خبرگزاری کار ایران

در خرید صندلی ارزان برای خانه و اداره چه چیزهایی را در نظر بگیریم؟

در خرید صندلی ارزان برای خانه و اداره چه چیزهایی را در نظر بگیریم؟
کد خبر : ۱۵۳۸۵۹۳

اگر از جستجوی صندلی راحتی و باکیفیت با قیمتی مناسب خسته شده‌اید، نگران نباشید! چون ما با جمع‌آوری بهترین مدل‌های این کالا برای کمک به شما در خرید صندلی ارزان آمده‌ایم.

خب مشخص است که دنیای پر مشغله امروز، همه را به سمت کار کردن وا داشته، در این میان بسیاری از افراد مانند فریلنسرها یا کارمندان مجبور هستند تا ساعات طولانی زیادی را یک جا بر روی صندلی بنشینند. به همین دلیل اهمیت داشتن یک صندلی راحت هم به عنوان یک وسیله کار، اجزای دکوراسیون داخلی اهمیت زیادی دارد. از آن طرف خریدن صندلی که قیمتش به جیب‌تان بخورد و هم راحتی و کیفیت مورد نظر شما را داشته باشد، کار مهمی تلقی می‌شود. در این مقاله، شما را با دنیایی از صندلی‌های ارزان و باکیفیت آشنا خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید!

انواع صندلی ارزان؛ راهنمای کامل برای انتخاب بهترین صندلی

امروزه صندلی‌ها نه تنها یک وسیله‌ای برای نشستن، بلکه عاملی کلیدی برای حفظ سلامتی بدن هم محسوب می‌شوند. زیرا این وسایل به صاف بودن ستون فقرات و راحتی زانوها کمک زیادی می‌کنند و شما را از هزینه‌های فیزیوتراپی یا عمل‌های ارتوپدی خلاص می‌نماید. در ادامه به انواع صندلی می‌پردازیم:

·        صندلی‌های اداری

صندلی‌های اداری که معمولاً به صورت چرخدار هستند، رایج‌ترین نوع این صندلی‌های هستند که به شما امکان حرکت آزادانه را می‌دهند. اغلب آنها دارای پشتی‌های قابل تنظیم و نشیمنگاه‌های ارگونومیک هستند.

·        صندلی‌ گیمینگ

صندلی گیمینگ برای گیمرهایی که ساعت‌های طولانی پشت کامپیوتر می‌نشینند، طراحی شده و این صندلی‌ها معمولاً دارای پشتی بلند، تکیه‌گاه‌های کناری و قابلیت تنظیم زیادی مانند خوابیدن هستند.

·        صندلی‌ مدیریتی

این نوع صندلی ظاهری لوکس و رسمی دارد و معمولاً از مواد باکیفیت مانند چرم ساخته شده وبرای اتاق‌های مدیریت و فضاهای مهم برای مدیران مناسب هستند.

·        صندلی کامپیوتر

صندلی کامپیوتر برای نشستن طولانی‌مدت و کار با رایانه طراحی شده و با ویژگی‌های ارگونومیک خود، به حفظ سلامت کمر و کاهش فشار بر مفاصل کمک می‌کند. این صندلی‌ها معمولاً ساده و قابل تنظیم هستند تا راحتی کاربر را به حداکثر برسانند.

·        صندلی انتظار

صندلی انتظار ساده‌ترین نوع صندلی بوده که معمولاً در لابی‌ها، سالن‌های انتظار و سایر فضاهای عمومی استفاده می‌شوند. این صندلی‌ها معمولاً دارای طراحی ساده و راحت هستند.

در مجموع باید بگوییم سرمایه‌گذاری بر روی صندلی‌ها علاوه بر کاربرد نشستن به حفظ سلامتی بدن نیز منجر می‌شود.

 

در خرید صندلی ارزان برای خانه و اداره چه چیزهایی را در نظر بگیریم؟

 

 

رازهای خرید صندلی ارزان از جنس تا طراحی!

خیلی از افراد وقتی پای ارزان خرید کردن به میان بیاید، اخم‌هایشان در هم رفته و سریع ضرب المثل معروف «هرچه پول بدهی آش می‌خوری» را تداعی کند. اما باید بگوییم همیشه اینطور نیست!

امروزه به علت بازار رقابتی انواع صندلی‌ها خیلی از مراکز به نام توانسته‌اند با قیمتی پایین اما کیفیتی بالا این کالا را در اختیار مشتریانشان قرار دهند. در این میان مجموعه‌ای به نام نیکچر رفته‌ایم تا با نگاهی موشکافانه به ویژگی‌های صندلی‌های ارزان آن بپردازیم.

یکی از ویژگی‌های مهم در صندلی‌های ارزان نیکچر طراحی ارگونومیک آن بوده که به‌طور استاندارد با فرم بدن شما هماهنگ شود. همچنین ا آنجایی‌که متریال صندلی نیز در قیمت آن اهمیت زیادی دارد؛ انتخاب بین چرم از نوع درجه دوم اما با کیفیت بوده که بر روی قیمت آن نسبت به مدل‌های موجود در بازار تأثیر زیادی می‌گذارد.

همچنین چون در خرید صندلی به کیفیت ساخت باید توجه کرده و صندلی‌ای که انتخاب می‌کنید باید به گونه‌ای طراحی شده باشد که سال‌ها برایتان کار کند، در واقع با خرید صندلی ارزان نیازی به تعمیر و تعویض مکرر نداشته باشید، این مجموعه تمامی این انتظارات را برآورده می‌کند. ویژگی‌های مهم دیگری که در صندلی‌های این مجموعه قابل مشاهده است شامل قابلیت تنظیم ارتفاع، تنفس‌پذیری، شیب قابل تنظیم و چرخ‌های بی‌صدا می‌شوند.

علاوه براین موارد برای کسانی که با مشکلات زانو یا ستون فقرات مواجه‌اند، صندلی‌های اداری طبی می‌توانند به طور ویژه کمک‌کننده باشند و فشار را کاهش دهند. با در نظر گرفتن این نکات، شما می‌توانید خریدی هوشمندانه و متناسب با نیازهای خود داشته و سلامتتان را در محیط کار یا منزل بیمه کنید.

خرید صندلی ارزان از نیکچر چه مزایایی دارد؟

نیکچر همانطور که از نامش پیداست با هدف ماندگاری نام برند در ذهن کاربران، به شما این امکان را می‌دهد که صندلی‌های لوکس، اداری و اقتصادی را با قیمت‌های مناسب خریداری کنید. این مجموعه به عنوان یک تولیدکنند معتبر محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت‌های رقابتی را برای خریداران محترم و فروشندگان عرضه می‌کند.

خرید از نیکچر مزایای خاصی دارد. زیرا آنها محصولات متنوعی برای کاربری‌های مختلف ارائه می‌دهند و با گارانتی 36 ماهه، اطمینان خاطر را برای مشتریان فراهم می‌کنند. همچنین شما می‌توانید با پشتیبانی 24 ساعته و ارسال سریع از تجربه خریدی راحت و بی‌دغدغه بهره‌مند شوید.

کیفیت عالی در کنار قیمت ارزان، از خط مشی فروشگاه نیکچر بوده و تمامی تلاش این مجموعه در این است تا به رشد در صنعت مبلمان کمک کنند و از هنرمندان ایرانی حمایت نمایند. پس اگر به دنبال صندلی‌های با کیفیت و ارزان هستید، نیکچر بهترین گزینه برای شماست. همین حالا با آنها تماس بگیرید و تجربه‌ای نوین از خرید صندلی را آغاز کنید!

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز