خبرگزاری کار ایران

معرفی کترینگ سازمانی جهت سفارش غذای شرکتی

معرفی کترینگ سازمانی جهت سفارش غذای شرکتی
کد خبر : ۱۵۰۷۲۸۸

سرو غذای شرکتی از سوی کترینگ‌ها برای شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف، راهکاری اقتصادی و برد_برد برای هر دو طرف است که از یک‌سو به تنوع منو غذای شرکتی، ترویج عادات غذایی مثبت و در نهایت رضایت هر چه بیشتر کارکنان سازمان‌ها کمک می‌کند و از سوی دیگر با این شیوه خدمات‌دهی، کترینگ‌ها این امکان را دارند که روتین غذایی مشخصی را با تعداد سفارشات معین در لیست سرویس‌دهی ماهانه و حتی سالانه خود داشته‌باشند.

سرو غذای شرکتی از جمله خدمات مهمی است که طی سال‌های اخیر با نیازسنجی دقیق بازار از سوی کترینگ‌ها و رستوران‌های مختلف ارائه شده‌است چرا که آن‌ها می‌توانند با اتکا به تجهیزات مدرن و تجربه و دانش کارکنان خود حجم بالای غذای پرسنلی سازمان‌ها را با کیفیت ممتاز، قیمت رقابتی و به صورت روزانه تأمین نمایند. ارائه غذایی خوش‌ طعم، سالم و متنوع فرصتی ایده‌آل برای مدیران شرکت‌ها ایجاد می‌کند تا بتوانند سلامت جسمی و روانی کارکنان خود را تضمین نموده و این پیام مهم را به کارمندان خود منتقل کنند که؛ سلامت تک تک آن‌ها جزو اولویت‌های اصلی مجموعه‌شان است.

این میزان توجه به رضایت خاطر پرنسل، تأثیری غیر قابل انکار در افزایش بهره‌روی و کارآیی اعضای مجموعه دارد. البته برای رسیدن به این مقصود شما قبل از هرچیز ابتدا باید کترینگی معتبر، با سابقه و خوش‌نام که توانایی تأمین غذای سازمانی را داشته‌باشد انتخاب کنید وگرنه نه تنها سلامت کارکنان خود را به خطر می‌اندازید بلکه موجبات نارضایتی آن‌ها را نیز فراهم می‌کنید، به طور مثال کیبو یکی از برترین این کترینگ‌ها است که سال‌هاست در حوزه تأمین غذای سازمانی با تیراژ بالای ده هزار پرس در هر شیفت فعالیت می‌کند.

 

معرفی کترینگ سازمانی جهت سفارش غذای شرکتی

این آشپزخانه صنعتی بزرگ که در محله میرداماد واقع شده دارای منویی متنوع از غذاهای رژیمی، سنتی، ایرانی و فرنگی است که انواع غذای شرکتی را به صورت مکانیزه و در محیطی کاملا بهداشتی، در پک‌هایی شکیل و سلامت‌محور به دست کارمندان و پرسنل محترم سازمان‌ها می‌رساند. در واقع درک درست از شرایط خاص کارکنان، داشتن منوی متنوع، استفاده از مواد اولیه سالم و تازه، به کارگیری پرسنل خبره و متخصص در طبخ انواع غذاها و دسرها، ارائه بسته‌بندی بهداشتی، تحویل سریع و طبخ غذا در حجم بالا از جمله مهم‌ترین رموز موفقیت این کترینگ سازمانی در حوزه تهیه غذای شرکتی است.

 

سفارش غذای شرکتی از کترینگ ها چه مزایایی دارد؟

ارائه غذاهایی سالم، خوشمزه و باکیفیت جایگزینی ایمن و عالی برای وعده‌های خوراکی ناسالم و بی‌کیفت غذای ادارای بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها است. برون سپاری سفارش غذای شرکتی به کترینگ‌های با سابقه و معتبر هم‌چون کترینگ کیبو مزایای زیر را به همراه دارد:

  • امکان ارائه منوی غذایی به روز در حجم بالا
  • امکان اضافه کردن آیتم‌های مختلف و ترکیب جذاب غذاها
  • ارائه منوی متنوعی از غذاهای رژیمی و غیر رژیمی
  • تضمین کیفیت و سلامت غذا
  • صرفه‌جویی در هزینه‌ها و انرژی
  • امکان ارائه برنامه غذایی از پیش تعیین شده برای کل ایام هفته و کمک به تنظیم رژیم غذایی  کارمندان
  • عدم نیاز به مراجعه حضوری با امکان عقد قراردادهای طولانی مدت
  • عدم نیاز به پیگیری‌های مداوم و زمان‌بر
  • افزایش تعامل و صمیمیت بین کارمندان و افزایش رضایت جمعی آن‌ها
  • کمک به بهره‌وری و کارآیی بیشتر پرسنل
  • ارائه مشاوره برای سرو غذاهایی متناسب با نیازهای سازمان
  • ارائه صورت حساب‌های رسمی و دقیق برای تنظیم بیلان مالی شرکت‌ها

باتوجه به مزایای ذکر شده اگر شما نیز به عنوان مدیری مسئول و دلسوز از تأثیر سرو غذای سالم و باکیفیت بر سلامت جسمی و روحی پرنسل‌تان آگاه هستید همین حالا می‌توانید برای عقد قرارداد سفارش آنلاین غذای شرکتی از طریق شماره تلفن ۴۳۰۰۰۰۴۲_۰۲۱ اقدامات لازم را انجام دهید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز