خبرگزاری کار ایران

در نشست اعضای هیات مدیره بازنشستگان تامین اجتماعی سوادکوه شمالی مطرح شد؛

قانون الزام تامین اجتماعی اجرایی شود

قانون الزام تامین اجتماعی اجرایی شود
کد خبر : ۱۴۱۲۹۰۵

نشست اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان سوادکوه شمالی با حضور نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشوری در شیرگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گردهمایی اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان سوادکوه شمالی با حضور نصرالله دریابیگی (نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور) در شیرگاه برگزار شد.

در این همایش که با هدف بحث و تبادل نظر و بیان دیدگاه‌ها در خصوص مطالبات و مشکلات پیرامون جامعه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی برگزار شد؛ اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان این شهرستان مراتب اعتراض خود را به کمبود مراکز درمانی تامین اجتماعی اعلام کرده و گفتند: به دلیل مشکلات موجود، بازنشستگان به اجبار به بیمه تکمیلی روی می‌آورند که این بیمه‌ها نیز مشکلات خاص خود را دارند.

آنان گفتند: در بیمارستان تامین اجتماعی بیمه شدگان و بازنشستگان با پدیده زشت زیرمیزی مواجه هستند درحالی که قانون الزام درمان تامین اجتماعی بر درمان رایگان در مراکز تحت پوشش این سازمان دارد.

نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشوری در این نشست اظهار داشت: بازنشستگان پیشکسوتان سنگر کار، تولید و سازندگی هستند و صاحبان اصلی صندوق، این عزیزانند.

دریابیگی همچنین خواستار پیگیری مطالبات سازمان تامین اجتماعی از دولت، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، اصلاح ساختار تامین اجتماعی و توجه به معیشت بازنشستگان شد.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران با اشاره به مشکلات معیشتی ودرمانی بازنشستگان گفت: سفره اقشار حقوق بگیر جامعه به خصوص کارگران و بازنشستگان در سال جاری روز به روز کوچک‌تر می‌شود و هیچ گوش شنوایی برای شنیدن صدای اعتراض‌های بازنشستگان نیست.

او گفت: کارگران و بازنشستگان برای گرفتن حق خودشان باید در محافلی همچون مجلس منتخبان واقعی خود را داشته باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز