خبرگزاری کار ایران

فروش بادام با قیمت باورنکردنی! تعداد محدود

فروش بادام با قیمت باورنکردنی! تعداد محدود
کد خبر : ۱۵۳۸۶۰۰

نهال بادام با مقاومت بالای خود در برابر عوامل محیطی از جمله کمبود آب به یک انتخاب هوشمندانه تبدیل شده است. با کاشت ارقام مختلف بادام می توانید در هر نقطه از کشور که هستید تجارت پرسود برای خود راه اندازی کنید. لازمه این تجارت خرید نهال بادام اصل و باکیفیت است. نهال هایی که از اصالت آن ها مطمئن هستید و باردهی فوق العاده ای دارند. سالم نهال با تولید ارقام مختلف نهال بادام اصلاح شده و پیوندی پاسخگوی نیاز مشتریان عزیز می باشد. می توانید هر تعداد نهال که می خواهید به صورت اینترنتی سفارش دهید و در سریع ترین زمان تحویل بگیرید.

چرا بادام؟ 3 دلیل برتری کاشت بادام نسبت به دیگر نهال ها

بادام هم جزو مغزهای محبوب و پر فروش در بازار است. از آنجایی که قیمت مناسب تری نسبت به دیگر مغزها دارد برای همین فروش آن بیشتر است. قیمت خرید نهال بادام هم در مقایسه با دیگر نهال های گردو و پسته مناسب تر است. به همین خاطر شما می توانید با سرمایه متوسطی باغ بادام خود را راه اندازی کنید.

نهال بادام تنوع بالایی دارد که سبب شده با شرایط جغرافیایی مختلفی سازگار باشد و بتوانید در هر نقطه از کشور که هستید آن را کشت کنید. نهال بادام نیاز به مراقبت سختی هم ندارد و نیاز نیست همیشه سر زمین باشید. از این رو از محل زندگی شما مسافت طولانی تا زمین و باغتان دارد، این یک گزینه عالی برای شما خواهد بود.

نحوه برداشت محصول و عرضه آن در بازار هم کار بسیار ساده ای است. از سری چالش های باغداران همیشه بعد از برداشت محصول، عرضه آن به بازار است. مغز بادام به دلیل تقاضای زیادی که در بازار دارد به راحتی به فروش می رسد. همچنین می توانید بادام را تا چند مدت انبار کنید و دغدغه نگهداری بعد از برداشت را نداشته باشید.

کدام بادام برای شما بهتر است؟ چگونه نهال بادام مناسب را برای باغتان انتخاب کنید؟

بادام در برابر شوری اب هم مقاوم است. همین ویژگی خاص آن است که موجب شده از شمال تا جنوب کشور، از غرب تا شرق به راحتی آن را کشت کنند. با این وجود بهتر است رقمی را انتخاب کنید که بیشترین سازگاری را با منطقه شما داشته باشد تا دچار سرمازدگی یا حتی گرما زدگی نشوند. برخی از بهترین گزینه ها برای انتخاب شما، عبارتند از:

نهال بادام فرانیس کلون، رقمی از دل فرانسه تا ایران

این نهال همانطور که احتمالا از نام آن حدس زدید برای کشور فرانسه است و بعدها به ایران راه یافته است. محصولی با مغز درشت و خوش طعم دارد. پوست آن هم کاغذی است و می توانید به راحتی با دست آن را بشکنید. نهال بادام فرانیس را می توانید در خاک های آهکی هم کشت کنید. این نهال به صورت دیم هم قابل کشت می باشد و در برابر بی آبی مقاومت بالایی دارد. این نهال جزو ارقام اصلاح شده است که ارتفاع قدی بیشتر زا 3 الی 4 متر ندارد و می توانید برداشت میوه را هم به آسانی انجام دهید. فضای زیادی از باغ را هم اشغال نمی کند و تعداد نهال بیشتری را می توانید در متراژ کوچک کشت کنید که موجب برداشت بالا می شود.

نهال بادام سنگی، سرسخت همچون سنگ

این نهال در برابر تمامی عوامل محیطی از سرما گرفته تا وزش باد و بی آبی و شوری مقاوم است. پوست میوه آن هم سنگی است. این بدین معنی است که نمی توانید با دست پوست آن را جدا کنید. اگر شرایط محیطی مساعدی برای کاشت نهال را ندارید، بهتر است شانس خود را با کاشت نهال بادام سنگی امتحان کنید تا به این باور برسید که شما جزو خوش شانس ترین ها هستید. طول عمر مفید آن هم به حدود 40 سال می رسد و می توانید تا این بازه به آسانی از آن کسب درآمد کنید.

نهال بادام دیرگل آذر، رقم ایرانی اصل و پرطرفدار

نهال بادام دیرگل آذر را می توانید برای گرده افشانی در کنار دیگر نهال های بادام کشت کنید. با این وجود این رقم به تنهایی می تواند انتخاب مناسبی برای باغدارانی باشند که به دنبال بادام نیمه سنگی یا نیمه کاغذی هستند. میوه این نهال نه به اندازه رقم فرانیس کاغذی است که با دست بشکند و نه به اندازه بادام سنگی سفت است. گزینه بین این دو رقم که قیمت مناسب تری هم دارد.

فروش بادام با قیمت باورنکردنی! تعداد محدود

این رقم دیرگل بوده و در برابر سرما مقاوم است. می توانید در مناطق کوهستانی هم به راحتی آن را کشت کنید. درصد مغزی این بادام حدود 60 درصد است که با توجه به میزان زمانی که برای نگهداری آن می گذارید و همچینین هزینه ای که برای خرید نهال صرف می شود ارزش خرید بالایی دارد و درصد پوکی آن به چشم نمی رسد.

نهال بادام را می توان به صورت دیم کشت کرد؟

پاسخ به جواب این سوال مثبت است. چرا که بادام مقاومت بسیار خوبی در برابر سرما دارد و می توانید در اقلیم سردسیر کشت کنید. مقاومت در برابر کم آبی هم باعث شده تا در مناطق بدون آب هم قابل کاشت باشد. همچنین می تواند گرما حتی بالای 54 درجه را تحمل کند. همه این مشخصات دست به دست هم می تواند تا بتوانید این نهال را به صورت دیم کشت کنید. تفاوتی ندارد کدام یک از این نهال های بادام را انتخاب کنید، در هر صورت شما می توانید همه ارقام بادام را به صورت دیم کشت کنید. البته در نظر داشته باشید که در سال های اول باید بتوانید نیاز آبی ان را تامین کنید اما بعد از گذشت یک الی دو سال می توانید بدون ابیاری محصولات باکیفیت را برداشت کنید.

خرید نهال بادام باکیفیت با قیمت مناسب از سالم نهال

خرید بادام در سن پایین باعث افزایش گیرایی آن می شود. نهال های یک ساله، دو ساله را می توانید با قیمت مناسب و کیفیت تضمینی از ما خریداری کنید. کافی است با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان بهره مند شوید و بتوانید بهترین انتخاب را با مناسب ترین قیمت داشته باشید.

فروشگاه آنلاین سالم نهال

  • دفتر مرکزی و گلخانه :آذربایجان غربی- شهرستان میاندوآب – کوی رابری بلوار دانشگاه باکری نرسیده به ایستگاه تحقیقات کشاورزی نهالستان سالم نهال
  • تلفن همراه : 09144809396
پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز