خبرگزاری کار ایران

در اطلاعیه‌ای مطرح شد؛

سامانه جامع اطلاعات گردشگری آماده پاسخگویی به شکایات

سامانه جامع اطلاعات گردشگری  آماده پاسخگویی به شکایات
کد خبر : ۴۷۰۰۹۳

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با صدور اطلاعیه‌ای اقدام به معرفی سامانه جامع اطلاعات گردشگری و پاسخگویی به شکایات نمود.

به گزارش ایلنا، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«بنابر اعلام روابط عمومی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در راستای سیاست‌های متخذه توسط ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور در خصوص ارائه اطلاعات مورد نیاز مسافران در قبل سفر، حین سفر و بعد سفر از طریق سامانه 09629 اقدام به این امر می نماید مسافران و گردشگران می توانند بصورت 24 ساعته  کلیه دانستنی های مورد نیاز سفر خود را از قبیل اطلاعات جاذبه های مختلف گردشگری، وضعیت راه ها و جاده ها ، هواشناسی، اماکن اقامتی، موزه ها و فرهنگسراها، اماکن پذیرایی ، امداد خودرو، دفاتر خدمات مسافرتی، صدور اسناد، بانک ها، بیمارستان ها، درمانگاه ها، داروخانه ها، فرودگاه ها، ایستگاه های راه آهن، مجتمع های خدماتی رفاهی، پمپ بنزین ها و گازها، مراکز فروش صنایع دستی، جشنواره های فرهنگی را تامین و همجنین نسبت به ارائه و ثبت شکایات خود در این سامانه اقدام نمایند.»

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز