خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر امور خارجه:

تربیت نیروهای دیپلماتیک آینده با شبیه‌ساز آموزشی

تربیت نیروهای دیپلماتیک آینده با شبیه‌ساز آموزشی
کد خبر : ۱۵۱۵۶۶۷

معاون وزیر امور خارجه با بیان اینکه این شبیه ساز می‌تواند بستری را ایجاد کند تا دانشجویان با کار و وظایف وزرای اقتصادی آشنا و خودشان را در این کارها غرق کنند، گفت: رهبران آینده ما می‌توانند مهارت‌های تحلیلی را یاد بگیرند و بدانند که چه مولفه‌های در این زمینه موثر هستند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محمد حسن شیخ‌الاسلامی در اجلاس بین‌المللی شبیه سازی وزاری اقتصادی و بریکس با بیان اینکه در چند روز گذشته شاهد نمایش استعداد و تفکر و اندیشه‌های دانشجویان که از دانشگاه برتر ایران بودیم، اظهار داشت:این رویداد نشان می‌دهد چه استعدادهای درخشانی در کشور وجود دارد و باعث می‌شود یک چشم انداز و درک آینده بین استعدادهای برتر ایجاد شود. 

وی ادامه داد: تعهد شما به گسترش و پرورش به دیپلمات‌های آینده بارقه‌های امید به آینده است و  به عنوان رییس مرکز مطالعات وزارت امور خارجه به تلاش‌ها و کار سخت برای آینده که از سوی دانشجویان در حال انجام است، افتخار می‌کنم و این اقدامات می‌تواند مسبب اتفاقات خوب در آینده باشد. 

معاون وزیر امور خارجه با بیان اینکه این شبیه ساز می‌تواند بستری را ایجاد کند تا دانشجویان با کار و وظایف وزرای اقتصادی آشنا و خودشان را در این کارها غرق کنند، اظهار داشت: این شبیه ساز ، دانشجویان را به مولفه های پیچیده اقتصادی آشنا و آنها را درگیر می‌کند تا درکی از فضای همکاری و تبادلات داشته باشند . رهبران آینده ما می‌توانند مهارت‌های تحلیلی را یاد بگیرند و بدانند که چه مولفه‌های در این زمینه موثر هستند.

شیخ‌الاسلامی تاکید کرد: این شبیه ساز نزدیک به تجربیات واقعی در دیپلماسی است و  این ایده‌ها و دانش می تواند به مسیر رشد آنها کمک کند و این رویداد نشان دهنده اهمیت چند جانبه گرایی و برای پرداختن به چالش‌های که به آن مواجه هستیم، است. 

این شبیه سازی میتواند فرصت عالی باشد برای دانشجویان و همچنین سازمان همکاری اسلامی و بریکس برای تربیت نیروهای آینده و بسط دادن چشم انداز ها باشد. 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز