خبرگزاری کار ایران

خرید ایکس باکس 360 از فروشگاه فناورانه

خرید ایکس باکس 360 از فروشگاه فناورانه
کد خبر : ۱۵۳۸۶۱۶

اگه دنبال خرید کنسول های ایکس باکس با قیمت مناسب هستید ، ولی نمیدونید که از چه مرجع یا به عبارت دیگه از چه فروشگاهی خرید کنید ، یا حتی حوصله ندارید که به صورت حضوری به فروشگاه ها مراجعه کنید ، ما به شما فروشگاه فناورانه رو پیشنهاد میکنیم که بتونید به راحتی هرچه تمام ترو با خیال راحت و اطمینان کامل کنسول ایکس باکس مورد نظرتون رو خریداری کنید. اگر تا به حال ایکس باکس نداشتید و برای اولین بار میخواید تجربه یک دستگاه ایکس باکس مناسب با قیمت مناسب داشته باشید ، ما خرید ایکس باکس 360 رو به شما پیشنهاد میکنیم که تجربه یک دستگاه کنسول خانگی رده متوسط رو داشته باشید تا بتونید تجربه دلپذیری رو برای خودتون به یادگار بذارید.

 

در ادامه با ما همراه باشید تا برای شما تاریخچه کوتاهی از ایکس باکس 360 و انواع مدل هاش رو شرح بدم تا بتونید موقع خرید کنسول ایکس باکس 360 ، مناسب ترین و بهترین مدلش رو انتخاب کنید.

 

ایکس باکس 360 چیه؟

این یه کنسول خونگیه (البته بقیه کنسول ها قطعا کوچه ای نیستن :) که توسط مایکروسافت ساخته شده (ای بابا , لو دادم که :) این دستگاه که به عنوان جانشین ایکس باکس اصلی عرضه شده، دومین دستگاه از سری ایکس باکسه و تو تاریخ 22 نوامبر 2005 راه اندازی شد(حالا تاریخ شمسیش زیاد مهم نبود نذاشتم براتون) اولش تیم توسعه دهنده مایکروسافت در نظر داشت این کنسول را با نام Xenon یا Xbox 2 معرفی کنه، اما در نهایت نام Xbox 360 را انتخاب کردن. 360 برای افزایش جذابیت و دیده شدن محصول در بازار بسیار موثر واقع شد و تو زمان خودش تونست فروش خیلی زیادی رو برای مایکروسافت به ارمغان بیاره.

لوگوی رسمی این کنسول نشون میده که عدد 360 نماد یه واحد درجه ست و هدف اون انتقال یک تجربه فراگیر برای کاربراست. این طراحی حاکی از اینه که بازیکنان موفع استفاده از کنسول احساس میکنن تو مرکز یه دنیای مجازی غوطه ورن.

تو اردیبهشت سال 1395 تولید این کنسول به صورت کامل متوقف شد و اخرین بازی منتشر شده برای این دستگاه نیز Just Dance 2019 بود. از مهم ترین مشکلات این دستگاه که باعث شد خیلی از کاربرا اذیت شن و درواقع بزرگترین باگ این دستگاه به شمار میرفت میشه به حلقه قرمز مرگ اشاره کرد.

 

مشخصات کلی کنسول ایکس باکس 360

سازنده: مایکروسافت

نوع: کنسول بازی

نسل: هفتم

واحد پردازش مرکزی: معماری PC سه هسته ای POWER با فرکانس 3.2 گیگاهرتز که توسط IBM توسعه یافته است

واحد پردازش گرافیکی: یک بسته شامل: Custom ATI Xenos 500Mhz + NEC Daughter Die with 10MB eDRAM

حافظه: 512 مگابایت DDR III

گزینه های کنترل: تا 4 کنترلر بی سیم و 3 کنترلر از طریق USB را پشتیبانی می کند

قابلیت اتصال: مدل اولیه شامل 3 پورت USB، یک پورت Wi-Fi و یک پورت اترنت 100BASE-TX برای دسترسی به اینترنت به همراه 2 اسلات برای کارت حافظه اختصاصی است.

درایو نوری: 12X DVD ROM با حداکثر سرعت انتقال داده 16.5 مگابیت بر ثانیه

مجموع فروش: 86 میلیون دستگاه (تا پایان چرخه تولید)

عناوین پرفروش: Kinect Adventures با بیش از 24 میلیون نسخه، Grand Theft Auto V با 23 میلیون نسخه و Call of Duty: Modern Warfare 3 با فروش 14 میلیون نسخه.

انواع منطقه ای: ایکس باکس 360 در مناطق مختلف از جمله PAL، NTSC-U و NTSC-J در دسترس است.

 

انواع مدل های ایکس باکس 360 

ایکس باکس 360 در مدل های مختلفی به بازار عرضه شد که در ادامه قصد داریم این مدل ها را برای شما توضیح دهیم که بدانید موقع خرید ایکس باکس 360 از فروشگاه فناورانه کدام مدل را انتخاب کرده و همچنین از اطلاعات کامل محصول آگاه شوید و خرید مطمئنی را با فروشگاه فناورانه تجربه کنید.

 

ایکس باکس 360 کُور (Xbox 360 Core)

ایکس باکس 360 کور یک دستگاه سطح مبتدی بود که بعداً با "Arcade" جایگزین شد. اگرچه در زمان راه اندازی در مناطق دیگر در دسترس بود، اما تا 2 نوامبر 2006 در ژاپن در دسترس نبود. سیستم Core همراه با یک کابل ویدیوی کامپوزیت، که تنها قادر به رزولوشن SDTV بود، ارائه شد. با این حال، کنسول قادر بود همون رزولوشن HDTV (تا 1080i) را مانند سایر مدل‌ها در صورت اتصال به یک کابل کامپوننت/د-ترمینال فروخته شده جداگانه داشته باشد. در اکتبر 2006، پشتیبانی 1080p برای همه مدل‌ها در یک به‌روزرسانی سیستم اضافه شد،  از جمله «مدل Core» با استفاده از کابل کامپوننت/دترمینال یا کابل VGA جدید (اگرچه 1080p از طریق مؤلفه به طور گسترده توسط تلویزیون‌ها پشتیبانی نمی‌شد. ). همچنین دارای یک سینی دیسک سفید است که با کنسول مطابقت دارد، در حالی که ممکن است از یک درایو دیسک سخت ایکس باکس 360 نیز استفاده کند.

 

ایکس باکس 360 آرکید (Xbox 360 Arcade)

کنسول ایکس باکس 360 آرکید (Xbox 360 Arcade) در 20 سپتامبر 2007 جایگزین Xbox 360 Core به عنوان کنسول سطح پایه این سری شد و مدل قبلی به صورت کامل از دسترس خارج شد. تفاوت اصلی آرکید با دیگر ایکس باکس ها کمبود فضای ذخیره سازی Arcade است. هنگام خرید ایکس باکس 360 آرکید ، توجه به چند نکته ضروریه. در ابتدا بهتره از مراکز معتبر خرید کنید. با توجه به زمان قابل توجهی که از زمان معرفی این دستگاه میگذره، احتمال وجود مدل آکبندش تو فروشگاه ها خیلی کمه. بنابراین خرید از یک مرکز معتبر که خدمات پس از فروش ارائه میده ضروریه. یک فروشگاه قابل اعتماد باید اصالت تمام قطعات و لوازم جانبی مربوط به Xbox را تضمین کنه. وجود قطعات تقلبی یا آسیب دیده میتونه طول عمر دستگاه را به میزان قابل توجهی کاهش بده. همچنین قبل از خرید کنسول ایکس باکس 360 آرکید ، ارزیابی ظرفیت حافظه ای که نیازهای شما رو برآورده میکنه ضروریه. این دستگاه دارای 512 مگابایت رم و 256 مگابایت فضای ذخیره سازیه. اگر به نظر شما این ظرفیت حافظه برای نیازهای شما ناکافیه، بهتره دستگاهی با ظرفیت حافظه بالاتر انتخاب کنید. علاوه بر این، شما می توانید ظرفیت ذخیره سازی را با افزودن هارد دیسک به عنوان وسیله جانبی به دستگاه افزایش بدید.

ایکس باکس 360 اسلیم به دو مدل E و S تقسیم بندی میشه که هرکدوم از این مدل ها دارای ویژگی های ظاهری مختلفی هستن که تو ادامه به معرفی این دو دستگاه میپردازیم. ایکس باکس 360 اسلیم E چهار پورت USB داره اما سری 360 مدل S پنج پورت USB داره . در مدل E تعداد پورت های یو اس بی پنل پشتی از 3 پورت به 2 پورت کاهش پیدا کرده. تفاوت بعدی این دو نسخه فیش آداپتورشه که تو مدل ایکس باکس 360 اسلیم E تکی شده اما برای سری S دو تکه بود.کابل Av در نسخه E همانند هدفون دارای جک 3.5 میلیمتری بوده و از فیش قبلی خبری نیست. دکمه های روشن و خاموش و همچنین دکمه اجکت در سری اس لمسی بوده اما در نسخه اسلیم E به صورت مایکروسوئیچ بوده که باید فشار بدید.کانکتور صدای دیجیتال در سری اسلیم E حذف شده و صدا می بایست از طریق اچ دی ام آی گوش بدید.از نظر ظاهری بخوام تفاوتش رو براتون توضیح بدم باید خدمتتون عرض کنم که ایکس باکس 360 اسلیم E بسیار بروز تر ، شکیل تر و خیلی شبیه به ایکس باکس وان شده. قسمتی از دستگاه داری طراحی مات و قسمت دیگر طراحی براق داره. صرف نظر از تفاوت های ظاهری اما سایر موارد مثل سرعت و عملکرد دستگاه ، هارد درایو ، گرافیک و فن و درایو نوری و سایر جزئیات مانند نسخه اسلیم اسه که تغییری در این بخش صورت نگرفته.

خرید ایکس باکس 360 از فروشگاه فناورانه

ایکس باکس 360 الایت (Xbox 360 Elite)

کنسول بازی ایکس باکس 360 به عنوان یکی از موفق ترین سیستم های بازی مایکروسافت که از فروش پلی استیشن 3 پیشی گرفته ، متمایزه. پس از عملکرد ضعیف ایکس باکس قبلی، مایکروسافت Xbox 360 رو در طول نسل هفتم با استراتژی متمرکز بر تسلط بر بازار از طریق سخت افزار، عناوین انحصاری، و دوربین ابتکاری Kinect برتری خاصی پیدا کرد  . مدل Xbox 360 Elite به عنوان دومین تکرار موفق در سری Xbox 360 ظاهر شد. این مدل ویژگی‌های پیشرفته‌تری رو در مقایسه با سری 360 آرکید ارائه میده و خودشو به عنوان رقیب سرسخت پلی‌استیشن 3 سونی معرفی می‌کنه. این مدل مجهز به پردازنده 3 هسته‌ای با فرکانس 3.2 گیگاهرتز، دارای 512 مگابایت رم و یک هارد دیسک داخلی 120 گیگابایتیه. در نتیجه ایکس باکس 360 الایت به‌عنوان جامع‌ترین و پیشرفته‌ترین کنسول نسل خود در نظر گرفته می‌شه، که محدودیت قابل توجه مدل Arcade در عدم وجود هارد دیسک داخلی رو برطرف می‌کنه و در عین حال مقرون به صرفه‌تر از مدل‌های بعدیه.

تنها ایرادی که میشه به کنسول های ایکس باکس 360 تو انواع مدلا گرفت ، ظرفیته کمه حافظه های این دستگاهس که توان ذخیره حجم مناسب بازی ها رو نداره که در نتیجه می بایست هارد داخلی رو به کمک هاردهای جانبی دیگ افزایش داد تا بشه بازیها رو نصب کرد. برای خرید ایکس باکس 360 تو مدل ها و سری های مختلف ، خدمات نصب بازی و سایر خدمات مربوطه میتونید با تیم مجرب فناورانه تماس حاصل فرمایید یا به سایت فناورانه به نشانی Www.fanavaraneh.com مراجعه نمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز