خبرگزاری کار ایران

خرید زمین در کرج,خرید آپارتمان کرج,گروه بیاتونی

 خرید زمین در کرج,خرید آپارتمان کرج,گروه بیاتونی
کد خبر : ۱۴۹۴۳۷۲

آیا شما هم به دنبال خرید زمین و آپارتمان در کرج هستید اما نمی دانید که از کجا شروع کنید؟ ما در این مقاله قصد داریم تا بهترین محله های کرج برای خرید ملک را به شما معرفی کنیم و ببینیم که کدام موارد برای سرمایه گذاری بهتر هستند.

امروزه به دلیل گران شدن بیش از اندازه ملک در تهران,بسیاری از افراد به فکر مهاجرت به کرج هستند و می توانند خانه خود را در این شهر اجاره کنند و هر روز از طریق مترو یا یا سایر روش های حمل و نقل به محل کارشان در تهران برسند.البته خرید یا اجاره ملک در کرج به همین سادگی ها هم نیست و شما باید در ابتدا با محلات و ویژگی های این شهر آشنا باشید و ببینید که آیا مکان مناسبی برای زندگی شماست یا نه!

آیا کرج شهر مناسبی برای زندگی است؟

شاید این سوال برایتان به وجود بیاید که آیا کرج می تواند در حد و اندازه های تهران ظاهر شود؟ در جواب باید بگوییم که کرج در خود امکانات تفریحی و پزشکی زیادی دارد و تقریبا هر چیزی که نیاز داشته باشید در کنارتان خواهد بود.برای مثال کرج بیش از 20 سینمای مختلف با بهترین امکانات دارد و از طرفی در هر منطقه آن چندین پارک بزرگ و زیبا وجود دارد که می توانید برای تفریح با خانواده به آنجا بروید.

البته این تمام موارد نیست و به نظر می رسد که ترافیک کرج حتی در ساعات پیک رفت و آمد باز هم از تهران خلوت تر بوده و شما می توانید در کمترین زمان ممکن به خانه یا هر محل دیگری بروید.مزیت دیگر کرج کوچک بودنش است و رسیدن از شرق به غرب آن با ماشین شخصی تنها حدود 20 الی 30 دقیقه زمان می برد که البته در این بین روش های حمل و نقل عمومی زیادی هم دارد (از جمله اتوبوس و تاکسی).

آب و هوای کرج به نسبت تهران بسیار خنک تر و تمیزتر بوده و شما می توانید این مورد را به راحتی تشخیص دهید! تنها کافیست یکبار در فصول گرما به شهر کرج بیایید تا شاهد تفاوت این دو شهر با یکدیگر باشید و ببینید که در هوای کرج به هیچ عنوان دچار سردرد و حالت تهوع نمی شوید (دلیل اصلی سردرد در تهران وجود ریزگردهای بسیار زیاد است).

بهترین محله های کرج برای خرید یا اجاره ملک

وقتی صحبت از اجاره یا خرید آپارتمان در کرج می شود,شما باید در ابتدا با مناطق مختلف شهر آشنا باشید و بدانید که کدام موارد به نسبت قیمتی که دارند,ارزش بالایی هم دارند.البته برخی از مناطق بالاشهر کرج قیمت بسیار بالایی دارند که می توانند با قیمت ملک در تهران رقابت کنند و به همین خاطر ما این موارد را به تمام افراد پیشنهاد نمی دهیم مگر اینکه بودجه زیادی داشته باشند.

مهرشهر (گران ترین)

مهرشهر را می توانیم بهترین و البته گران ترین منطقه کرج در نظر بگیریم که از لحاظ کیفیت زندگی و دسترسی به امکانات مختلف چیزی کم ندارد.این بخش از کرج شامل بلوارهای زیادی از جمله بلوار ارم,بلوار دانش و شهرداری می شود که هر کدام یک سری قیمت های خاص خودشان را دارند.البته این تمام ماجرا نیست و مهرشهر از لحاظ داشتن فضای سبز و کیفیت آب به نسبت سایر محله های کرج در جایگاه بهتری قرار می گیرد و تقریبا در تمام طول سال خنک است.

اگر هم از ترافیک خوشتان نمی آید و دوست دارید که در سریع ترین زمان ممکن به خانه خود برسید,پیشنهاد می کنیم مهرشهر را به عنوان محل زندگی انتخاب کنید.چرا که دسترسی به مهرشهر از طریق اتوبان یادگار بسیار راحت بوده و نیازی نیست که از وسط شهر عبور کنید.به هر حال اگر به دنبال یک محل مناسب برای اجاره ملک یا خرید ملک هستید و می خواهید که ارزش ملک هم روز به روز بیشتر شود,پیشنهاد ما مهرشهر کرج است.

عظیمیه

اگر به دنبال یک مکان نزدیک تر به مرکز کرج هستید و نمی خواهید که سمت پایین یا وسط شهر باشید,عظیمیه کرج می تواند انتخاب خوبی برایتان باشد.توجه داشته باشید که عظیمیه از لحاظ تجاری و مسکونی در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد و شما دسترسی کامل به انواع پاساژها و مراکز درمانی دارید.مزیت دیگر عظیمیه این است که در شب ها بسیار سرزنده بوده و مخصوص کسانی است که علاقه زیادی به شب زنده داری یا گشت و گذار در شهر دارند.

 خرید زمین در کرج,خرید آپارتمان کرج,گروه بیاتونی

اصلی ترین میدان های عظیمیه میدان طالقانی,مهران و اسبی هستند که همگی در یک راستا قرار دارند.در طول این میدان ها خیابان های زیادی وجود دارد که آپارتمان ها و ویلاهای بسیار لوکس و زیبایی در آنجا وجود دارد.قیمت ملک در عظیمیه برای ساختمان های مسکونی از حدود متری 50 میلیون تومان شروع می شود و باتوجه به محل ملک و امکاناتی که دارد تا بیش از 100 میلیون تومان هم می رسد.

گوهردشت

گوهردشت را می توانیم یکی از مشهورترین نقاط کرج در نظر بگیریم که مغازه و فروشگاه های بزرگ زیادی درش قرار دارد.گوهردشت خود دارای 13 خیابان اصلی می باشد که در 2 طرف خیابان قرار دارند (هر طرف 13 عدد).اغلب این کوچه ها دارای بافت مسکونی هستند که شما می توانید برای خرید یا اجاره ملک خود یکی از آنها را انتخاب کنید.گوهردشت از لحاظ دسترسی به سایر نقاط کرج در بهترین نقطه قرار دارد و فاصله آن با اتوبان تنها چند دقیقه است (اتوبان تهران و قزوین).

 خرید زمین در کرج,خرید آپارتمان کرج,گروه بیاتونی

گوهردشت دارای پاساژهای بزرگ بسیار زیادی است که از جمله مهمترین آنها می توانیم به نیکامال,چچلاس و چیچیکا اشاره کنیم که اغلب دارای فروشگاه های لباس هستند.گوهردشت بیشتر مناسب کسانی است که فرزند نوجوان یا خردسال دارند و می خواهند که به مراکز تفریحی نزدیک باشند تا فرزندانشان بتوانند زمان آزادشان را به بهترین شکل ممکن سپری کنند.البته در اگر به دنبال خرید زمین در کرج هستید,گوهردشت می تواند یک مکان عالی برای سرمایه گذاری در سال های اخیر باشد که روز به روز بر قیمت ملک هایش افزوده می شود.

آیا ارزش دارد از تهران به کرج مهاجرت کنیم؟

بله! چرا که کرج از لحاظ داشتن امکانات و دسترسی به راه های مختلف و اتوبان ها هیچ چیزی از تهران کم ندارد و از طرفی وضعیت آب و هوا قطعی برق در کرج به نسبت تهران بسیار بهتر است.از طرفی کرج به دلیل کوچک تر بودن امکان پیشرفت بسیار بیشتری دارد و شما می توانید با یک سرمایه گذاری درست,دارایی های خودتان را در مدت بسیار کوتاهی تا حد زیادی افزایش دهید (برای مثال ساخت یک آپارتمان 4 طبقه که 8 واحد دارد در یک منطقه خوب کرج حدود 20 الی 30 میلیارد هزینه خواهد داشت که این هزینه در تهران 2 برابر یا بیشتر می باشد).

نتیجه گیری

کسانی که از زندگی در ترافیک و هوای آلوده تهران خسته شده اند و می خواهند که با قیمت منطقی یک ملک عالی در نزدیکی این شهر داشته باشند,کرج می تواند انتخاب مناسبی برایشان باشد.فاصله کرج تا تهران حدود 1 ساعت بوده و انواع سیستم های حمل و نقل عمومی برای سهولت رفت و آمد وجود دارد.از طرفی مترو تهران به کرج هم یکی دیگر از مزیت های شهر کرج می باشد که هزینه رفت و آمد را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد.

خوشبختانه قیمت ملک در کرج به نسبت تهران بسیار بهتر بوده و شما می توانید با فروش ملک خود در یک منطقه معمولی تهران که ارزش آن متری 60 میلیون تومان است,در بهترین نقطه شهر کرج یک ملک نوساز با تمام امکانات تهیه کنید که این یک مزیت بزرگ محسوب می شود.برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید ملک می توانید وارد سایت گروه بیاتونی به آدرس https://sabmelki.com شوید و ملک مورد نظرتان را معامله کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز