خبرگزاری کار ایران

آیین شکر گزاری و تجلیل  از فعاالان  ستاد انتخاباتی  ستاد انتخاباتی در استان کرمانشاه برگزار شد

آیین شکر گزاری و تجلیل  از فعاالان  ستاد انتخاباتی  ستاد انتخاباتی در استان کرمانشاه برگزار شد
کد خبر : ۱۵۰۶۷۱۳

با حضور جمعی از مسئولین ستاد انتخابات ریاست جمهوری در استان آیین شکرگزاری و تجلیل از فعالان ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهور منتخب مسعود پزشکیان استان کرمانشاه در تالار انتظار استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، محمدرضا سعید رئیس ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در کرمانشاه در آیین شکرگزاری و تجلیل از فعالان ستاد انتخاباتی رئیس جمهور منتخب در استان‌ کرمانشاه که عصر امروز (۲۹ تیر) در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد، به حماسه دو هفته قبل ملت ایران و مشارکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و این گردهمایی را فرصتی برای گرامیداشت این رخداد بزرگ تاریخی دانست.

وی ضمن قدردانی از اعتماد مردم به مسعود پزشکیان و رای حداکثری به او، گفت: مسعود پزشکیان مرامی حسینی دارد و شاگرد مکبت امیرالمومنین(ع) است و انتخاب او از سوی ملت ایران نشان از عشق مردم به راه شاگردان این مکتب است.

رئیس ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در کرمانشاه ابراز امیدواری کرد، رئیس جمهور منتخب  نیز در پاسخ به اعتماد مردم، تمام تلاش خود را برای حفظ حقوق شهروندی همه مردم و پیشرفت کشور به کار گیرد.

سعیدی از تمامی افرادی که در ستادهای انتخاباتی مسعود پزشکیان فعالیت داشتند قدردانی کرد و افزود: شما امید را برای مردم زنده کردید و باعث شدید نسیم حیات‌بخش بر جامعه بدمد و بار دیگر بستر شکل‌گیری سرمایه اجتماعی در کشور فراهم آید.

وی معتقد است، نتیجه‌ای که در انتخابات رقم خورد حاصل تلاش مستمر و دلسوزی همه ستادها، اقشار، اقوام، مذاهب، احزاب و … در همه نقاط بود.

رئیس ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در کرمانشاه به افزایش ۱۰ درصدی مشارکت در مرحله دوم انتخابات نیز اشاره کرد و افزود: خوشبختانه افزایش مشارکتی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بود، با فعالیت ستادها و دعوت گسترده به مشارکت، رقم خورد.

وی خاطرنشان کرد: به رغم مشارکت خوبی که در انتخابات شاهد بودیم، لازم است صدای افرادی که در انتخابات شرکت نکردند را بشنویم.

رئیس ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در کرمانشاه در ادامه از فعالیت شورای راهبری و همچنین تشکیل یازده کارگروه تخصصی ذیل آن در استان کرمانشاه برای تقویت فرآیند پاسخگویی، شفافیت و … اشاره کرد و افزود: در هر یک از این کارگروه‌ها ۱۵ نفر از کارشناسان خبره و صاحب صلاحیت حضور دارند.

سعیدی با بیان اینکه فعالیت این کارگروه‌ها محدودیتی برای استفاده از ظرفیت سایر علاقمندان و صاحب‌نظران ایجاد نمی‌کند، تاکید کرد: نگاه پزشکیان مبنی بر گسترش این چتر و استفاده از ظرفیت همه افراد است، حتی کسانی که رای ندادند،  اما دلسوز مردم هستند.

وی اظهار کرد: در اداره ستادها، شورای راهبری و کارگروه‌ها هیچ مسئله غیرشفاف و محرمانه‌ای وجود ندارد.

 رئیس ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در کرمانشاه از همه نخبگان برای حضور در شورای راهبری دعوت کرد و ادامه داد: امروز هیچ خیری در تفرقه نیست و بیش از هر زمان دیگری به اتحاد و همبستگی مردم نیاز داریم تا شاهد توسعه و سربلندی کشور و به تبع آن استان کرمانشاه باشیم.

در ادامه منصور سرمست رئیس شورای سیاست‌گذاری ستاد پزشکیان در استان کرمانشاه نیز از مشکلات کنونی کشور خصوصا در بخش اقتصاد یاد کرد و گفت: این وضعیت وظیفه دکتر پزشکیان را در زمینه‌های مختلف سنگین می‌کند.

سرمست با تاکید بر لزوم رویه همصدایی و وحدت در شرایط فعلی، گفت: امروز در استانی مانند کرمانشاه به جای آنکه محدود به انتخاب استاندار و فرماندار باشیم، باید تلاش کنیم سهم استان را از لایه میانی وزارتخانه‌ها افزایش دهیم  چرا که تنها راه توسعه استان کرمانشاه حضور نخبگان استان در بدنه وزارتخانه‌های کشور است.

در ادامه تنی چند از فعالین ستاد پزشکیان در ستادهای جوانان، بانوان و … نیز به بیان مطالبی پرداختند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز