خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی، هنری و سیاحتی کوثر:

انجام کلیه خدمات گردشگری خانواده معزز شاهد و ایثارگر از طریق سامانه شاهد سیر

انجام کلیه خدمات گردشگری خانواده معزز شاهد و ایثارگر از طریق سامانه شاهد سیر
کد خبر : ۱۴۹۹۴۰۷

​مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی، هنری و سیاحتی کوثر گفت: کلیه خدمات گردشگری خانواده معزز شاهد و ایثارگر از طریق سامانه شاهد سیر انجام خواهد شد.

​​​​​​به گزارش ایلنا به نقل از ایثار، جلسه هماهنگی نحوه ارائه خدمات زیارتی و گردشگری به خانواده معزز شاهد و ایثارگر با حضور میثم جعفری، مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی، هنری و سیاحتی کوثر و مدیران کل استانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ساختمان شهید رسول‌زاده به صورت حضوری و وبیناری برگزار شد. 

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی، هنری و سیاحتی کوثر در این نشست، ضمن ارائه گزارشی از خدمات ارائه شده به خانواده معظم شهدا و ایثارگران در سال ۱۴۰۲ و سه ماهه اول سال ۱۴۰۳ و همچنین تغییرات ایجاد شده در حوزه گردشگری، گفت: در سال جاری با هدف ایجاد عدالت به منظور استفاده برابر و دسترسی تمامی خانواده معظم شهدا و ایثارگران به خدمات تعیین شده، کلیه خدمات گردشگری از طریق نشانی اینترنتی «شاهد سیر» به آدرس https://shahedseyr.ir انجام خواهد شد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به این سامانه به صورت مستقیم از خدمات در نظر گرفته شده استفاده کنند. 

جعفری افزود: این سامانه در اسفند ماه سال ۱۴۰۲ توسط شهید آیت‌الله رئیسی رونمایی شد و یادگار خوبی از ایشان برای خانواده معزز شاهد و ایثارگر به جای ماند. 

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر ادامه داد: در این سامانه با حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران، برای تمامی خانواده معزز شاهد و ایثارگر، کیف پولی در نظر گرفته و خانواده معزز شاهد و ایثارگر می‌توانند هزینه‌های اقامتی خود را از طریق این بن کارت پرداخت نمایند. 

جعفری افزود: مخاطبین این طرح همچنین می‌توانند از این بن کارت در سایر مراکز تفریحی، سیاحتی و رستوران‌های طرف قرارداد استفاده کنند. 

وی در خصوص ظرفیت‌های گردشگری سازمان گفت: تا سال گذشته این سازمان حدود ۷۰۰ تخت در هتل‌ها و مجتمع‌های اقامتی تحت پوشش برای خانواده معزز شاهد و ایثارگر در اختیار داشت که با اضافه شدن موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار به سازمان، این ظرفیت تا ۲۰۰۰ تخت در سراسر کشور افزایش خواهد یافت. 

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر در خصوص اعتبار درنظر گرفته شده برای این طرح گفت: در سال گذشته میزان اعتبار تخصیص یافته برای خدمات گردشگری ۹۰۰ میلیارد ریال بود که با حمایت دکتر قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگان و پیگیری‌های همکاران معاونت فرهنگی این اعتبار در سال جاری به مبلغ ۵ هزار میلیارد ریال افزایش یافته است. 

جعفری در پایان گفت: خانواده معزز شاهد و ایثارگر می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به نشانی اینترنتی «شاهد سیر» به آدرس https://shahedseyr.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز