خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه داراب خبر داد؛

بهره برداری از ۷۰ پروژه عمرانی، بهداشتی در داراب

بهره برداری از ۷۰ پروژه عمرانی، بهداشتی در داراب
کد خبر : ۱۵۲۱۹۶۵

فرماندار ویژه داراب از بهره‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎برداری ۷۰ پروژه عمرانی، بهداشتی و خدماتی با اعتباری افزون بر ۵۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، خلیل اقتصادی در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: عمده پروژه های قابل بهره برداری در هفته دولت امسال در بخش های عمرانی، بهداشتی و خدماتی است که در مجموع ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.  

وی با تشریح پروژه هایی قابل بهره برداری در هفته دولت سالجاری بیان کرد: در حوزه بهداشت و درمان، مرکز خدمات جامع سلامت امام علی (ع) شهرستان داراب با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال بهره برداری می شود. 

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دولت در شهرستان داراب  از احداث پست ۶۳ کیلوولت داراب ۳ با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال در هفته دولت این شهرستان خبر داد و ابراز کرد:عملیات بهسازی و روکش حفاظتی اسلاری سیل به طول ۵۴ کیلومتر و با اعتباری افزون بر ۶۵۰ میلیارد ریال نیز در هفته دولت آغاز می شود. 

اقتصادی، همچنین از افتتاح و بهره برداری از  ۱۷ واحد  مسکن محرومین با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال در داراب نیز خبر داد. 

فرماندار ویژه داراب در ادامه به اختصاص  ۱۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیصی به شهرستان داراب از محل اعتبارات مسئولیت های اجتماعی به این شهرستان در یکسال گذشته سخن گفت و بیان کرد: تمام تلاش خود را کردیم تا این اعتبارات بصورت عادلانه در بخش های مهم و زیربنایی داراب هزینه شود. 

اقتصادی، با ذکر این نکته که از محل اعتبار یاد شده مبلغ ۴۵ میلیارد تومان به حوزه آموزش این شهرستان اختصاص یافته، یادآور شد: این مبلغ اعتباری صرف نوسازی مدارس شهرستان داراب می شود.  

 وی همچنین از اختصاص ۱۸ میلیارد تومان اعتبار به حوزه ورزش و جوانان و همچنین ۲۴ میلیارد تومان به حوزه بهداشت و درمان و مابقی به حوزه مسکن و شهرسازی این شهرستان خبر داد و افزود: مجموع اعتبار یکصد میلیارد تومانی حوزه مسئولیت های اجتماعی تخصیص صددرصدی است. 

فرماندار ویژه داراب در بخش پایان از جذب ۲۸۲ میلیارد تومانی اعتبارات سه درصد نفت و گاز و توسعه متوازن هم در این شهرستان سخن گفت و یادآور شد: در توزیع این اعتبارات به دلیل تنش های آبی شهرستان سهم آبفا بیشتر از سایر نهادها است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز