خبرگزاری کار ایران

انتظار ۸۰ کارگر روغن نباتی جهان برای بازگشت به‌کار

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۸۹۲

منابع خبری در استان زنجان از سرگردانی دست‌کم ۸۰ نفر از کارگران تعدیل شده روغن نباتی جهان خبر می‌دهند.

منابع خبری ایلنا در استان زنجان از سرگردانی دست‌کم ۸۰  نفر از کارگران تعدیل شده روغن نباتی جهان خبر می‌دهند.

برپایه این اطلاعات، کارگران مورد نظر پیش‌تر در این کارخانه مشغول کار بودند که تقریبا از دو ماه پیش به همراه  ۸۰ کارگر دیگر تعدیل می‌شوند.

از قرار معلوم دلیل تعدیل این ۱۶۰ کارگر اعلام عدم نیاز و کمبود مواد اولیه از جانب کارفرما عنوان شده است.

این کارگران تعدیلی قرار بود بعد از فراهم شدن شرایط کار وتامین مواد اولیه تولید دوباره به سرکار بازگردند و اگرچه تاکنون نیمی از آنها به کار سابق خود بازگشته‌اند اما هنوز تعداد ۸۰ نفر بیکار و سرگردان باقیمانده‌اند.

از قرار معلوم ، به غیر از این کارگران تعداد ۶۰ کارگر در پایان سال گذشته هنوز در استخدام کارخانه روغن نباتی جهان باقی‌مانده بودند، که همگی آنها از یک هفته مانده به شروع سال جدید تا روز گذشته ۲۶ فروردین ماه کارخانه  در تعطیلات و مرخصی بودند.

به گفته یکی از کارگران از روز گذشته که فعالیت  تولیدی  کارخانه از سر گرفته شد، و در این مدت به غیر کارگران باقیمانده، حدود نیمی از کارگران اخراجی نیز به کار خود بازگشته‌اند اما هنوز حدود ۸۰ کارگر اخراج شده باقیمانده‌اند.

همچنین به نقل از منابع خبری ایلنا در زنجان گفته می شود  شماری ازاین کارگران تعدیل شده صبح امروز ۲۷ فروردین ماه برای پی گیری  وضعیت شغلیشان به اداره کار زنجان مراجعه کرده اند اما پاسخ روشنی به خواسته های آنان داده نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز