خبرگزاری کار ایران

اینفوگرافیک/ خدمات مرکز جامع ارتباط با ذینفعان صبا برای بازنشستگان

اینفوگرافیک/ خدمات مرکز جامع ارتباط با ذینفعان صبا برای بازنشستگان
کد خبر : ۹۷۵۰۵۸

مرکز جامع ارتباط با ذینفعان صندوق بازنشستگی کشوری(صبا) اول شهریور امسال راه‌اندازی شد تا با سرشماره 2500 (021) به صورت 24 ساعته و در طول هفته پاسخگوی بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق باشد.

به گزارش ایلنا، صندوق بازنشستگی کشوری با تهیه اینفوگرافیک زیر، نمایی کلی از مرکز ارتباط با ذینفعان صبا و مقایسه وضعیت فعلی با گذشته آن را ارائه کرد. 

اینفوگرافیک/ خدمات مرکز جامع ارتباط با ذینفعان صبا برای بازنشستگان

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز