خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم قزوین در مجلس:

عکاسان قزوینی برای استان میلیاردها تومان آورده داشته اند

عکاسان قزوینی برای استان میلیاردها تومان آورده داشته اند
کد خبر : ۱۵۲۳۶۴۳

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: با استناد به تصاویر عکاسان خبری استان موفق شدیم میلیاردها اعتبار برای قزوین جذب کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار کرد: جای این مراسم واقعا در برنامه های استان خالی بود و از خانه مطبوعات بابت برگزاری مراسم تجلیل از عکاسان خبری کمال تقدیر و تشکر را دارم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت افزود: عکاسان خبری استان بارها و بارها از قاب دوربین بنده را دیدند و لحظات ماندگاری را از من به ثبت رساندن و بر من واجب بود تا جهت تشکر از زحماتشان در این مراسم حاضر شوم.

محمدبیگی با اشاره به این نکته که مهمترین دغدغه عکاسان خبری موضوع مطالبات صنفی و معیشتی است افزود: اینکه دردهای یکدیگر را ببینیم و نسبت به آن بی توجهی کنیم ظلم است و اگر شاکر زحمات یکدیگر نباشیم این لطف‌ها از بین می‌رود. سال‌ها است که در میان شما هستم و از مشکلات و دغدغه‌های شما آگاهی دارم.

وی ضمن تشبیه شغل عکاسان خبری با پزشکان، بیان کرد: پزشکان و عکاسان خیلی شبیه به همدیگر هستند. ما وقتی مشغول درمان درد دیگران می‌شویم خودمان را فراموش می کنیم، عکاسان چون در حال ثبت تصاویر دیگران هستند هیچ‌گاه در هیچ لحظه ای ثبت نمی‌شوند.

این نماینده خاطرنشان کرد : عکاسی یکی از قرآنی ترین شغل‌ها است چرا که خداوند هم در قرآن برای بیان آخرت و تبیین آن رویداد از تصویر سازی و تصویرگردانی استفاده کرده است.

وی با بیان این نکته که عکاسان خبری میلیاردها تومان برای استان قزوین آورده داشته اند، خاطرنشان کرد: حتی نمایندگان مجلس نیز برای اثبات مشکلات حوزه انتخابیه نیاز به استناد به عکس و تصاویر دارند و بنده بارها برای بیان مشکلات استان قزوین از تصاویر و عکس های عکاسان قزوینی استفاده کردم تا مدیران ارشد کشوری را مجاب کنم و عکس این عزیزان باعث شده تا اعتبارات میلیاردی به استان قزوین تعلق گیرد که از جمله آن‌ها می توان به مشکلات ریزگردها و دشت قزوین اشاره کرد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت در این مراسم خطاب به عکاسان خبری قول داد تا پیگیر مطالبات آنها در قالب بسته های حمایتی و بیمه مسئولیت مدنی و تجهیزات از طریق مجلس شورای اسلامی باشد.

در این مراسم فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ کارگر جانشین معاونت فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی استان قزوین، حسین عمیدی رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در قزوین، علی اسدالله رئیس بسیج رسانه استان، سید مصطفی جعفری رئیس خانه مطبوعات استان، ولی چگینی نائب رئیس شورای شهر قزوین، حسین صلح‌جو عضو شورای شهر، قاسم الهیاری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر، سعید پورایمانی رئیس تئاتر شهر قزوین، اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان قزوین و عکاسان و خبرنگاران حضور داشتند.

گفتنی است خانه مطبوعات استان قزوین 189 عضو اصلی و 9 عضو افتخاری دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز