خبرگزاری کار ایران

نذری که از اتاق عمل تا ستاد دیه تهران ادامه داشت

نذری که از اتاق عمل تا ستاد دیه تهران ادامه داشت
کد خبر : ۱۴۹۵۶۳۱

مادری که در اتاق عمل برای بازگشت سلامتی خویش نذر کرده بود، بدهی یکی از زندانیان نیازمند را پرداخت کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان تهران، مادری با اهدای چهارده میلیون تومان ضمن سهیم شدن در پرداخت بدهی یک نفر زندانی، موجبات آزادی وی را فراهم کرد.

در آستانه عید غدیرخم، خانم نیکوکاری که مادر دو فرزند دانشجو بود، ضمن پرداخت چهارده میلیون تومان در آزادی یک نفر زندانی که مادر خانواده بود، سهیم شد.                                                     

وی بدون معرفی خود اظهار داشت: به خاطر توده سرطانی که در پا داشتم، مدتها تحت درمان بودم و هزینه‌های بیماری‌ام زیاد بود، آخرین باری که به اتاق عمل رفتم، نذر کردم چنانچه شفا یافتم و این توده ریشه‌کن شد، بدهی یک زندانی نیازمند را پرداخت کنم.

این نیکوکار ادامه داد: حقوق بازنشستگی تأمین اجتماعی همسرم یک حقوق معمولی است ولی در اتاق عمل نذر کردم و وقتی جواب پاتولوژی سلامتی مرا تأیید کرد و دوباره خنده به خانه ما و سلامتی من بازگشت، با همسرم آمدیم تا نذرمان را که فکر می کنم یکی از بهترین نذرها باشد، ادا کنیم.

بنا به این خبر، همسر این زن نیکوکار که با کیف ابزار کار در ستاد دیه حاضر شده بود، گفت: به خاطر مخارج تحصیل پسرانم تعمیرات لوازم برقی در منازل را انجام می‌دهم ولی تصمیم گرفته‌ایم مبلغی در ماه پس‌انداز کنیم چون معجزه خداوند را به چشم دیدیم و همسرم با یک نذر که امیدی هم به آن نداشتیم، نجات یافت.        

شایان ذکر است: بنا به این خبر، خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت 6037991899675916 در این امر خیر سهیم باشند.

همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی 5، پلاک 19، طبقه اول، شماره تلفن 88861992با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز