مدیرعامل شرکت بازاریابان تجارت جهانی:
بازاریابی راهکار توسعه ایده های دانش بنیان است
مدیرعامل شرکت بازاریابان تجارت جهانی گفت: بازاریابی مهمترین معیار موفقیت برای یک ایده دانش بنیان است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، حمید بروغنی با بیان این که توسعه شرکت های دانش بنیان راهبرد اصلی پیشرفت کشور است افزود : با توجه به اهمیت ویژه این شرکت ها در و مشوق هایی که به دانش بنیان ها داده شده است متأسفانه تیم متخصص بازاریابی نداشته و در همان مرحله ایده متوقف شده و توان رقابت در بازار را ندارند.
وی به راه اندازی واحدهای بازاریابی در پارک های علم و فناوری اشاره کرد و اظهار داشت: این مراکز باید حمایت های بازاریابی را به دانش بنیان ها ارائه دهند و ایده های آنها نیز از نظر بازاریابی و سرمایه ارزیابی شوند که این محصول توان رقابت در بازار را داشته باشد، این در حالی است که متأسفانه در این مراکز تیم بازاریابی قوی وجود ندارد که این برآیند را داشته باشند.
به گفته مدیرعامل شرکت بازاریابان تجارت جهانی بیشتر فعالان شرکت های دانش بنیان تخصص فنی دارند و جای دانش و مدیریت بازاریابی در این شرکت ها بسیار مشهود است.