خبرگزاری کار ایران

خرید قاب گوشی جدید سامسونگ

خرید قاب گوشی جدید سامسونگ
کد خبر : ۱۵۳۴۳۵۵

اگر به تازگی یک گوشی گلکسی اندرویدی خریداری کرده اید و هزینه زیادی را بابت آن پرداخت نموده اید، باید به خوبی از آن محافظت نمایید. نگهداری و حفظ بدنه گوشی از ضرباتی که ممکن است به طور ناگهانی بر آن وارد شود، کار چندان سختی نیست. گاهی اوقات تنها یک ضربه بر اثر سقوط گوشی از روی میز یا از میان دستانتان می تواند شما را متحمل خسارت زیادی نماید. برای جلوگیری از این امر باید در زمان خرید قاب گوشی جدید دقت زیادی به خرج دهید.

خرید قاب گوشی جدید همواره می تواند هیجان انگیز باشد. خصوصاً اگر گزینه های زیادی در پیش روی خود داشته باشید! در فروشگاه آنلاین « بومرنگ شاپ » می توانید جدیدترین و خاص ترین مدل های قاب گوشی را مشاهده نمایید. تنوع این محصولات زیاد است و برای هر مدل گلکسی، چندین گزینه ساده و طرح دار را می توانید بیابید. در این فروشگاه انواع قاب و اکسسوری گوشی های هوشمند را با بهترین قیمت خریداری کنید.  

راهنمای خرید قاب موبایل اندرویدی

شما به تازگی یک گوشی گلکسی جدید خریداری نموده اید، اما اکنون به یک قاب جدید نیاز دارید! آیا می توانید از همان کاور قبلی خود استفاده کنید؟ آیا قاب های سامسونگ با هر مدلی سازگار هستند؟

سری های گلکسی اس، نوت، A، J، M و Z، سامسونگ بیش از 100 مدل گوشی هوشمند منتشر کرده است. پیدا کردن کیس‌ها و لوازم جانبی سازگار با هریک از مدل ها سخت نیست. ما به شما نشان خواهیم داد که دقیقاً کدام قاب سامسونگ را برای گوشی جدید خود نیاز دارید. چگونه قاب مناسب را پیدا کنید و چگونه یک قاب مناسب می‌تواند از گوشی پرچم دار و گران قیمت گلکسی شما محافظت نماید.

آیا می توان از یک قاب برای چندین گوشی گلکسی استفاده نمود؟

خیر، نمی توانید از یک قاب یا کاور برای گوشی های Samsung Galaxy استفاده کنید. هر یک از مدل ها ابعاد متفاوتی دارند (حتی آنهایی که در یک سری قرار دارند)، همچنین دارای لبه‌های منحصر به فرد، اندازه صفحه نمایش، ضخامت، لنزهای دوربین و محل قرارگیری دکمه‌ها هستند. این بدان معنی است که هنگام ارتقاء به جدیدترین Galaxy، باید قاب گوشی خود را نیز ارتقا دهید.

قاب موبایل نامناسب، گوشی شما را در برابر شکستگی، خط و خش و سایر انواع صدمات آسیب‌پذیر می‌کند. به علاوه، قاب با اندازه اشتباه می‌تواند تا حدی لنز دوربین شما را مسدود نماید، دسترسی به دکمه‌های صدا و پاور را محدود سازد. همچنین قادر نخواهید بود تا قاب سازگار با مدل گلکسی خود را با سایر لوازم جانبی نظیر کاور ایرپاد ست نمایید.

خرید قاب گوشی جدید سامسونگ

یک قاب محافظ و بادوام انتخاب کنید!

اگر گوشی‌های گلکسی به اندازه‌ای بادوام بودند که بتوانند خراش‌ها، ترک‌ها، افتادن و آسیب‌های ناشی از آب را تحمل کنند، دیگر نیازی به خرید یک قاب گوشی جدید نبود.

اما به خوبی می دانیم که بدنه گوشی ها آنقدرها هم مقاوم نیستند و ممکن است بر اثر حادثه ها دچار ترک خوردگی بدنه و صفحه نمایش گردند. قاب شما از آن در برابر سایش و خراش روزمره محافظت می کند و شما را از تعویض هر چند ماه یک بار گوشی خود نجات می دهد.

یک قاب محافظ از مواد باکیفیت و بادوام مانند TPU، پلی کربنات یا سیلیکون ساخته می شود. هر دو قاب سخت و نرم از آسیب‌های ناشی از افتادن مکرر در صورت وقوع جلوگیری می‌کنند. برخی از مدل ها مجهز به برجستگی‌های عمیق برای بهبود چسبندگی دست شما بر روی گوشی هستند. اگرچه به نظر می‌رسد گوشی‌ها و قاب‌ها روز به روز نازک‌تر می‌شوند، یک قاب محافظ باید با گوشه‌های برجسته طراحی شود تا از صفحه نمایش هنگام افتادن محافظت نماید.

دسترسی کامل به پورت ها و دکمه ها

در زمان خرید قاب گوشی جدید مطمئن شوید که کاور موردنظر کاملاً مناسب گوشی شماست! همانطور که قبلاً بیان شد، اندازه مهم ترین جنبه قاب گوشی شما است. باید گوشی شما را محکم در جای خود نگه دارد و از آن در برابر آسیب محافظت کند و در عین حال شما را قادر می سازد از همه ویژگی ها و دکمه های خارجی استفاده کنید. در هنگام خرید مطمئن شوید که لنزهای دوربین پوشانده نشده اند و هر یک از دکمه ها و پورت ها به راحتی قابل دسترسی هستند. برای رسیدن به این منظور باید مدل قاب با مدل گوشی کاملاً یکسان باشند.

خرید قاب گوشی جدید سامسونگ

سبک منحصر به فرد خود را مطابقت دهید!

تلفن های ما به بخشی از شخصیت ما تبدیل شده اند. عکس‌ها، موسیقی و ویدئوهای خاطرات مورد علاقه ما در این تلفن های هوشمند نگهداری می‌شوند. بنابراین حفظ گلکسی از صدمات بسیار حائز اهمیت است. به علاوه زیبایی قاب و تطابق آن با استایل شما نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. این موضوع خصوصاً برای خانم ها دارای اهمیت دوچندان می باشد. مدل های عروسکی و فانتزی طرح دار دارای رنگ ها و اشکال متنوعی هستند تا با سلایق و استایل های مختلف سازگار گردند.

در فروشگاه آنلاین « بومرنگ شاپ » انواع قاب گوشی فانتزی جدید را می توانید مشاهده نمایید. قاب های سیلیکونی عروسک برجسته جذابیت بالایی دارند و از کیفیت ایده آل برخوردار می باشند. مدل های سیلیکونی بادوام هستند و از ثبات رنگی برخوردارند. به سرعت تمیز می شوند و قیمت مناسبی دارند.

 

خرید قاب گوشی جدید با قابلیت های بیشتر

پاپ سوکت ها از جمله لوازم جانبی هستند که به بدنه قاب متصل شده و به عنوان یک شی کاربردی درنظر گرفته می شوند.

این شی که به اشکال مختلفی تولید می شود توسط سطح چسبنده ای که برای آن تعبیه شده است، به پشت گوشی وصل می گردد. این شیء به کمک نیروی دست کشیده می شود و فاصله ایجاد شده میان سطح و پاپ سوکت فضای مناسبی را برای قرارگیری انگشتان ایجاد می نماید. در دست گرفتن گوشی های هوشمند با صفحه نمایش بزرگ دشوار است. پاپ سوکت به کمک دستان شما می آید و موجب می گردد تا بدون احساس خستگی ساعت ها گوشی خود را در دست بگیرید. لذا از سُر خوردن گوشی ممانعت به عمل می آورد و دیگر نگران آسیب دیدن آن نخواهید بود.

در حال حاضر مدل های زیادی در بازار وجود دارند که به همراه پاپ سوکت فروخته می شوند. در این فروشگاه نیز می توانید مدل های پاپ سوکت دار را خریداری نمایید.

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز