خبرگزاری کار ایران

راکتور شیمیایی

راکتور شیمیایی
کد خبر : ۱۲۵۴۷۲۵

شرکت پارس تجهیز صنعت از سال 1385 شمسی، فعالیت خود را در زمینه طراحی، ساخت راکتور شیمیایی، راکتور رزین و تجهیزات صنعت نفت، گاز، پتروشیمی، همچنین صنایع شیمیائی و دارویی آغاز نمود، پیشینه ی موسسین این مجموعه صنعتی که از 30 سال پیش طراح، سازنده و مجری تجهیزات صنایع شیمیائی و پتروشیمی بودند و با شرکت های تراز اول در این صنعت همکاری داشتند که مسیر را جهت ارائه خدمات هر چه بهتر به مشتریهای محترم هموار کرده که ابراز رضایت و محبت آنها،  ما را در جهت  خدمت رسانی هر چه بهتر،  امیدوارتر و ثابت قدم تر نموده است.

مدیریت پارس تجهیز صنعت این موفقیت را در گرو نگرش سیستماتیک در مدیریت و همچنین تلاش پرسنل خود میداند که پیوسته سعی در تحقق خواسته های مشتری در کیفیت و کاهش قیمت در خدمات را دارد و در این راستا مشتری مداری را سرلوحه کلیه فعالیتها قرارداده و رضایت و اعتماد مشتری را سرمایه اصلی خود دانسته و تلاش خود را در افزایش کارایی و اثر بخشی سیستم مدیریت کیفیت از طریق سعی در ارزیابی فعالیتها،توسعه آموزش و کنترل کیفیت و استفاده از نرم افزار های محاسباتی فعالیتها میداند تا بتواند نقشی شایسته در انجام پروژه های ملی داشته باشد.

این شرکت هم اکنون با طراحی و ساخت و اجرای انواع مبدلهای حرارتی، برج تقطیر،

ساخت رآکتور شیمیائی، راکتور رزین، سیلو، خشک کن، میکسرهای پودری، بویلرهای روغن داغ و بخار، رسیورهای گرم و سرد، مخازن ذخیره به ظرفیتهای متنوع و موتورخانه های مختلف (روغن داغ، آب و مشتقات نفتی، همراه با الکتروموتورهای ضدجرقه) جهت شرکتهای صنعتی مختلف به خدمت رسانی مشغول بوده و علارغم تهدیدهای اقتصادی، گامهای پیشرو در صنایع شیمیائی کشور و حضور بخش خصوصی در این عرصه، سربلندی، افتخار و بالندگی را برای کشور عزیزمان به ارمغان آورده و تا استقلا ل کامل میهن اسلامی، در صنایع شیمیائی و پتروشیمی و داروئی و غذائی و ... دست از تلاش برنخواهد داشت.

تعریف 3 نوع از راکتورهای واکنش

راکتور شیمیایی یک تجهیزات فرآیندی است که در مواد شیمیایی به منظور ایجاد واکنش شیمیایی با یکدیگر به منظور تهیه یک محصول مورد نظر طراحی و ساخته می شود . راکتورهای شیمیایی به گونه ای طراحی شده اند تا مقدار جرم خالص را برای یک واکنش معین افزایش دهند و با اطمینان از بالاترین راندمان برای تولید محصول مورد نظر تولید انجام می شود.

 

1- راکتور بچ

 

راکتور دسته ی یک کپسول بسته است که در آن واکنش ها اتفاق می افتد و این راکتور را غیر کانتیتیوس  مینامند. واکنش دهنده ها در ابتدا به یکباره  به یک راکتور تزریق می شوند. راکتور به این منظور دارای یک همزن است. هدف از همزن این است که واکنش دهنده ها را به طور کامل مخلوط شوند تا اختشاش باعث شود که آنها به طور کارآمد در کنار هم واکنش نشان داده و محصول را تولید کنند..

 

2-راکتور پیوسته

 

راکتوری نامیده می شود که اغلب به عنوان یک راکتور جریان مختلط که از چند مخزن آماده سازی جدا به آن بطور پیوسته تغذیه میشود و در یک راکتور واکنش به صورت یکجا رخ می دهد. راکتور همچنین دارای همزن و جداره های گرم کن می باشد تا واکنش دهنده ها به طور کامل مخلوط شوند

این نوع راکتور با راکتور دسته اول متفاوت است به این معنا که تزریق به صورت مداوم و نه به صورت یکباره انجام میشود و محصول به صورت مداوم از تجهیزات خارج میگردد که این واکنش  به صورت پیوسته انجام می شود.

 

3-راکتور نیمه پیوسته

 

راکتور نیمه پیوسته یک راکتور دسته نیمه جریان است. این یک اصلاح راکتور دسته ای است که یک کپسول بسته است و به منظور مخلوط کردن واکنش دهنده ها به طور کامل و دارای همزن است. تفاوت این در این است که یکی از واکنش دهنده ها در ابتدا در راکتور کاملاً شارژ می شود و با پیشرفت زمان ، واکنش دهنده دیگر به طور مداوم در راکتور شارژ می شود.

راکتور شیمیایی

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز