خبرگزاری کار ایران

امام جمعه ساری:

رئیس جمهور منتخب به استان کشاورزی مازندران نگاه جدی داشته باشد

رئیس جمهور منتخب به استان کشاورزی مازندران نگاه جدی داشته باشد
کد خبر : ۱۵۰۴۱۹۷

امام جمعه ساری گفت: مازندران استان کشاورزی است و رئیس جمهور منتخب باید حتماً نگاه جدی به کشاورزی و کشاورزان و باغداری و باغداران داشته باشد.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله محمد باقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری نمازگزاران را به تقوای الهی و‌عمل صالح توصیه کرد و گفت: مرگ با عزت از زندگی با ذلت بهتر است.

وی از عزاداران حسینی خواست که حرمت ماه محرم را حفظ کنند، افزود: بانوان نیز با پوشش درست و حجاب در مجالس امام حسین علیه السلام حضور پیدا کنند.

امام جمعه ساری با تسلیت ایام محرم و سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام مصیبت امام حسین(ع) و یارانش در کربلا را تشریح کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: مردم پیروز انتخابات هستند و حضور باشکوه مردم در دو مرحله انتخابات جای قدردانی دارد.

وی ضمن آرزوی توفیق برای پزشکیان رئیس جمهور منتخب، گفت: امیدوارم رئیس جمهور بتواند به وعده‌ها و شعارهایی که در طول تبلیغات انتخاباتی دادند، عمل کنند و مشکلات را کم و بر حجم خدمات هم بیفزایند.

آیت‌الله لائینی با بیان اینکه استان مازندران استان کشاورزی است و باید حتماً نگاه جدی به کشاورزی و کشاورزان و باغداری و باغداران داشته باشند، ادامه داد: اکنون فصل برداشت برنج است و جلوی واردات برنج گرفته شود و مصوبه اخیر سفر شهید جمهور، مبنی بر عدم تخصیص ارز ترجیهی به واردات برنج مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه ساری افزود: همچنین از دولت انتظار داریم که حداقل وزیر کشاورزی و ورزش از مازندران انتخاب شود زیرا مازندران به تنهایی به اندازه ۱۸ استان مدال آوری می‌کند.

آیت‌الله لائینی به مشکلات پیش روی مازندران اشاره کرد و ادامه داد: مازندران علاوه برگردشگری، در حوزه گردشگری، پسماند، صنعت، جنگل، منابع طبیعی و غیره مشکلات خاص خود را دارد.

خطیب نماز جمعه ساری گفت: انقلاب اسلامی مثل انقلاب امام حسین (ع) یک انقلاب بین المللی و جهانی است،  امروز حوزه مقاومت از لبنان و فلسطین، غزه و سوریه و یمن و عراق و تمام این مناطق را شامل می‌شود و توانستند با بزرگ‌ترین تهدیدهای دشمن ساخته و با تروریست‌های دشمن پرورده مبارزه کرده و موفقیت‌هایی را کسب کنند.

وی افزود: رئیس جمهور منتخب نیز موافقت و هماهنگی خود را با جریان مقاومت اعلام کرد انتظار داریم همین نگاه ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز