به ازای هر ۴ ساعت کار در روز حقوق دریافت می‌کنند که این مسئله باتوجه به تورم موجود، ما را در تامین معاش خانواده‌های خود با مشكل مواجه كرده است.

همچنین یکی از رانندگان که تحت قرارداد با شرکت مخابرات مشغول کار است دراین خصوص گفت: طی ۳ سال گذشته شرکت مخابرات اقدام به استفاده از رانندگان بخش خصوص كرده که طی این مدت با وجود افزایش سالیانه نرخ کرایه، مسئولین شرکت مخابرات هربار حقوق و مزایایی که به رانندگان طرف قرارداد تعلق می‌گیرد را کمتر می‌كنند.

به گفته این كارگر در حال حاضر کرایه دریافتی از این رانندگان نصف کرایه رانندگان اتومبیل آژانس‌ها است و این درحالیست که رانندگان از هیچگونه حقوق ازقبیل اضافه کار، سنوات، عیدی و... بهره‌مند نیستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز