خبرگزاری کار ایران

فرماندار بوانات مطرح کرد؛

رفع هرچه سریع تر مشکلات نهضت ملی مسکن شهرستان بوانات

رفع هرچه سریع تر مشکلات نهضت ملی مسکن شهرستان بوانات
کد خبر : ۱۵۲۲۳۱۲

دویست و نوزدهمین جلسه شورای مسکن استان فارس به ریاست استاندار فارس و با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان بوانات و اعضای عضو جلسه شورای مسکن در سالن شهید قاضی استانداری برگزارشد.

به گزارش ایلنا، سرپرست فرمانداری شهرستان بوانات با اشاره به موانع و مشکلات طرح نهضت ملی مسکن در شهر بوانات و شهر مزایجان از قبیل عدم آماده سازی طرح یک طبقه نهضت ملی مسکن توسط پیمانکار، عدم واگذاری زمین ۲۵ هکتاری شهر بوانات و عدم واگذاری زمین شهر مزایجان جهت تخصیص به متقاضیان، تسریع در اجرای زیرساخت آب و برق  را خواستار شد.

سرورالدین همتی گفت: حل مشکلات نهضت ملی مسکن این شهرستان  در گرو تعامل و هم افزایی همه مدیران است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان بوانات نیز در حاشیه این نشست گزارشی از روند طرح های نهضت ملی مسکن بیان کرد.

محمود دهقانی اضافه کرد: بنیاد مسکن  انجام پروژه نهضت  ملی مسکن   در شهر بوانات را کلید زد و  برخی واحد ها  تا مرحله اجرای سقف طبقه اول و کارهای داخلی آنها اجرایی شده است، بررسی احراز هویت و احراز سکونت متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن  نیز دنبال شده است، کل متقاضیان طرح در این شهرستان  ۱۶۴۳ نفر است  که از این تعداد ۱۱۲۰ نفر بررسی و تائید نهایی شده است و مابقی بعد از پایش اداره راه و شهر سازی در دستور کار قرار خواهد گرفت. 

دهقانی گفت: تعداد ۲۵۶ واحد در فاز ۲دو طبقه و تعداد ۳۵۲ واحد در فاز ۳ و ۴ تخصیص داده شده است. در فاز ۲ تعداد ۱۵۰ واحد عملیات ساخت و ساز را شروع کرده اند از فونداسیون تا اجرای سقف طبقه دوم در حال اجرا است.

این مقام مسوول  تملک ۶ هکتار زمین در روستاهای فخرآباد و چنار سوخته و تهیه طرح تفکیکی در روستاهای فخرآباد و چنار سوخته را نیز از طرح های شاخص در شهرستان بوانات ذکر کرد.

در ادامه محمد هادی ایمانیه استاندار فارس دستورات لازم برای حل مشکلات را به مدیران کل مربوطه صادر کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز