خبرگزاری کار ایران

نان آفرین، سکوی کارآفرین

نان آفرین، سکوی کارآفرین
کد خبر : ۱۵۳۳۸۳۶

جمعی با اکثریت بانوان اقدام به راه‌اندازی سایت فروشگاهی نان آفرین با عنوان «ِ لِیدیز مارکت نان آفرین » کرده اند تا با تکیه بر حمایت عموم مردم بتوانند بستری مناسب برای نمایش و فروش محصولات متنوع شامل صنایع دستی، پوشاک، محصولات غذایی ارگانیک خانگی و معرفی مشاغل مرتبط فراهم سازند.

ایلنا؛ در میان هیاهوی انبوه برندهای صنعتی، بانوان هنرمند و توانمند ایرانی دارای کسب و کارهای کوچک و بعضا خانگی نیاز به دیده شدن دارند، لذا در راستای مارکتینگ، توانمندسازی (خلق درآمد) و رشد آنها و همچنین جلب اقبال عموم جمعی برآن شدند تا فارغ از حمایتهای دولتی با ایجاد بستری مناسب جهت عرضه محصولات ارگانیک و خلاقانه خود، از تولید به مصرف، امید بخش و زمینه ساز عرصه گذار بانوان صاحب کسب و کارهای کوچک به کارآفرینان صاحب نام آینده گردند.

درباره لِیدیز مارکت نان آفرین

در دنیای پر رقابت امروزکه سرمایه های درشت اداره بازار را در دست دارند، دریغ نمودن توجهات و حمایتها از کسب و کارهای کوچک و خانگی گمنام، به ویژه آن‌هایی که توسط بانوان هنرمند و خودکفا اداره می‌شوند، باعث افول و لطمه به آنهاست. لذا با هدف توانمندسازی و تقویت این کسب و کارها و تبدیل آنها به جریانهای پایدار درآمدی، برخلاف برگزاری نمایشگاههای دولتی گاه و بیگاه که بیشتر حالت نمایشی دارند، جمعی با اکثریت بانوان اقدام به راه‌اندازی سایت فروشگاهی نان آفرین با عنوان «ِ لِیدیز مارکت نان آفرین » کرده‌اند تا با تکیه بر حمایت عموم مردم بتوان بستری مناسب برای نمایش و فروش محصولات متنوع شامل صنایع دستی، پوشاک، محصولات غذایی ارگانیک خانگی و معرفی مشاغل مرتبط فراهم سازند. به نوعی این سایت را میتوان یک نمایشگاه و بازار بزرگ دائم دانست که  به دنبال فراهم ساختن فرصت‌های بهتر و بیشتر برای مارکتینگ و دیده شدن تواناییهای بانوان ایرانی است. در همین راستا تیم سازنده و بانوان عضو این سایت با شعار « نان آفرین، سکوی کارآفرین » و تکیه بر حمایت‌های مردمی و علی رغم بی مهری از سوی وزارت کار، سازمان بهزیستی استان تهران و اداره امور بانوان شهرداری تهران، خودکفا و مستقل به سوی آینده‌ای روشن‌ و هموار قدم های محکم خود را برداشته و فعالیت خود را آغاز کرده اند.

چشم انداز لِیدیز مارکت نان آفرین

همانگونه که از لوگوی سایت پیداست، آنها امید دارند بتوانند کسب و کارهای کوچک و خانگی پراکنده را سامان داده و زیر یک چتر و با نشانی واحد (برندینگ) گرد هم آورند تا تشکیل دهنده یک گروه تولیدی و خدماتی عظیم در بخش های مختلف شوند و ایده آل آنکه بتوانند در رقابت با برندهای بزرگ، مسیری جدید را بگشایند.

https://drive.google.com/file/d/1L81loymq4AYuP-XSjaMX5YJHsT_-3OYG/view?usp=drivesdk

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز