خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی اراک خبر داد؛

تولید دیگ بخار سبز برای نخستین بار در کشور

تولید دیگ بخار سبز برای نخستین بار در کشور
کد خبر : ۱۵۴۷۲۰۶

مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی اراک از تولید دیگ بخار سبز با بالاترین درجه‌ انرژی برای نخستین بار در کشور توسط متخصصان این واحد مادرتخصصی خبر داد و گفت: این دستاورد مهم نه تنها نقطه عطفی در صنعت دیگ‌سازی کشور به شمار می‌آید، بلکه گامی بزرگ در راستای حفاظت از محیط‌زیست و کاهش مصرف انرژی در صنایع مختلف نیز محسوب می‌شود.

به گزارش ایلنا، رضا سرائی به فرایند احداث این دیگ اشاره کرده و افزود: دیگ بخار سبز تولید شده توسط شرکت ماشین‌سازی اراک با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و پیشرفته و همچنین استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا طراحی و ساخته شده است. این محصول منحصربه‌فرد، علاوه بر کاهش انتشار آلاینده‌ها و بهینه‌سازی مصرف سوخت، قابلیت ارائه خدمات بهینه به صنایع مختلف را دارد.

وی ادامه داد: تولید دیگ بخار سبز نه تنها نشان‌دهنده تعهد ما به توسعه پایدار و حفظ محیط زیست است، بلکه به افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌های عملیاتی صنایع مختلف نیز کمک خواهد کرد. این شرکت با هدف ترویج فرهنگ استفاده از تکنولوژی‌های سبز و پایدار، برنامه‌هایی برای آموزش و آگاهی‌رسانی به صنایع مختلف در زمینه مزایای استفاده از دیگ‌های بخار سبز تدوین کرده است.

مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی اراک اظهار داشت: این شرکت به‌ منظور پشتیبانی از صنایع بنیادین و برآورده‌ کردن نیازهای صنعتی کشور، سال 1346 در زمینی به مساحت 134 هکتار در شهر اراک تأسیس و در سال 1350 به عنوان نخستین صنعت سنگین کشور به بهره‌برداری رسید. این واحد تولیدی، صنعتی در حوزه ساخت تجهیزات نفتی، مخازن بزرگ، سازه‌های فلزی، بویلرهای حرارتی، گلوله‌های سنگین فلزی، انواع پل، دکل‌ها و تولید شیرهای تخصصی فعالیت دارد. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز