آماده باش هتلهای ایرانگردی و جهانگردی برای نوروز ۱۴۰۴

گردهمایی مدیران گروه، هتلهای ایرانگردی و جهانگردی با حضور مدیران ارشد این مجموعه، در دفتر مرکزی برگزار و روند آمادهسازی هتلها برای استقبال از مهمانان نوروزی مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی گروه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی، این نشست با حضور فریبا عباسی، مدیرعامل و نایبرئیس هیئتمدیره، اعضای هیئتمدیره، معاونان و مدیران برگزار شد. در این جلسه راهکارهای ارتقای کیفیت خدمات، افزایش رضایت مشتریان و برنامههای ویژه نوروز ۱۴۰۴ مورد بحث قرار گرفت.
فریبا عباسی، با قدردانی از تلاشهای مدیران و کارکنانهتلها، نقش کلیدی نیروی انسانی را در ارائه خدمات باکیفیت مورد تأکید قرار داد، وی همچنین با اشاره به پرداخت به موقع حقوق، عیدی و پاداش کارکنان از اجرای برنامههایی برای ارتقای امکانات اقامتی، تسهیل فرآیند پذیرش و بهبود خدمات هتلها خبر داد.
عباسی در ادامه با اشاره به استقبال گسترده هموطنان از پیشفروش نوروزی اعلام کرد که در نخستین ساعات آغاز رزرو، ۶۰ درصد ظرفیت هتلها تکمیل شده است.
وی این استقبال را نشانگر اعتماد مهمانان به خدمات هتلهای ایرانگردی و جهانگردی دانست و از برنامهریزی برای افزایش ظرفیت در مقاصد پرطرفدار گردشگری خبر داد.
شهریار نبوی، عضو هیئتمدیره و سرپرست معاونت سرمایهگذاری و توسعه، ضمن تبریک به مدیران گروه های جدید، از رشد ۱.۸ برابری رزروهای نوروزی در نخستین روز پیشفروش خبر داد. وی بر اهمیت اصلاح سیاستهای فروش نوروزی و توسعه سیستم رزرواسیون تأکید کرد و افزود: «هدف ما ایجاد یک سیستم یکپارچه فروش است که علاوه بر کاهش فشار کاری نیروی انسانی، شفافیت بیشتری در فرآیند رزرو و فروش ایجاد کند.»
حامد بیآزار، عضو هیئتمدیره و سرپرست روابط عمومی و امور بینالملل، بر توجه ویژه به مشتریمداری و بهسازی زیرساختهای هتلها تأکید کرد. وی گفت: «رضایتمندی سرمایه انسانی، مهمترین دارایی شرکت است و با بهبود امکانات، رضایت مهمانان نیز افزایش خواهد یافت.»
حامد افشار معاون مالی و اداری، نیز به رعایت کمیسیون معاملات در مناطق و همچنین عدم جذب نیروی انسانی بدون مجوز کمیته منابع انسانی تاکید نمود.
اوژن یوسفی، سرپرست معاونت اجرایی هتلها، نیز با اشاره به اقدامات انجامشده برای بازسازی و آمادهسازی هتلها اعلام کرد که تمام عملیات تعمیرات و نوسازی تا ۲۰ اسفند به پایان خواهد رسید.
در پایان، مدیران مناطق آمادگی کامل کادر اجرایی هتلها را برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی اعلام کردند.