خبرگزاری کار ایران

معرفی هتل های محبوب شهر مشهد

معرفی هتل های محبوب شهر مشهد
کد خبر : ۱۵۳۳۱۸۶

سفر به مشهد مقدس همواره در برنامه اکثر خانواده‌های ایرانی بوده است و هر ساله و در فصول مختلف سال حجم گسترده‌ای از مسافران وارد این شهر می‌شوند تا چند روزی را در جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج سپری کنند. علاوه بر این‌ مشهد شهری چهار فصل است و جاذبه‌های گردشگری زیادی در اطراف این شهر وجود دارد. هم‌چنین قدمت شهر مشهد، رستوران‌ها و جاذبه‌های طبیعی این شهر، موجب شده تا گردشگران و مسافران زیادی از نقاط مختلف ایران و حتی جهان به این شهر مقدس سفر کنند.

این حجم بالای مسافر و زائر در مشهد مقدس باعث شده است تا اقامتگاه‌ها و هتل های زیادی در این شهر، به خصوص در اطراف حرم مطهر رضوی، افتتاح شود تا زائران و گردشگران برای اقامت و رزرو هتل در این شهر با مشکل مواجه نشوند. در ادامه این مطلب به معرفی هتل های محبوب شهر مشهد می‌پردازیم تا به راحتی بتوانید هتل مناسب خود را انتخاب کنید و از اقامت در هتل مشهد اسنپ تریپ لذت ببرید.

آشنایی با بهترین هتل های مشهد

انتخاب هتل و اقامتگاه همواره یکی از اصلی‌ترین کارهایی است که هنگام سفر باید انجام دهید تا حین سفر خود با مشکل مواجه نشوید. با مراجعه به اسنپ تریپ می‌توانید به راحتی و در زمانی کوتاه هتل مناسب خود را از میان هتل مشهد انتخاب کنید و اقامتی خاطره انگیز را در جوار حرم امام رضا ( ع ) تجربه کنید.

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد، یکی از بهترین هتل‌‌های پنج ستاره مشهد است که با ارائه مدرن‌ترین امکانات و ارائه خدمات بسیار ارزنده همواره مورد توجه مسافران بوده است. این هتل مجلل و لوکس در حاشیه خیابان امام رضا (ع)، اصلی ترین خیابان منتهی به حرم مطهر قرار دارد و در فاصله ۱/۴ کیلومتر از حرم واقع شده است. شما می‌توانید مسیر هتل تا حرم را در ده دقیقه به صورت پیاده طی کنید و حین پیاده روی از بازار‌های موجود نیز دیدن کنید. ساختمان هتل درویشی مشهد با بیست و سه طبقه، مرتفع‌ترین مرکز اقامتی و تنها هتل آتریوم شرق کشور است. این هتل باشکوه ۲۲۳ باب اتاق و سوئیت را در دل خود جای داده است که در نوع خود کم نظیر هستند.

هتل ایران زمین مشهد

هتل ایران زمین مشهد یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره مشهد است که در بهمن ماه سال ۱۳۹۳ در جوار بارگاه ملکوتی حضرت رضا (علیه السلام) افتتاح شد. این هتل در شش طبقه بنا شده است و ۹۰ باب اتاق دارد که تمامی این اتاق‌ها از امکانات رفاهی خوب مطابق با استاندارد‌های صنعت هتلداری برخوردار هستند. موقعیت مطلوب هتل علاوه بر نزدیکی به حرم مطهر موجب دسترسی آسان به مراکز خرید اطراف حرم، مانند بازار رضا و بازار هفده شهریور شده است. این هتل مجلل علاوه بر ارائه امکانات ارزنده قیمت مقرون به صرفه‌ای نیز دارد و اقامتی خاطره انگیز را برای مهمانان خود رقم می‌زند.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل گلدن پالاس یا همان هتل قصر طلایی مشهد نیز یکی از بهترین هتل‌های این شهر است که هرآنچه از یک اقامتگاه خود انتظار داشته باشید را برآورده می‌کند. این هتل باشکوه و لوکس به عنوان بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین هتل کشور شناخته می‌شود که با بهره‌گیری از معماری منحصر به فرد در سطح بین المللی طراحی و اجرا شده است. هتل گلدن پالاس در سال ۱۳۸۹ با موقعیت بسیار عالی در خیابان امام رضا(ع) افتتاح شد. این هتل در بیست طبقه بنا شده است و ۳۵۸ باب اتاق و سوئیت، با کامل‌ترین امکانات رفاهی دارد. تنوع اتاق‌ها و امکانات هتل پنج ستاره گلدن پالاس با چشم اندازهای حرم مطهر و شهر مشهد، انواع رستوران‌های سنتی و بین المللی متناسب با ذائقه‌های مختلف، امکانات رفاهی و تفریحی متعدد مانند سونا، استخر، سالن بیلیارد و بسیاری امکانات دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد این هتل به شمار می‌روند.

هتل سی نور

هتل پنج ستاره سی‌ نور مشهد در سال ۱۳۹۳ افتتاح شد. این مجموعه اقامتی با ۲۲ طبقه بنا و ۲۸۶ باب اتاق و سوئیت‌های مجهز، آماده میزبانی از زائران و گردشگران مشهد مقدس است. این هتل مجلل از امکانات رفاهی ویژه ای برخوردار است که به خوبی توانسته است رضایت مهمانان خود را جلب کند. قرار گرفتن هتل سی‌ نور در خیابان هفده شهریور مشهد و مجاورت با مراکز تجاری و مراکز خرید این منطقه و فاصله کم با حرم مطهر حضرت ثامن الحجج ( ع )، موقعیت خاص و ویژه‌ای به این هتل بخشیده است که موجب دسترسی آسان مسافران به این مراکز شده است. هتل سی‌ نور با امکانات رفاهی و تفریحی و پرسنلی مجرب و آموزش دیده، فرصت میزبانی از زائران امام هشتم را غنیمت شمرده و اقامتی سرشار از آرامش را برای مهمانان خود رقم می‌زند.

معرفی هتل های محبوب شهر مشهد

قیمت هتل های مشهد

سلیقه افراد برای انتخاب و رزرو هتل با یک‌دیگر متفاوت است و یکی از نکاتی که هنگام رزرو هتل برای افراد اهمیت دارد قیمت آن هتل است. البته باید به این موضوع نیز توجه نمود که قیمت هتل وابسته به سطح امکانات و خدماتی که توسط هتل ارائه می‌شود متفاوت است. به طور مثال در صورتی که در یک هتل پنج ستاره اقامت کنید قطعا باید هزینه بیش‌تری بابت اقامت خود بپردازید. در صورتی که اقامت در هتل‌های سه ستاره و یا پایین‌تر نیازمند صرف هزینه کم‌تری است.

یکی دیگر از عواملی که در قیمت هتل مشهد تاثیر بسیار زیادی می‌گذارد ایام و فصل سفر به مشهد است. به طور معمول در ایام پیک و مناسبت‌ها قیمت رزرو هتل مشهد نیز افزایش می‌یابد و شما باید هزینه بیش‌تری برای اقامت خود بپردازید اما در ایامی که مناسبتی وجود ندارد و حجم مسافر در مشهد کم‌‌تر است، هزینه اقامت تا حد قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

کلام آخر

مشهد، شهری زیارتی است که اماکن تاریخی و گردشگری فراوانی را در خود جای داده است. به همین دلیل، با سفر به این شهر معنوی می‌توانید سفر ماندگاری را آغاز کنید. ما در این مطلب به بررسی هتل‌های مشهد پرداختیم تا ضمن اقامت راحت، به سطح مطلوبی از خدمات دسترسی داشته باشید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز