خبرگزاری کار ایران

حامد همایون: من محصول پروژه استعدادهای موسیقی ایران هستم

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۱۵۶

حامد همایون با بیان اینکه سال گذشته پروژه‌ای شروع شد به نام استعدادهای موسیقی ایران،‌ گفت: من با افتخار اولین محصول این پروژه هستم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پنج‌شنبه شب گذشته (ششم اسفندماه) حامد همایون در دو سئانس ۱۹ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه رفت.

او در اجرای شب گذشته خود قطعات؛ «مردم شهر»،‌ «خدا همین حوالیه»، «دنیای من»، «مجنون»، «به چشمات قسم»، «شیدایی»، «دوباره عشق»، «چه عشقی»، «نگاهم کن »، «چتر خیس »، «چنین کنم چنان کنم»، «بارون که زد»، «می‌روم چه عشقی» را روی صحنه خواند.

حامد همایون در بخشی از کنسرت شب گذشته خود با بیان اینکه امشب کنسرت ما ستاره باران است گفت: یکی از بهترین هنرمندان کشور امشب در جمع ما حضور دارند و افتخار این را داریم که امشب میزبان خانم بهاره افشاری باشیم.

او ادامه داد: سال گذشته پروژه‌ای شروع شد به نام پروژه استعدادهای موسیقی ایران که من با افتخار اولین محصول این پروژه هستم. از شما می‌خواهم به افتخار مردی تشویق کنیم که اگر نبود امروز هم حامد همایون نبود و از آقای محسن رجب‌پور مدیر عامل کمپانی ترانه شرقی برای تمام زحماتش تشکر می‌کنم

این خواننده موسیقی پاپ از تیم موسیقی مرتضی پاشایی تقدیر کرد و گفت: امیدوارم روح مرتضی پاشایی همیشه شاد باشد.

در اجرای شب گذشته علی توسلی (نوازنده دف)، امیرحسین توسلی (نوازنده سه تار)، عالم بارسقیان (نوازنده گیتار الکتریک)، آرش عیوضی (نوازنده گیتار بیس) و سامان مقدم از نوازندگانی بودند که حامد همایون را همراهی می‌کردند.

او در پایان نیز از سپهر شاکری پسر آینده موسیقی ایران تقدیر کرد.

در پایان نیز  ۴ قطعه را دوباره اجرا کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز