خبرگزاری کار ایران

تصویب بسته تشویقی برای ساخت‌وساز در اصفهان

تصویب بسته تشویقی برای ساخت‌وساز در اصفهان
کد خبر : ۱۴۸۳۰۱۹

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان از تصویب بسته جدید تشویقی ساخت‌وساز خبر داد و گفت: در این بسته تا ۳۵ درصد تخفیف بابت صدور پروانه نقدی و تا ۱۰۰ درصد امکان تهاتر و استفاده از شرایط تخفیف نقدی وجود دارد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علی صالحی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به مصوبات جلسه امروز شورا و تصویب بسته تشویقی ساخت‌وساز اظهار کرد: این بسته از زمان تصویب تا پایان شهریورماه با بندهای متنوع و قابل قبولی ارائه خواهد شد که با توجه به شرایط اقتصادی کشور گزینه بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم در حوزه تولید مسکن خواهد بود.

 وی افزود: در این بسته تا ۳۵ درصد تخفیف بابت صدور پروانه نقدی و تا ۱۰۰ درصد امکان تهاتر و استفاده از شرایط تخفیف نقدی وجود دارد که هر کدام شرایط و ضوابط خاص خود را دارد.

 صالحی گفت: شهروندان بعد از نهایی شدن مصوبه شهروندان می‌توانند با مراجعه به شهرداری از تخفیف، تقسیط یا تهاتر در حوزه تراکم و پروانه ساختمانی بهره ببرند.

 سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اهمیت بررسی این بسته تشویقی افزود: یک فوریت این موضوع هفته گذشته مورد موافقت قرار گرفت و پس از بررسی یک هفته‌ای، امروز به تصویب شورای اسلامی شهر رسید تا هرچه زودتر شاهد اجرایی شدن آن باشیم.

 وی بیان کرد: امروز یک توافق‌نامه ملکی مربوط به طرح عمرانی ادامه خیابان شهید احمدی بررسی شد که این لایحه با توجه به نظر اعضا به کمیسیون تخصصی برگشت تا کارشناسی‌های لازم صورت گیرد.

 صالحی ادامه داد: همچنین توافق‌نامه ملکی در طرح احداث روز بازار و ساماندهی بازار محلی حصه در منطقه ۱۴ بررسی و به اتفاق آرا به تصویب رسید.

 سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امروز به مناسبت دهه کرامت خادم‌یاران رضوی در صحن علنی شورای اسلامی شهر حضور پیدا کردند که گزارشی در خصوص برنامه‌های این دهه ارائه دادند.

 وی با بیان اینکه نطق‌ها و تذکرهای امروز معطوف به‌ویژه برنامه‌های محلی و شهری دهه کرامت بود، گفت: بیش از ۶۰۰ برنامه به همین مناسبت در جای‌جای شهر در حال برگزاری است که مورد تجلیل همکاران شورا قرار گرفت.

 صالحی بیان کرد: اتفاق مهم دیگر این روزهای شهر، بازگشایی کارخانه ریسباف و آغاز عملیات مرمت برای تبدیل به موزه بزرگ اصفهان است که در صحن امروز شورا همکاران به همدلی و هم‌افزایی پیرامون این اتفاق اشاره کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز