خبرگزاری کار ایران

کانسیلر شیگلم پددار و سرفلزی؛ 2 استتارکننده حرفه ای

کانسیلر شیگلم پددار و سرفلزی؛ 2 استتارکننده حرفه ای
کد خبر : ۱۵۳۸۶۲۴

کانسیلر شیگلم یکی از محصولات تولیدی پرطرفدار برند شیگلم سنگاپور است. این کانسیلرها در پوشش‌دهی نواقص صورت و یکدست‌کردن پوست عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند. در ادامه با 2 مدل از کانسیلرهای این برند آشنا می‌شوید.

 

اگر با حلقه‌های تیره زیر چشم، لک‌های پوستی یا هر قسمتی از پوست که رنگ متفاوتی دارد دست‌وپنجه نرم می‌کنید، انواع کانسیلر شیگلم می‌تواند به شما کمک کند. اما اصلا کانسیلر چیست و چگونه می‌توان از آن استفاده کرد؟

کانسیلر شبیه کرم‌پودر است؛ با این تفاوت که رنگدانه و قوام بیشتری دارد. این محصول آرایشی با هدف استتار، پوشاندن لک‌ها، چروک‌ها یا به‌اصطلاح چاله‌های پوستی به‌کار می‌رود. اگر می‌خواهید پوششی قوی‌تر نسبت به کرم‌پودر داشته باشید، بد نیست اگر به خرید یک کانسیلر فکر کنید.

شیگلم، برندی که دیر به بازار آمد و زود هم محبوب شد

یکی از برندهایی که به‌تازگی سروصدای زیادی به پا کرده و افراد زیادی به‌دنبال استفاده از محصولات آن به‌خصوص کرم‌پودرها و رژگونه‌هایش هستند، شیگلم است. محصولات شیگلم ساخت کشور سنگاپور است. این برند در سال 2019 توسط تیمی از کارشناسان زیبایی در سنگاپور تاسیس شد. اکنون محصولات آن در بیش از 40 کشور سراسر جهان به‌فروش می‌رسد که ایران یکی از آن‌هاست.

دفتر مرکزی شیگلم در سنگاپور واقع شده است. این برند همچنین دارای مراکز و دفاتر توزیع در چین، ایالات متحده، اروپا و سایر نقاط جهان است. محصولات شیگلم شامل لوازم‌ آرایشی، مراقبت از پوست و مو می‌شود. این محصولات با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و فرمولاسیون‌های پیشرفته تولید شده‌اند. بنابراین، بیهوده نیست که این‌همه طرفدار در بازار دارند. حالا برویم و به شناخت 2 مدل از بهترین کانسیلرهای این برند سنگاپوری برسیم.

کانسیلر شیگلم پددار و سرفلزی، 2 مدل از بهترین کانسیلرهای بازار

2 مدل از بهترین کانسیلر یا تصحیح‌کننده‌های برند شیگلم، مدل پددار و سرفلزی است. کانسیلر پددار دارای شکل‌وشمایل نسبتا معمولی است. اپلیکاتور اسفنجی آن تجربه کاربری آسانی را در پخش و محوکردن کرم به‌همراه دارد. کانسیلر سرفلزی نیز همان‌طور که از نام آن پیداست، یک اپلیکاتور فلزی برای پخش کرم روی پوست دارد. خنکای این اپلیکاتور علاوه‌بر احساس خوبی که به کاربر می‌دهد، موجب بهبود گردش خون در زیر پوست و کاهش چروک و التهابات می‌شود.

آیا کانسیلر شیگلم پددار و سرفلزی از لحاظ فرمولاسیون تفاوتی با هم دارند؟

کانسیلر شیگلم پددار و سرفلزی؛ 2 استتارکننده حرفه ای

 

هر 2 کانسیلرها با داشتن ترکیبات فعال مانند عصاره خرفه و هاماملیس، خواص ضدالتهابی قوی دارند و به حفظ رطوبت طبیعی پوست کمک می‌کنند. این محصولات بدون آزمایش‌های حیوانی تولید شده‌اند و تاییدیه‌های متخصصین پوست را دریافت کرده‌اند.

ازجمله ترکیبات دیگر این کانسیلرها، فیتواسترول‌ها و اسکوالان گرفته‌شده از زیتون و عصاره‌های گیاهی غنی‌شده هستند که به رطوبت‌رسانی پوست کمک می‌کنند؛ بدون اینکه چسبندگی داشته باشند.

تفاوت کانسیلر شیگلم پددار و سرفلزی از نظر قیمت

برای پنهان‌کردن خطوط زیر چشم یا علائم پیری مانند لک‌های قرمز، تهیه یک کانسیلر باکیفیت می‌تواند کمک‌کننده باشد و پوشانندگی خوبی ارائه دهد. اما مهم‌ترین مسئله برای خریداران لوازم‌ آرایشی، مسئله قیمت است.

قیمت کانسیلر بسته به حجم و مدل آن متغیر است. کانسیلرهای پددار ارزان‌تر از کانسیلرهای سرفلزی هستند. کیفیت هر 2 کانسیلر تقریبا یکسان است. فقط نوع سرفلزی این محصول به‌واسطه سرمای اپلیکاتور فلزی خود یک ارزش افزوده به مصرف‌کننده می‌دهد و آن، خواص درمانی برای رفع پف و چروک‌های ریز روی پوست به‌خصوص اطراف چشم‌هاست.

تفاوت کانسیلر شیگلم پددار با سرفلزی در ارائه عملکرد

تابه‌حال گزارشی از تفاوت این 2 محصول شنیده نشده است. کاربرانی که تجربه استفاده از هر 2 این کانسیلرها را داشته‌اند، بابت قدرت و همه‌کاره‌بودن آن‌ها در پوشانندگی راضی بودند. در واقع هرکدام از این کانسیلرها در کیف آرایشی شما مانند یک پاک‌کن جادویی عمل می‌کنند.

هر 2 کانسیلر پددار و سرفلزی در پنهان‌کردن نواقص ظاهری همچون سیاهی دور چشم، لکه‌های پیری، منافذ کوچک و بزرگ، آکنه و حلقه تیرگی زیر چشم‌ها تبحر خاصی دارند. علاوه‌بر این، از کانسیلرهای شیگلم می‌توان در برجسته‌کردن استخوان گونه، برجسته‌کردن پلک‌ها و لب‌ها، عالی نشان‌دادن سایه و کشیدگی بیشتر خط چشم استفاده کرد و از نتیجه آن نهایت لذت را برد.

نحوه استفاده از کانسیلر شیگلم پددار و سرفلزی

کانسیلر شیگلم پددار و سرفلزی؛ 2 استتارکننده حرفه ای

 

کانسیلر را می‌توانید در هر نقطه‌ای از صورت که نیاز به پوشش بیشتری دارد، استفاده کنید. وقتی آرایش پایه یا زیرسازی را انجام می‌دهید، نگاهی به آینه بیندازید. به‌نظر خودتان آیا هنوز زاویه‌ای از چهره وجود دارد که نیاز به پوشش داشته باشد؟ آیا حلقه‌های تیره هنوز به چشم می‌آیند؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است، هنوز باید از کانسیلر کمک بگیرید.

به‌جای استفاده از یک لایه ضخیم کانسیلر، از لایه‌های نازک‌تر استفاده کنید؛ آن هم برای ناحیه‌هایی که نیاز دارند. اگر همراه با کانسیلر از هایلایت و تکنیک کانتور صورت هم استفاده می‌کنید، از سایه‌هایی کمک بگیرید که یک یا 2درجه نسبت به تناژ رنگ پوست‌تان روشن‌تر یا تیره‌تر هستند. این کار به صورت‌تان ظاهر طبیعی‌تری می‌دهد.

کانسیلر شیگلم پددار و سرفلزی را از کجا بخرم؟

خرید لوازم ‌آرایشی به‌خصوص کانسیلر یکی از جذاب‌ترین خریدها بری خانم‌هاست. لذت چندبرابرکردن زیبایی‌های ذاتی، رفع عیوب ناخواسته و داشتن صورتی زیبا‌تر و بی‌عیب‌ونقص، لذتی است که هر بانویی در زندگی خود بارها و بارها تجربه می‌کند و تا زمانی که این احساس را تجربه می‌کند، سرزنده و شاداب به خرید می‌پردازد.

فقط یک نکته درخصوص خرید کانسیلر وجود دارد که حتما باید بدانید. کانسیلرها مانند کرم‌پودرها در تماس مستقیم با پوست شما هستند؛ حتی با قسمت‌های حساسی مانند اطراف چشم. بنابراین، اگر محصولی که می‌خرید، جنسی بی‌کیفیت و تقلبی باشد، علاوه‌بر اینکه نمی‌توانید لذت استفاده از آن را تجربه کنید، باید منتظر تاثیر مخرب آن روی پوست‌تان باشید.

سوال خیلی از خانم‌ها این است که کانسیلر شیگلم اصل و باکیفیت را از کجا می‌توان تهیه کرد؟ میلنو یکی از قابل اعتمادترین فروشگاه‌های اینترنتی است که از آغاز فعالیت خود در سال 1402 با عرضه محصولات شیگلم سروکار داشت. پس اگر علاقه‌مند به استفاده از کانسیلرهای شیگم شده‌اید، پیشنهادهای شگفت‌انگیز میلنو را از دست ندهید.

جمع‌بندی

کانسیلر شیگلم یک کرم رنگی بسیار فشرده است که به‌طور موثری جای جوش، لک و تیرگی‌های پوست به‌خصوص حلقه‌های زیر چشم را پوشش می‌دهد. این محصول یکی از پرطرفدارترین تولیدات برند شیگلم است که در تصحیح رنگ، زیرسازی و یکدست‌کردن پوست تبحر خاصی دارد.

کانسیلرهای پددار و سرفلزی از محبوب‌ترین کانسیلرهای شیگلم هستند. آن‌ها ازنظر کیفیت، پوشش‌دهی و فرمولاسیون تفاوتی با هم ندارند. اما قیمت کانسسیلرهای سرفلزی کمی گران‌تر است؛ صرفا به این دلیل که سردی اپلیکاتور فلزی آن هنگام ماساژ روی پوست به بهبود جریان خون زیر پوست، کاهش تیرگی و چروک کمک می‌کند.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز