خبرگزاری کار ایران

استراتژی‌های کلیدی برای پیامک‌های تبلیغاتی در ماه‌های میلادی

استراتژی‌های کلیدی برای پیامک‌های تبلیغاتی در ماه‌های میلادی
کد خبر : ۱۴۵۰۴۷۴

یک کسب‌وکار خوب باید بتواند از تمامی مناسبت‌ها و اعیاد ملی و مذهبی برای تبلیغات خود استفاده کند. زیرا در چنین مناسبت‌هایی مردم احساس بهتری دارند و احتمال خرید کالا و خدمات شما بالا می‌رود.

بیشتر مناسبت‌های میلادی نیز در کشور ما بسیار حائز اهمیت هستند. زیرا جمعیت قابل توجه‌ای از مسیحیان عزیز در ایران زندگی می‌کنند و سال نو میلادی را پاس می‌دارند. در کنار آن وجود جشن‌هایی در فرهنگ مسیحی، در میان ایرانیان نیز جا افتاده است. به همین دلیل اگر شما صاحب یک کسب‌وکار هستید و یا بخشی از روند تبلیغ یک سازمان با شماست، باید به مناسب‌های میلادی توجه کنید. این روزها می‌تواند موقعیت بسیار خوبی برای تبلیغ شما و فروش بیشتر سازمانی باشد.

در این نوشته قصد داریم درباره یکی از روش‌های بسیار مهم بازاریابی برای شما صحبت کنیم. و آن چیزی نیست جز بازاریابی پیامکی و ارسال اس ام اس های تبلیغاتی.

پیامک تبلیغاتی چیست؟

همین حالا به گوشی موبایل خود نگاه کنید. حتما از صبح که بیدار شده‌اید، تعدادی پیام از برندها و شرکت‌های مختلف دریافت کرده‌اید. این پیام‌ها در نهایت به قصد تبلیغ کالا و یا خدماتی برای شما ارسال می‌شوند. به همین دلیل به آن‌ها پیامک و یا اس ام اس تبلیغاتی می‌گویند.

بسیاری از برندها و کسب‌وکارها برای ارتباط‌گیری بهتر با مشتریان خود از این روش تبلیغات استفاده می‌کنند. اگر به این فکر می‌کنید که «مگر این روزها هم کسی اس ام اس های خود را می‌خواند؟» باید بگوییم بله! بسیاری از برندهای برند هنوز از پیامک برای بازاریابی و مسابقات بزرگ خود استفاده می‌کنند. اگر این روش کارساز نبود، قطعا چنین ضرر بزرگی را بر خود تحمیل نمی‌کردند.

پس پیامک تبلیغاتی می‌تواند در پیشبرد اهداف سازمانی شما کمک کننده باشد. برخی از مناسبت‌های میلادی، بر اساس ترتیب ماه های میلادی هستند. برخی دیگر مناسب‌های سنتی مردمانی است که از تقویم میلادی استفاده می‌کنند. در ادامه به استراتژی‌های ارسال این نوع پیام اشاره خواهیم کرد.

استراتژی‌های کلیدی برای پیامک‌های تبلیغاتی در ماه‌های میلادی

چگونه در ماه های میلادی، پیامک تبلیغاتی ارسال کنیم؟

ارسال پیامک‌های تبلیغاتی گرچه بسیار ساده هستند، اما اصول و استراتژی خاص خود را دارند. با رعایت این اصول می‌توانید به راحتی یک بازاریابی مناسب داشته باشید و نتیجه بهتری بگیرید. از آن جایی که بسیاری از هموطنان ما مسیحی هستند و یا جشن‌های میلادی را پاس می‌دارند، استفاده از بازاریابی پیامکی در روزهای مهم تقویم میلادی، بسیار مهم است. کریسمس، بلک فرایدی، هالوین، ولنتاین و... مناسبت‌هایی هستند که توسط مردم ایران هم برگزار می‌شوند. پس بهتر است شما هم این فرصت را از دست ندهید و برای یک پیامک تبلیغاتی درجه یک آماده باشید.

در این بخش می‌خواهیم به چند مناسبت مهم در تقویم‌های میلادی که به کمک پنل تبلیغاتی پیامکی می‌توانید در این زمان‌ها خود و برندتان را معرفی کنید، به شما آموزش دهیم.

ارسال پیامک تبلیغاتی به مناسب کریسمس

یکی از مهم‌ترین مناسبت‌های تقویم میلادی، نخستین روز سال نو است که مصادف با تولد حضرت مسیح است. اول ژانویه که مصادف با 11 دی ماه تقویم ماست، زمان مناسبی برای تبلیغات گسترده شماست.

مثلا به کمک ماژول پیامپ، به راحتی می‌توانید نقشه مناطق مختلف شهر مورد نظر خود را بررسی کنید و برای هر نقطه‌ای که دوست داشتید، پیامک تبریک ارسال کنید. مثلا فکر کنید شما در تهران مشغول به کار هستید. مناطقی که در تهران در نزدیکی کلیساها هستند را پیدا کنید و به آن‌ها تبریک بگویید.

حتی می‌توانید با ورود به بخش ارسال هدفمند، به بانک شماره‌های به‌روز و آپدیت دسترسی پیدا کنید و برای اصناف، مشاغل و استان‌های مختلف پیامک بفرستید. اگر در این پیامک‌ها کد تخفیف هم قرار دهید، تاثیر بیشتری روی مخاطب شما خواهد گذاشت.

استراتژی‌های کلیدی برای پیامک‌های تبلیغاتی در ماه‌های میلادی

ارسال اس ام اس تبلیغاتی به مناسبت سایبر ماندی

به اولین دوشنبه بعد از عید شکرگزاری در ایالات متحده آمریکا، که اولین دوشنبه ماه دسامبر است، سایبر ماندی گفته می‌شود. این روز برای ترغیب و تشویق افراد برای خرید اینترنتی در نظر گرفته شد و این روزها در دنیای بیزینس بسیار جا افتاده است. بیشتر کسب‌وکارها در این روز تخفیفات ویژه‌ای برای مشتریان خود در نظر می‌گیرند.

برای اینکه این رویداد بزرگ را از دست ندهید، به سرعت وارد پنل پیامکی شوید و با یک ارسال انبوه تخفیفات خود را به مشتری‌ها و مخاطبان خود خبر بدهید. همچنین می‌توانید با کمک بانک شماره‌های موجود در پنل، به مخاطبان جدید هم اس ام اس بفرستید. با این کار هم برند خود را معرفی کرده‌اید و هم تخفیف خوبی برای مشتریان خود در نظر گرفته‌اید.

تبلیغات ویژه برای ولنتاین

یکی از مهم‌ترین رویدادهای میلادی در کشور ما، ولنتاین است. ولنتاین در 14 فوریه که مصادف با 25 بهمن است، برگزار می‌شود. مردم در این روز که به روز عشق معروف است، برای کسی که دوستش دارند هدیه می‌گیرند و در کنار هم وقت می‌گذرانند.

این زمان موقعیت بسیار خوبی برای کسب‌وکارست تا محصولات خود را برای این زمان آماده کنند. در این روز یک اس ام اس انبوه برای مشتری‌های خود و یا بانک شماره‌های پنل خود ارسال کنید و تخفیفات خود را برای آن‌ها بفرستید.

اگر شما یک فروشگاه دارید، به مناطق اطراف خود پیامک بفرستید. این کار با ماژول‌هایی مانند پیامپ، کد پستی ایرانسل و همراه اول امکان‌پذیر است.

ارسال اس ام اس تبلیغاتی برای روز جهانی زن

یکی از رویدادهای بسیار مهم تاریخ زنان، روز جهانی زن است. این روز به پاس سختی‌هایی که زنان در طول تاریخ متحمل شده‌اند، گرامی داشته می‌شود.

بی شک ارسال پیامک گرامی داشت و ارسال پیشنهادات ویژه و حتی دعوت از زنان برای حضور در برنامه‌ها و رویدادهای مهم در این روز، می‌تواند برای سازمان شما بسیار سودمند باشد.

خلاصه کلام

همانطور که می‌دانید بسیاری از تبلیغ‌ها براساس مناسبت‌های تقویمی برنامه‌ریزی شده‌اند. در ایران علاوه‌بر مناسبت‌های شمسی،  مناسب‌های میلادی نیز زمان خوبی برای کمپین‌های تبلیغاتی شماست. در این مطلب فقط ب چند‌نمونه معروف از تقویم میلادی اشاره کردیم تا بر این نکته تأکید کنیم که برای اینکه نتیجه خوبی از بازاریابی پیامکی‌تان بگیرید، می توانید نگاه ویژه‌ای نیز به ماه‌‌های میلادی و مناسبت‌هایش داشته باشید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز