خبرگزاری کار ایران

وزیر راه:

وزارت راه و شهرسازی برای خدمات رسانی بهتر باید با عموم مردم بیشتر وارد گفت و گو شود

وزارت راه و شهرسازی برای خدمات رسانی بهتر باید با عموم مردم بیشتر وارد گفت و گو شود
کد خبر : ۱۵۲۵۷۱۹

وزیر راه و شهرسازی گفت: وزارت راه و شهرسازی برای خدمات رسانی بهتر باید با عموم مردم بیشتر وارد گفت و گو شود، لذا گسترش تعامل با متخصصان و دست اندرکاران حوزه های مختلف راه از مهمترین رویکردها است.

به گزارش ایلنا، فرزانه صادق روز چهارشنبه در حاشیه نشست با انجمن‌های حمل و نقل در پایانه مسافربری امام رضا (ع) در جمع خبرنگاران افزود: تعامل و گفت و گوی مشترک با صنوف، بخش خصوصی و شرکت های حمل و نقل از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی است و در حوزه های مختلف جاده، ریل و هوایی باید تعامل بیشتری با بخش خصوصی وجود داشته باشد.

وی اضافه کرد: وزارت راه و شهرسازی برای خدمات رسانی بهتر باید با عموم مردم بیشتر وارد گفت و گو شود، لذا گسترش تعامل با متخصصان و دست اندرکاران حوزه های مختلف راه از مهمترین رویکردها است.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: در سفر امروز بازدید و پایش ناوگان و پایانه‌های جاده‌ای و نحوه ارائه سرویس توسط اتوبوس ها بررسی شد، چراکه در ۲ روز آینده شاهد خروج جمعیت زیادی از مشهد خواهیم بود.

صادق با بیان اینکه خوشبختانه کمبود اتوبوس برای بازگشت زائران نداریم، ادامه داد: در پایانه مسافربری رانندگان و شرکت های حمل و نقل در تلاش هستند تا مشکلی برای بازگشت زائران پیش نیاید.

وی گفت: البته به گفته برخی از هموطنان نرخ بلیت در این ایام کمی افزایش داسته است، اما معطلی برای دریافت بلیت تاکنون گزارش نشده و همه تلاش‌ها برای ارائه بهترین خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع) در حال انجام است.

وزارت راه و شهرسازی برای خدمات رسانی بهتر باید با عموم مردم بیشتر وارد گفت و گو شود

وزیر راه و شهرسازی افزود: امروز از فرودگاه مشهد نیز بازدید صورت گرفت، خوشبختانه کمبود بلیت وجود ندارد و پروازها به صورت مرتب انجام می‌شود.

صادق ادامه داد: امروز جلسه ای نیز با انجمن ها، بخشی از صنوف حمل و نقل و رانندگان برگزار شد که ادامه برگزاری اینگونه جلسات در حوزه های مختلف برای تصمیم‌گیری های نهایی در دستور است.

بر اساس تازه‌ترین آمار تاکنون پنج میلیون نفر در دهه پایانی صفر به مشهد سفر کرده اند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز