خبرگزاری کار ایران

احیای معماری ایرانی اسلامی توسط «ایرانیان اطلس‌»

احیای معماری ایرانی اسلامی توسط «ایرانیان اطلس‌»
کد خبر : ۱۵۴۸۷۳۱

گروه شرکت‌های "ایرانیان اطلس" احیای معماری ایرانی اسلامی را به عنوان ارزشی بنیادین در پروژه های خود در دستور کار قرار داده است.

به گزارش ایلنا؛ گروه شرکت‌های ایرانیان اطلس،  ارزش‌آفرینی و سودآوری از طریق  فعالیت در صنعت ساختمان و خلق بناهای برتر و ماندگار را به‌عنوان مأموریت خود تلقی کرده است و با طراحی و اجرای ساختمان‌های شاخص و با کیفیت، زیبا، پایدار و واجد ارزش‌های معماری و رعایت قوانین ملی و استانداردهای فنی و زیست محیطی تلاش کرده تا شرایط زندگی آرمانی برای هموطنان را مهیا کند.

ایرانیان اطلس، مصمم است تا پروژه‌های خود را با استفاده از آخرین و مدرنترین فناوری‌ها، تجهیزات، روشها و بهره گیری از سامانه های نوین مدیریتی و فنی در حوزه های مختلف طراحی، اجرا و فروش در بازارهای رقابتی ارائه کند.

آنچه ایرانیان اطلس را از دیگر مجموعه‌های فعال در کشور متمایز می‌کند، برخورداری از توانمندیها و شایستگی‌هایی است که در قالب فرهنگ غنی سازمانی مبتنی ‌بر اخلاق‌مداری، دانش‌محوری و کارآمدی سازمانی نمود پیدا می‌کند.

ارزش‌آفرینی و سودآوری از طریق فعالیت در صنعت ساختمان و خلق بناهای برتر و ماندگار موضوعی است که مدیران این مجموعه مورد تاکید است.

ارزش‌های بنیادین مجموعه شامل تاکید بر معماری ایرانی اسلامی ، اخلاق محوری ، مسئولیت پذیری اجتماعی ،احترام به مشتریان و ذی نفعان و پایبندی به اقتصاد مقاومتی از سوی مدیران مجموعه دنبال می‌شود.

این مجموعه توانسته در بیستمین دوره رتبه بندی شرکت‌های برتر کشوردر بین صد شرکت برتر کشور قرار گیرد.

قرار گرفتن جزء ۱۰ شرکت پیشروی کشور، رتبه اول شرکت‌ها از لحاظ بیشترین بازده فروش، رتبه اول از نظر شاخص بهره‌وری کل عوامل (TFP) در گروه ساختمان و مهندسی عمران، رتبه دوم شرکتها از لحاظ بیشترین تغییر جایگاه (صعود) (از رتبه ۱۶۰ به ۸۲)، رتبه دوم شرکتها از لحاظ بیشترین رشد فروش ورتبه دوم در بین شرکتهای گروه ساختمان و مهندسی عمران از نظر میزان فروش (درآمد) از دستاوردهای این مجموعه است.

پروژه‌های ۲۵ طبقه مسکونی یادمان و بزرگترین پروژه عمرانی - تجاری – گردشگری سرعین بعنوان قطب گردشگری شمال غرب کشور در «استان اردبیل» و پروژه های ایل گلی تبریز و ۳۰ هکتاری رشدیه، برج مسکونی ستایش،‌ اطلس رشدیه، گل نرگس و شهرک میلاد مرند در «استان آذربایجان شرقی» از جمله پروژه های در دست اجرای این شرکت عمرانی است.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز