خبرگزاری کار ایران

تصادف زنجیره ای سه خودرو در محور ارومیه _ سلماس ۹ مصدوم برجای گذاشت

تصادف زنجیره ای سه خودرو در محور  ارومیه _ سلماس ۹ مصدوم برجای گذاشت
کد خبر : ۱۵۰۶۲۸۹

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: تصادف خودروی پراید_بی ام وی_سمند در جاده ارومیه_سلماس ۹ مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش ایلنا، حمید محبوبی بیان کرد: ساعت ۱۲:۲۴ ظهر چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ در محور ارومیه - سلماس تصادف زنجیره ای  تاکسی سمند، پراید و بی ام وی گزارش شد.

وی افزود: نجاتگران پایگاه امداد و نجات گردنه قوشچی هلال احمر ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی ادامه داد: این حادثه ۹ مصدوم داشت که ۵ مصدوم تبعه ترکیه بودند.

مدیر عامل هلال احمر استان تصریح کرد: مصدومین بعد از رهاسازی، انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

انحراف از جاده سواری سمند در محور مرگنلر - چایپاره ۳مصدوم برجای گذاشت

وی اضافه کرد: همچنین ساعت ۱۴:۲۹ امروز در محور مرگنلر - چایپاره انحراف از جاده سواری سمند و برخورد با دیوار منزل مسکونی گزارش شد که نجاتگران پایگاه امداد و نجات مرگنلر هلال احمر شوط بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی ادامه داد: این حادثه ۳ مصدوم داشت که مصدومین بعد از رهاسازی، انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز