خبرگزاری کار ایران

بازدید سردار سلامی از پایانه مرزی خسروی

بازدید سردار سلامی از پایانه مرزی خسروی
کد خبر : ۱۵۲۱۸۱۲

سردار سرلشکر سلامی فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور بررسی زیرساخت‌های مرز خسروی از این پایانه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه عصر امروز در حاشیه بازدید از مرز خسروی، گفت: در بازدیدی که از مرزهای مهران، شلمچه و خسروی داشتیم، تلاش‌های خالصانه‌ای شده و توانسته است شرایط خوبی را برای میزبانی زوار اربعین رقم بزند.

وی با تقدیر از فعالیت تمام دستگاه‌ها از جمله هلال احمر، بسیج، سپاه، نیروهای انتظامی و نظامی، کادر بهداشت و درمان، رانندگان، رسانه‌ها و ... گفت: حقیقتاً رسانه‌ها در این حماسه بزرگ، وظیفه مهمی را برعهده دارند، چراکه جلوه این حماسه را بازتاب می‌دهند که جای تقدیر دارد.

سلامی از اربعین به‌عنوان عظیم‌ترین و باشکوه‌ترین اجتماع جامعه بشری از ابتدای خلقت تا امروز یاد کرد و افزود: جهان تاکنون چنین عظمتی را به خود ندیده است. اینکه بعد از ۱۴۰۰ سال برای تکریم این واقعه بزرگ، جمعیت میلیونی راهی کربلا می‌شوند، حقیقتاً نشان‌دهنده ماندگاری این حماسه بزرگ است.

سلامی افزود: اربعین بزرگترین حماسه فرهنگی است که از عاشورا به یادگار مانده است و نه‌تنها به مرور زمان کمرنگ نمی‌شود که سال به سال بر فروغ آن اضافه می‌شود.

وی گفت: کسانی که در این مسیر به زوار خدمت می‌کنند و در این گرمای هوا، خدمات ارائه می‌دهند، منتخبان الهی هستند که قطعاً اجر و پاداش بالایی به آنها اختصاص پیدا می‌کند. دلسوزی‌ای که در چهره خادمان این حماسه بزرگ نمایان است، همه سختی‌های سفر را برای زوار آسان می‌کند و همین حماسه‌ها و محبت‌ها موجب شده است سال به سال شاهد تراکم این اجتماعی بشری باشیم.

وی گفت: با وجود گرمای هوا با همکاری تمام دستگاه‌های دولتی، نیرو‌های امنیتی، نظامی و انتظامی، موکب‌های مردمی و تمام بخش‌ها و حوزه‌ها، شاهد اربعینی شیرین و دلچسب بوده‌ایم.

سلامی با قدردانی از میزبانی مردم عراق، اضافه کرد: برادران عراقی ما مثل هر سال، میزبانی بی‌نظیری داشتند و از تمام مسئولان، نیرو‌های نظامی، موکب‌های مردمی و مردم عراق برای میزبانی از زوار اربعین قدردانی کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز