خبرگزاری کار ایران

عرضه گلس و قاب سامسونگ گلکسی S22 اولترا و S23 اولترا در فروشگاه ایران دیجی مال

عرضه گلس و قاب سامسونگ  گلکسی S22 اولترا و S23 اولترا در فروشگاه ایران دیجی مال
کد خبر : ۱۴۴۲۱۱۲

برند های زیادی سازنده گوشی های هوشمند پرچم دار می‌باشند اما اگر در دنیای گوشی های هوشمند اندرویدی بدنبال بهترین ها می‌باشید بدون شک پرچم‌داران سامسونگ مطمئن ترین و محبوب ترین پرچم داران موجود در بازار می‌باشند! درحال حاضر و با کنار رفتن سری Galaxy Note این برند، گوشی های سامسونگ Galaxy S محصولات پرچم دار این برند را تشکیل می‌دهند که به نوعی شاهد ترکیب سری Galaxy Note با این سری می‌باشیم! گوشی های سری Galaxy S22 و S23 این برند محصولات جذابی می‌باشند که از محبوبیت بالایی بهره می‌برند! اگر شما نیز از کاربران نسخه Ultra این دو سری می‌باشید و بدنبال افزایش مقاومت گوشی موبایل خود می‌باشید می‌توانید در فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال، وارد کننده لوازم جانبی گوشی های هوشمند با خرید گلس و قاب سامسونگ s22 و s23 اولترا می توانید بدنه پشتی، فریم کناری و صفحه نمایش گوشی پرچم دار خود را تا حد زیادی مقاوم تر از گذشته کنید چرا که محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال در کنار قیمت مناسب خود با دوام بالایی همراه شده و همچنین به ویژگی های بسیار جذاب و کاربردی ای برای ارائه تجربه کاربری مناسب مجهز شده اند!

 

لوازم جانبی گوشی سامسونگ گلکسی S22 Ultra

در ابتدا از معرفی لوازم جانبی مناسب پرچم دار سابق سامسونگ یعنی گوشی گلکسی اس 22 اولترا شروع می‌کنیم! این گوشی به بدنه پشتی شیشه ای و فریم فلزی مجهز شده است اما در تست های مقاومتی در برابر سقوط های ناگهانی و ضربات سنگین عملکرد فوقالعاده ای نداشته است و با آسیب دیدن بدنه پشتی آن زیبایی و ظاهر بدنه پشتی این گوشی آسیب جدی ای می‌بیند و می‌تواند باعث می‌شود تا در زمان تعویض و فروش این گوشی هوشمند با مشکلاتی مواجه شوید! اما نگران نباشید قاب سیلیکونی گوشی سامسونگ مدل Galaxy S22 Ultra موجود در فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال یکی از قاب های باکیفیت و بادوام بالا می‌باشد که ساخته شده است تا چنین مشکلاتی را برای کاربران حل کند! استفاده از متریال باکیفیت در این قاب باعث شده است تا دوام بدنه پشتی و فریم کناری گلکسی اس 22 اولترا شما بیشتر از گذشته شود! همچنین این قاب با بدنه مات همراه شده است و اثر انگشت و آلودگی های دیگر را به سختی نشان می‌دهد! در بخش طراحی نیز این قاب سیلیکونی در رنگ های جذاب و جوان پسند موجود می‌باشد که با نصب آن می‌توانید ظاهر گوشی موبایل پرچم دار خود را ارتقا دهید! همچنین علاوه بر جنبه زیبایی، این قاب با طراحی حرفه ای همراه شده است و به لطف آن با نصب این قاب شاهد پوشش کامل بخش های مختلف گوشی سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا خود خواهید بود و در دسترسی به بخش های مختلف این گوشی مانند قلم اس پن یا پورت شارژ گوشی موبایل خود با محدودیتی به لطف برش های دقیق این محصول مواجه نخواهید شد! شما کاربران عزیز جهت تهیه انواع قاب سامسونگ اس 22 اولترا می‌توانید به فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال مراجعه کنید!

عرضه گلس و قاب سامسونگ  گلکسی S22 اولترا و S23 اولترا در فروشگاه ایران دیجی مال

 همچنین علاوه بر اهمیت بالای محافظت از بدنه پشتی و فریم کناری، محافظت از صفحه نمایش از اولویت بسیار بالاتری برخوردار است چرا که صفحه نمایش یکی از اعضای بسیار حساس در هر گوشی هوشمندی می‌باشد که آسیب دیدنش میتواند مشکلات زیادی را برای کاربران ایجاد کند! سامسونگ در این گوشی از پوشش مقاومی برای صفحه نمایش داینامیک امولد آن استفاده کرده است که تنها در برابر جذب خط و خش مقاومت دارد و اگر بدنبال محافظت بیشتر از صفحه نمایش Galaxy S22 Ultra می‌باشید پیشنهاد ما تهیه گلس شیشه ای گوشی سامسونگ Galaxy S22 Ultra می‌باشد! این گلس محصولی از برند رد لیبل می‌باشد که محصولات آن به ویژگی های بسیار جذاب و کاربردی ای مجهز شده اند! یکی از ویژگی های جذاب این محصول ویژگی نصب سریع و آسان می‌باشد که به کاربران امکان نصب سریع محافظ صفحه نمایش را می‌دهد! همچنین این گلس تمام صفحه ای در بخش مقاومت حرف های زیادی برای گفتن دارد و به لطف مجهز شدن به شیشه ای با درجه سختی بالا در برابر انواع ضربات و همچنین خط و خش ناشی از برخود با اجسام مختلف مقاوم است و در این بخش عملکرد بسیار مناسبی در کنار قیمت مناسب از خود نشان می‌دهد و دوام صفحه نمایش پرمیوم گوشی Galaxy S22 Ultra شما را افزایش می‌دهد! شما کاربران عزیز جهت تهیه انواع قاب گلس سامسونگ اس 22 اولترا با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال می‌توانید این محصولات را با ثبت سفارش با ارسال فوری و رایگان به سراسر ایران دریافت کنید! همچنین با مراجعه به صفحه اختصاصی این لوازم جانبی میتوانید با دیگر ویژگی های این محصولات آشنا شوید!

 

لوازم جانبی گوشی سامسونگ S23 Ultra

در ادامه به یکی از جذاب ترین پرچم داران اندرویدی موجود در بازار کشورمان می‌رسیم یعنی گوشی سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا! این گوشی به صفحه نمایش پرمیوم 6.8 اینچی داینامیک امولد 2K مجهز شده است! بدلیل استفاده از صفحه نمایش رده بالا و همچنین بالا بودن هزینه تعویض چنین صفحه نمایش هایی شما کاربران عزیز بهتر است تا با تهیه محافظ های صفحه نمایش باکیفیت و بادوام از بروز مشکل برای نمایشگر گوشی موبایل خود تا حدودی جلوگیری کنید! گلس شیشه ای تمام صفحه سامسونگ Galaxy S23 Ultra یکی از لوازم جانبی های جذاب و بادوام مناسب این گوشی پرچم دار می‌باشد!

عرضه گلس و قاب سامسونگ  گلکسی S22 اولترا و S23 اولترا در فروشگاه ایران دیجی مال

این گلس با پوشش تمام صفحه ای همراه شده است و به لطف آن تمامی بخش های صفحه نمایش 6.8 اینچی این گوشی شامل بخش های خمیده که یکی از حساس ترین بخش های صفحه نمایش این گوشی می‌باشد را پوشش می‌دهد! همچنین این گلس بادوام از شیشه ای مقاوم و همراه با مواد اولیه باکیفیت تولید شده است و مقاومت بسیار مناسبی در رده قیمتی خود دارد! در ادامه گلس شیشه ای تمام صفحه سامسونگ Galaxy S23 Ultra از شفافیت بالایی بهره می‌برد و با نصب و استفاده از آن متوجه کاهش روشنایی صفحه نمایش و یا تغییر در نحوه نمایش رنگ های صفحه نمایش گوشی موبایل خود نخواهید شد! در آخر یکی دیگر از ویژگی های جذاب این محافظ نمایشگر شیشه ای ضخامت کم آن می‌باشد که باعث شده است اختلالی در سرعت سنسور اثر انگشت‌ اپتیکال زیر صفحه نمایش گلکسی S23 Ultra شما ایجاد نشود! شما کاربران عزیز جهت اطلاع از قیمت گلس سامسونگ اس 23 اولترا و تهیه آن می‌توانید به فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال، وارد کننده لوازم جانبی گوشی های هوشمند مراجعه کنید و با ویژگی های این محصول آشنایی بیشتری داشته باشید! شما کاربران عزیز با ثبت سفارش این محصول و دیگر محصولات موجود در فروشگاه میتوانید سفارش خود را با ارسال فوری و رایگان دریافت کنید! همچنین جهت خرید حضوری محصولات می‌توانید حضوری با شماره 36901506-021 از ساعت 11 الی 17 با ما در ارتباط باشید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز