خبرگزاری کار ایران

بهترین زمان سفر به فرانسه همراه با قیمت تور پاریس

بهترین زمان سفر به فرانسه همراه با قیمت تور پاریس
کد خبر : ۱۵۳۳۲۷۰

پاریس پایتخت کشور فرانسه و البته پایتخت مد در جهان است. این شهر جاذبه‌های متعددی از جمله رود سن، برج ایفل، موزه‌های متعدد، کلیساهای باشکوه، خیابان شانزلیزه و غیره را در خود جای داده است؛ بنابراین تور پاریس یکی از مورد علاقه‌های بسیاری از گردشگران است.

 پیاده‌روی در خیابان‌های شهر نور (پاریس) به خصوص در شانزلیزه بسیار لذت‌بخش است و یک تفریح کم هزینه به شمار می‌رود. برای آنکه بتوانید قدم زدن در خیابان‌های مشهور پاریس را تجربه کنید، باید بهترین زمان سفر به فرانسه را انتخاب کنید. اگر بخواهیم به شما بهترین زمان سفر به فرانسه را یادآور شویم، باید بگوییم که بهتر است سفر خود را به خرداد تا شهریور موکول کنید.

پاریس در فصل تابستان حداکثر دمای روزانه ۲۱ درجه سانتیگراد را تجربه می‌کند و دارای روزهای آفتابی بلند است که می‌توانید ساعت‌ها در خیابان‌های پاریس پرسه بزنید و لذت ببرید. البته ناگفته نماند که در فصل تابستان نرخ تور پاریس گران‌تر است و مجبورید شلوغی‌های این شهر را تحمل کنید. یک پیشنهاد برای کاهش هزینه‌ها برنامه‌ریزی سفر به فرانسه برای ماه‌های سپتامبر تا اکتبر است. در این فصل هوای معتدلی بر شهر حاکم است و برگ‌های ریزان در کوچه پس کوچه‌های پاریس منظره خیره کننده‌ای را خلق می‌کنند. در کل سفر به پاریس در ماه‌های سرد به دلیل آب و هوای سردتر به ندرت دلخواه مسافران است؛ اما به هر حال هزینه‌های سفر به پاریس در فصل سرما خیلی کم خواهد شد.

خلوت ترین زمان برای سفر به پاریس

بهتر است در فصل بهار و پاییز، که جمعیت کمتر است و هوا خیلی گرم نیست، به پاریس بروید. در فصل بهار، گلبرگ‌ها جای خود را به برگ‌ها می‌دهند، پنجره خانه‌های پاریس رو به باغ‌های رنگارنگ باز می‌شود و گل‌فروشی‌ها مملو از شکوفه‌های معطر می‌شوند. این زمان مناسبی از سال برای تهیه وسایل پیک‌نیک در یکی از پارک‌ها یا باغ‌های پاریس است که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توانیم به «باغ لوکزامبورگ» اشاره کنیم. همچنین می‌توانید از بسیاری از پارک‌های کنار رودخانه‌ای که در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده‌اند، مانند پارک «ریو دو سن» که مکان زیبایی برای بازدید در فصل پاییز است دیدن کنید. اگر می‌خواهید از شلوغی دوری کنید، زمستان فصل بسیار خوبی برای بازدید از پاریس است؛ زیرا شهر کمتر شلوغ می‌شود و طبیعتا هزینه‌ها نیز پایین می‌آید. لازم به ذکر است که بارش برف در این منطقه که معمولا مرطوب و سرد است بسیار نادر است.

مدارک لازم برای شرکت در تور فرانسه

غیر از مدارک معمول نظیر شناسنامه، کارت ملی، عکس، گذرنامه، نیاز به کارکرد حساب‌ بانکی با حداقل موجودی ۱۰۰ میلیون تومان می‌باشد. همچنین سند‌های ملکی و مدارک شغلی، بخش مهمی از مدارکی است که باید برای تور فرانسه آماده کنید. حضور کلیه مسافرین (به جز افراد زیر ۱۲ سال) جهت انگشت نگاری در مرکز انگشت نگاری VFS الزامی است. مانند تمامی تورهای اروپایی، برای دریافت ویزای شنگن فرانسه، ضمانتنامه بازگشت از سفر نیز جزئی از مدارک محسوب می‌شود. ضمانتنامه، مبلغی است که در حساب خود شما بلوکه می‌شود و در هنگام بازگشت شما از سفر آزاد خواهد شد. این مبلغ از ۷۰۰ میلیون تومان آغاز می‌شود و با توجه به مدارک شما امکان افزایش خواهد داشت.

آژانس مسافرتی با توجه به اعتبار خود، فرایند صدور ویزا را برای مسافران تسهیل می‌کند و به سفارت‌ کشور مقصد، تضمین می‌دهد که مسافران پس از اتمام سفر، به ایران باز‌می‌گردند. آژانس خدمات مسافرتی ایوار نیز به واسطه عملکرد خود، از اعتبار بالایی در سفارت‌ها برخوردار است و تضمین بازگشت مسافران را بر عهده دارد و در صورت هرگونه اتفاق غیر قابل پیش‌بینی، سفارت صادرکننده ویزا، ایوار را به‌ عنوان مسئول می‌شناسد؛ بنابر‌این ایوار خود را موظف می‌داند تا تضمین کافی جهت بازگشت مسافران را از آن‌ها دریافت کند. به خاطر داشته باشید که مبلغ ضمانت‌نامه ثابت نیست و بسته به مدارک شغلی، مدارک مالی و سابقه سفر شما ممکن است افزایش داشته باشید.

بهترین زمان سفر به فرانسه همراه با قیمت تور پاریس

قیمت تور فرانسه در پاییز و زمستان ۱۴۰۳

قیمت تور فرانسه در پاییز و زمستان ۱۴۰۳ به ازای هر نفر بزرگسال در اتاق دو تخته از ۴۹.۹۰۰.۰۰۰ تومان + ۱۸۹۰ یورو آغاز می‌شود. این هزینه شامل خدمات پرواز رفت و برگشت، هتل، خدمات ویزای شنگن، بیمه مسافرتی، گشت‌های شهری، ترانسفر‌های فرودگاهی و بین شهری، حضور راهنمای فارسی زبان از تهران و راهنمای محلی و همچنین خدمات تشریفات فرودگاه مبدا (CIP) خواهد شد.

اگرچه سفر با تور، این مزیت را دارد که در گشت‌های نیم روزه یا تمام روز، بعضی از هایلات‌های هر شهر را همراه با راهنما ببینید اما اگر بخواهید جاذبه‌های بیشتری را خارج از برنامه‌گروه مشاهده کنید، باید علاوه‌بر قیمت‌های ورودیه (حدود ۱۰ - ۲۰ یورو) هزینه حمل و نقل را هم مدنظر داشته باشید. بسته به اینکه کدام وسیله نقلیه (مترو، اتوبوس، تاکسی یا قطار) را برای رفت‌وآمد در داخل یا بیرون شهر انتخاب می‌کنید، هزینه حمل‌ونقل روزانه شما چیزی حدود ۱۰ تا ۳۰ یورو خواهد بود. استفاده از اتوبوس بین‌شهری یا قطار، هزینه حمل‌ونقل‌تان را افزایش می‌دهند و از این رو، استفاده از مترو و پیاده‌روی راهی مناسب برای کاهش هزینه‌هاست.

در اکثر موارد نیازی به خرید صبحانه ندارید و می‌توانید از صبحانه‌های رایگان هتل لذت ببرید؛ اما بدون شک باید فکری برای ناهار و شامتان بکنید. هزینه غذا در اروپا مانند هر چیز دیگری به مکان و محله‌ای بستگی دارد که غذای خود را تهیه می‌کنید؛ اینکه برای ناهار به یک ساندویچ مک‌دونالد بسنده کنید یا تصمیم بگیرید در یکی از رستوران‌ها و کافه‌های گران‌قیمت شهر ناهار را میل کنید، می‌تواند هزینه غذا شما را چندین پله بالا و پایین کند. به هر حال بهتر است روزانه ۱۵ تا ۱۰۰ یورو را برای نوشیدنی و غذای خود کنار بگذارید و توجه داشته باشید در بعضی از موارد، هزینه خورد و خوراک شما ممکن است. بیشتر از این عدد شود. به طور کلی، می‌توان در نظر گرفت که شما در تورهای اروپایی، روزانه ۱۰۰ یورو هزینه غذا، حمل و نقل و بازدید از جاذبه‌های مختلف را خواهید داشت و اگر قصد خرید داشته باشید طبعا این هزینه نسبت به خرید‌های شما افزایش پیدا خواهد کرد.

بهترین زمان سفر به فرانسه از نظر قیمت

بازدید از شهر پاریس در زمستان، به خصوص در ماه آذر، ارزان‌تر است. سفر پاریس در این ماه نسبت به تابستان هزینه کمتری دارد، اما به دلیل کنفرانس‌ها و سفرهای کاری، هتل‌ها به سرعت پر می‌شوند. سفر تابستانی به پاریس از یک جهت عالی است؛ از این جهت که پاریسی‌ها در این فصل، شهر را ترک می‌کنند و همه چیز را برای بازدید بهتر شما فراهم می‌‌آورند. در کل سعی کنید تعطیلات خود را برای بهار یا پاییز برنامه‌ریزی کنید و از شلوغی و هزینه‌های بالاتری که در تابستان پیش می آید اجتناب کنید. در این مقاله می‌توانید هزینه سفر به فرانسه بدون تور راببینید.

بهترین زمان برای خرید در فرانسه

بسیاری از کشورهای اروپایی از جمله فرانسه میزبان فروش های بزرگ زمستانه و تابستانه هستند. در فرانسه، بهترین زمان برای خرید کردن از فروشگاه ها از اواسط ژانویه تا اواسط فوریه است. از آنجا که تابستان فصل شلوغی است، اگر می خواهید از ازدحام جمعیت جلوگیری کرده و از تخفیف در محل اقامت خود لذت ببرید، فروش زمستانی را تجربه کنید.

منبع: وبسایت ایوار

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز