در گفتوگو با ایلنا:
سازمان هواپیمایی خدمات کاسپین به مسافران در ٨ ساعت تاخیر پرواز نجف- تهران را بررسی میکند

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: سامانه شکایت مسافران از ایرلاین فعال است و مسافران هر گونه شکایت را میتوانند در این سامانه ثبت کنند و این شکایتها از سوی سازمان هواپیمایی به صورت روزانه مورد بررسی و اعلام نظر قرار میگیرد.
مهدی رمضانی در گفتوگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص تاخیر بیش از ٨ ساعت پرواز نجف- تهران متعلق به شرکت هواپیمایی کاسپین، اعتراض مسافران این پرواز نسبت به خدمات ارایه شده توسط شرکت مذکور و اقدامات اجرایی در راستای رعایت دستورالعمل مسافر، گفت: ابتدا باید به این نکته توجه شود که اولویت ما در سازمان هواپیمایی کشوری حفظ ایمنی پرواز و حفظ جان مسافران است.
وی افزود: در شرایط تاخیر پروازها دستورالعمل و شیوه نامه حقوق مسافر به تمام شرکتهای هواپیمایی ابلاغ شده که رعایت آن الزامی است و این دستورالعمل بر روی سایت سازمان هواپیمایی کشوری بارگذاری شده و برای همگان قابل مشاهده است.
رمضانی ادامه داد: درباره پرواز نجف به تهران با تاخیر بیش از ٨ ساعت، و براساس اطلاعیه صادره از سوی شرکت هواپیمایی مذکور علت این امر بدی شرایط آب و هوا در نجف بوده است.
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: شرکت هواپیمایی کاسپین با در نظر گرفتن امکانات فرودگاه نجف، طبق دستورالعمل حقوق مسافر باید عمل کند و سازمان هواپیمایی کشوری در حال بررسی موضوع است.
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: طبق دستورالعمل حقوق مسافر شرکت هواپیمایی در صورت تاخیر پرواز بیش از ۵ ساعت باید نسبت به اطلاع رسانی و پذیرایی نوع اول و نوع دوم اقدام کند همچنین در صورت درخواست مسافران بلیت آن پرواز باید استرداد و تا حداکثر ۴٨ ساعت وجه آن به مسافر پرداخت شود.
رمضانی با بیان اینکه طبق تاکید وزیر راه و شهرسازی و دستور رییس سازمان هواپیمایی کشوری باید حقوق مسافران رعایت شود، اظهار داشت: سامانه شکایت مسافران از ایرلاین فعال است و مسافران هر گونه شکایت را می توانند در این سامانه ثبت کنند و این شکایتها از سوی سازمان هواپیمایی به صورت روزانه مورد بررسی و اعلام نظر قرار میگیرد.