خبرگزاری کار ایران

صرفه‌جویی ارزی به همت «سوپر پایپ»

صرفه‌جویی ارزی به همت «سوپر پایپ»
کد خبر : ۱۵۴۸۷۰۴

با رونق بخشی به صنعت لوله‌سازی در دو دهه اخیر شرکت "سوپر پایپ" توانسته است صرفه‌جویی ارزی قابل توجهی را رقم بزند.

به گزارش ایلنا؛ سال ۱۳۷۶ برای اولین بار در کشور، تولید لوله‌های پنج لایه در کارخانۀ سوپرپایپ آغاز شد. سوپرپایپ با محصولی متفاوت، قدم به عرصۀ تولید در صنعت تأسیسات کشور گذاشت. با ورود این شرکت در حوزه دانش، تکنولوژی، و تجارب شرکت آلمانی یوپونور صرفه‌جویی ارزی در این بخش از صنعت تجربه شد.

حوزۀ اصلی فعالیت سوپرپایپ، تاُسیسات مکانیکی ساختمان است ومحور اصلی مأموریت آن توسعه و تحول در این صنعت درکشور و ارائۀ راه‌حل‌های نهایی و مدرن برای حل مشکلات ساختمان‌های امروز است.

این شرکت در طول سال‌ها حضور و فعالیت در صنعت تاْسیسات، توأم با تحقیق، توسعه و پژوهش توانسته است با نوآوری و ایجاد تحولات مثبت در صنعت تأسیسات مکانیکی ساختمان دستاوردهای قابل‌توجهی را در این زمینه از خود به جای بگذارد.

این مجموعه از سال ۷۶ تاکنون، به طور مداوم در حال معرفی محصولاتی جدید با ویژگی‌های نوآورانه بوده  و هر سیستم جدید تاسیساتی که عرضه شده، راهی بوده برای حل یک مشکل تأسیساتی در ساختمان، از جمله کاهش هدر رفت انرژی، کاهش هزینه‌ها، ایمنی بیشتر سیستم، و…

سوپرپایپ اولین شرکتی است که با رویکردی متفاوت، اگر چه لوله و اتصالات تولید می‌کند ولی محصول او برای مشتری «سیستم‌های لوله‌کشی» است.در واقع محصولی که مشتری از سوپرپایپ دریافت می‌کند بسته‌ای است از خدمات و دانش فنی – مهندسی و اجرایی، به اضافۀ تولیدات صنعتی سوپرپایپ.

امروز، در حوزۀ تأسیسات مکانیکی ساختمان، سوپرپایپ با دامنۀ وسیع محصولات خود هر روز به صورتی جامع‌تر، کامل‌ترو کیفی‌تراز گذشته پاسخگوی نیازهاست که هر کدام برای حل یک مشکل تأسیساتی در ساختمان عرضه شده‌اند:

سیستم لوله‌کشی مجموعه‌ایست از اجزا شامل:خدمات فنی- مهندسی شامل محاسبات و برآوردها و نقشه‌های اجرایی، اقلام تولیدی هماهنگ با هم که در سیستم نصب می‌شود مثل لوله، اتصالات، صفحه دیواری، بست‌ها، خدمات اجرای سیستم توسط مجریان مجاز عضو شبکه سوپرپایپ و نظارت بر نحوه‌ی اجرا سوپرپایپ مسیر رشد خود را دقیقاَ درچارچوب مأموریت چالشی‌اش برنامه‌ریزی کرده است. سال ۱۳۷۶ سوپرپایپ با ۱۸ نفر آغاز به کار کرد و امروز بالغ بر ۲۰۰ نفر عضو خانوادۀ سوپرپایپ هستند.

برج کنترل مخابراتی دریایی بندر امام خمینی، بیمارستان شهدا در قم، بازار بزرگ شمسه در قم، برج ترافیکی دریایی چابهار، بیمارستان طلوع خورشید سلامت البرز، ساختمان اداری، مسکونی و تجاری فیروزه اهواز و مجتمع فرهنگی هنری تخت جمشید در مرودشت از جمله پروژه‌ها‌ی این مجموعه است.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز