خبرگزاری کار ایران

بهترین استراتژی برای استفاده از یوسی پابجی موبایل

بهترین استراتژی برای استفاده از یوسی پابجی موبایل
کد خبر : ۱۳۴۸۶۴۷

آیا شما یکی از طرفداران بازی PUBG Mobile هستید و می‌خواهید تجربه خود را در این بازی با نهایت لذت و تفریح همراه کنید؟ پس احتمالاً نام UC را شنیده‌اید، ارز درون بازی که می‌توان از آن برای خرید صندوق گنج، لباس‌های متنوع، تجهیزات جانبی و پوسته اسلحه استفاده کرد. خرید یوسی پابجی موبایل یک شروع طوفانی برای ارتقاء سطح کیفی این بازی است. با این حال، مهم است که آن را از کجا می‌خرید؛ چون قانونی بودن آن و تحویل فوری‌اش یک دغدغه بسیار مهم است.

اما جای نگرانی نیست، تا زمانی که وب‌سایت و اپلیکیشن پاکسیت در کنار شماست، خرید یوسی آسان‌ترین کار دنیاست. برخی از ویژگی‌های دریافت این ارز شگفت‌انگیز از پاکسیت را در زیر بخوانید تا خودتان متوجه این قضیه شوید:

  • تحویل اتوماتیک بلافاصله پس از ثبت خرید؛ بدون معطلی
  • عدم نیاز به پسورد برای واریز یوسی به اکانت شما
  • بدون خطر بن شدن (چون کاملا قانونی است)
  • امکان استفاده از اپلیکیشن معتبر برای مدیریت خرید (نصب از اینجا)
  • پک‌های اقتصادی و به صرفه یوسی

سپس با من همراه شوید تا به شما بگویم که چگونه UC را در بازی خرج کنید و مثل پلیرهای حرفه‌ای عمل کنید.

خرید صندوق؛ اولین استراتژی هوشمندانه

آیا از پوشیدن لباس‌های تکراری در PUBG Mobile خسته شده‌اید؟ اگر چنین است، وقت آن رسیده که مقداری UC برای خرید صندوق گنج خرج کنید! این صندوقچه‌ها راه بسیار خوبی برای بالا بردن تنوع کمد لباس‌‌تان در بازی است. نکته جالب این‌جاست که بسیاری از این صندوق‌ها (که انواع مختلفی دارند) به صورت تضمینی یک لباس به شما می‌دهند. در کنار این لباس‌ها کلی آیتم خفن دیگر هم دریافت می‌کنید که ممکن است در حالت عادی فقط با پرداخت مبالغ بالایی از یوسی قابل خرید باشند.

یکی از هیجان‌انگیزترین چیزها در مورد این صندوق‌ها، غافلگیرانه بودنشان است. اگر واقعا خوش شانس باشید، حتی ممکن است یک آیتم افسانه‌ای را پس از باز کردن آن‌ها به دست آورید که همه دوستان‌تان حسرت داشتنش را دارند. با این همه شگفتی، پس چرا صندوق یک انتخاب عالی برای خرج کردن UC نباشد؟ حتما آن را امتحان کنید.

بهترین استراتژی برای استفاده از یوسی پابجی موبایل

لباس بهترین گزینه برای استفاده یوسی

در PUBG Mobile، لباس شما بازتابی از سبک شخصی و هویت‌تان در بازی است. با گزینه‌های بسیار زیادی که می‌توانید انتخاب کنید، ساخت یک استایل شخصی و منحصربه‌فرد اصلا سخت نیست. از لباس‌های نظامی کلاسیک گرفته تا لباس‌های کژوال مدرن، در میان این لباس‌ها، چیزی ویژه برای همه با هر سلیقه‌ای پیدا می‌شود. آیا بهتر از این هم می‌شود؟ بله، لباس و اکسسوری‌های جدید مدام به بازی اضافه می‌شوند، بنابراین همیشه گزینه‌های تازه‌ای برای انتخاب دارید.

پس از خرید یوسی پابجی موبایل ممکن است وسوسه شوید آن را برای آیتم‌های مختلفی خرج کنید، اما قبل از تمام کردن یوسی‌های‌تان لباس را فراموش نکنید؛ چون آن‌ها نه تنها جذابیت ظاهری شما را افزایش می‌دهند، بلکه می‌توانند سرنوشت نبرد را تغییر دهند. به طور مثال با بسیاری از آن‌ها می‌توانید در قسمت‌های مختلفی از مپ بازی استتار کنید و دشمن‌تان را غافلگیر کنید.

بتل پس را فراموش نکنید!

هیچ کدام از بازیکنان PUBG Mobile نمی‌خواهند پاداش‌ها و جوایز باورنکردنی‌ای را که با Battle Pass به دست می‌آید از دست بدهند. اگر شما هم موافقید، پس از خرید یوسی به سراغش بروید. در واقع بتل پس بخشی اساسی در بازی است که به شما جوایزی مانند پوسته اسلحه، لباس‌های اسطوره‌ای و اکسسوری می‌دهد. علاوه‌بر‌این، بازیکنانی که Battle Pass را برای شش فصل متوالی خریداری می‌کنند، می‌توانند عنوان افتخار آمیز "Perfectionist" را کسب کنند.

 خرید یوسی پابجی موبایل و فعال کردن Battle Pass یک اقدام استراتژیک و هوشمندانه است؛ چون علاوه‌بر مواردی که گفتیم، بتل پس جوایزی را ارائه می‌دهد که به سختی می‌توان از راه‌های دیگر به دست آورد. پس همیشه و در هر فصل از بازی، خرید آن را فراموش نکنید تا همیشه متمایز از دیگران باشید.

جای یک همراه در کنارتان خالی است

در PUBG Mobile، همراهان (companions) چیزی فراتر از موجوداتی بامزه هستند. آن‌ها همانطور که از اسم‌شان فهمیده می‌شود همراهان همیشگی شما در بازی هستند و تجربه‌ای سرگرم‌کننده و منحصربه‌فرد را به گیم‌پلی شما اضافه می‌کنند. پرنده فالکون، گودزیلا و کینگ کنگ سه همراه فوق‌العاده‌ای هستند که می‌توانید پس از خرید یوسی آن‌ها را داشته باشید. چه کسی نمی خواهد یک هیولای غول پیکر یا پرنده باشکوه را به عنوان همراه خود در میدان نبرد داشته باشد؟

اسکین اسلحه بخرید

بسیاری از پلیرهای بازی هدف اصلی‌شان از خرید یوسی پابجی موبایل در واقع خرید پوسته اسلحه است. این یک آیتم ترند و پر طرفدار در بین همه گیمرهای این بازی است. این اتفاق فقط به این دلیل نیست که پوسته‌های اسلحه ظاهر جالبی دارند؛ بلکه آن‌ها مفید هم هستند. در واقع پوسته‌های قابل ارتقا نه تنها سبک شخصی شما را به نمایش می‌گذارند، بلکه یک شناسه منحصر‌به‌فرد در فید kill به شما می‌دهند که می‌تواند باعث تمایز شما در بین بازیکنان دیگر باشد.

بهترین استراتژی برای استفاده از یوسی پابجی موبایل

با خرید یوسی، تفاوت را آغاز کنید.

پاکسیت پلی است که شما را به دنیای جدیدی از پابجی متصل می‌کند. خرید یوسی پابجی موبایل از این وب‌سایت با همکاری بازار نه تنها راحت و بی‌دردسر است، بلکه به علت پکیج‌های اقتصادی مختلفش، فوق‌العاده به صرفه نیز هست. بنابراین شما می‌توانید یک بسته را که از نظر تعداد UC برای‌تان مناسب است را انتخاب کنید و با پرداخت ریالی آن را در کمتر از یک دقیقه دریافت کنید. حالا زمان ایجاد یک تمایز بزرگ در بازی است.

با استراتژی‌های خریدی که در بالا گفتیم یوسی‌های خود را عاقلانه و هوشمندانه خرج کنید و کاری کنید که بازیکنان دیگر از تعجب شاخ در بیاورند. صندوق‌های گنج، لباس‌های ویژه، همراهان و پوسته‌های اصلی در فروشگاه بازی هستند، پس دیگر معطل نکنید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز