خبرگزاری کار ایران

اینفوگرافیک/ خدمات مرکز جامع ارتباط با ذینفعان صبا برای بازنشستگان

اینفوگرافیک/ خدمات مرکز جامع ارتباط با ذینفعان صبا برای بازنشستگان
کد خبر : ۹۷۵۰۵۸

مرکز جامع ارتباط با ذینفعان صندوق بازنشستگی کشوری(صبا) اول شهریور امسال راه‌اندازی شد تا با سرشماره 2500 (021) به صورت 24 ساعته و در طول هفته پاسخگوی بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق باشد.

به گزارش ایلنا، صندوق بازنشستگی کشوری با تهیه اینفوگرافیک زیر، نمایی کلی از مرکز ارتباط با ذینفعان صبا و مقایسه وضعیت فعلی با گذشته آن را ارائه کرد. 

اینفوگرافیک/ خدمات مرکز جامع ارتباط با ذینفعان صبا برای بازنشستگان

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز