خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

اختصاص زمین برای ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی کارگران صنعتی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۳۷۱

ارسلان مالکی اظهار کرد: مساحت کل زمین‌هایی که برای طرح صنعت-شهرها در نظر گرفته شده نزدیک به ۵ هزار هکتار است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از اختصاص زمین برای ساخت بیش از ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای تامین مسکن کارگران و کارکنان بخش صنعت خبر داد. 

ارسلان مالکی (معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن) از اختصاص زمین برای ساخت بیش از ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای تأمین مسکن کارگران و کارکنان بخش صنعت خبر داد. 

وی با اشاره به اینکه این اراضی در ۱۰ استان کشور واقع شده‌اند، گفت: مساحت کل زمین‌هایی که برای طرح صنعت-شهرها در نظر گرفته شده نزدیک به ۵ هزار هکتار است. 

معاون وزیر راه و شهرسازی صنعت شهرها را یکی از سیاست‌های موفق دولت سیزدهم برای استفاده از تمامی ظرفیت‌های کشور دانست و افزود: اجرای این طرح در حقیقت نوعی مشارکت میان دولت و بخش صنعت برای تولید مسکن است. 

وی استفاده از ظرفیت مدیریتی واحدهای صنعتی در احداث پروژه‌ها و کنترل کیفی این پروژه‌ها توسط بخش صنعت را از مزایای این مشارکت برشمرد و ادامه داد: در این راستا دولت نیز تمامی امکانات موجود برای تسهیل در اخذ مجوزها و امکان ایجاد تسهیلات را به کار می‌گیرد. 

مالکی در پایان با اعلام آمادگی برای تأمین مسکن کارگران و کارکنان بخش صنعت در دیگر استان‌ها نیز اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز