خبرگزاری کار ایران

یک فعال کارگری:

مسئولان جلسات رونق تولید را در کارخانه‌های راکد برگزار کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۳۳۱

رئیس شورای هماهنگی کار استان گلستان گفت: از مسئولان می‌خواهیم که جلسات خود را در کارخانه‌های راکد برگزار کنند و از نزدیک مشکلات تولیدکنندگان را ببینند.

روح الله تجری در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: درحال حاضر کارخانه‌های راکد در گلستان وجود دارد که باید زمینه سرمایه‌گذاری و مشارکت برای احیای آنان فراهم شود. بیشترین واحدهای صنعتی راکد، واحدهای صنعتی کوچک هستند.

وی ادامه داد: بسیاری از مشکلات واحدهای صنعتی بانکی و مالی است که مسئولان استان در این شرایط باید اقدماتی انجام دهند که بانک‌ها را همراه خود کنند. قطعا اگر بانک‌ها همراهی کنند بسیاری از واحد‌های که راکد هستند به چرخه تولید بازخواهند گشت.

تجری افزود: از مسئولین می‌خواهیم جلسات رونق تولید را در کارخانه‌هایی که راکد هستند، برگزار کنند. مسئولان باید از نزدیک مشکلات واحد‌های راکد را ببینند و صحبت آن‌ها را بشنوند.

وی بیان کرد: ۱۰۰ واحد تولیدی راکد در گلستان در سال گذشته احیا شد که باعث جلوگیری بیکاری شماری از کارگران شد.

این فعال کارگری با بیان اینکه نخستین گام اشتغالزایی در گلستان باید رفع مشکلات واحدهای راکد باشد، افزود: عمده مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی راکد در استان اختلاف شرکاء، کمبود نقدینگی، فقدان بازار، مشکلات قضایی، تأمین ماشین آلات، مالکیتی، حقوقی است. متاسفانه گلستان هنوز به توسعه صنعتی مورد مطلوب نرسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز