خبرگزاری کار ایران

املاک تهران در سامانه تخصصی کیلید

املاک تهران در سامانه تخصصی کیلید
کد خبر : ۷۱۷۵۵۲

مهم نیست به دنبال خرید ملک باشید یا بخواهید ملک خود را اجاره دهید، وب‌سایت کیلید امکانات متنوعی را در زمینه املاک ارائه می‌کند.

ایلنا؛ خرید و اجاره خانه از مواردی است که نیازمند صرف زمان و مراجعه مکرر به دفاتر املاک است. با در نظر گرفتن زمانی که برای بازدید ملک در نظر گرفته می‌شود، و  نبودن منبع مناسب برای پیدا کردن اطلاعات و نیز با احتساب ترافیک و شلوغی شهر تهران می‌توان گفت پیدا کردن خانه مناسب از سخت‌ترین کارها است.

وب‌سایت کیلید به عنوان یک مرجع تخصصی در زمینه املاک و مستغلات تهران فعالیت می‌کند اما این فعالیت تنها محدود به جست‌ و جو و عرضه قیمت ملک در تهران نیست. در وب‌سایت کیلید اطلاعات جامع و کامل در خصوص انواع قرارداد‌های خرید و اجاره برای افرادی که اطلاع کافی در این زمینه ندارند وجود دارد. این اطلاعات می‌تواند کمک کند تا افراد به سادگی در هنگام عقد قرارداد و خرید ملک تمام نکات را رعایت کرده تا هنگام تنظیم و عقد قرارداد دچار مشکل نشوند.

درباره کیلید

هر فرد برای خرید یا اجاره ملک نیاز به اطلاعات کامل درباره محدوده ملک، متراژ‌های موجود، فرصت‌های مناسب و قیمت‌ ملک دارد. تاکنون هیچ منبعی به طور تخصصی اطلاعات مربوط به املاک تهران را جمع‌آوری و منتشر نکرده بود. به همین منظور وب‌سایت کیلید راه‌اندازی شد تا با دسته‌بندی اطلاعات بتواند به بازار خرید و فروش ملک در تهران کمک بزرگی کند.

خرید یا اجاره ملک یک نوع سرمایه‌گذاری است و برای انتخاب درست نیازمند اطلاعات کافی درباره مناطق مختلف تهران و قیمت ملک در هر منطقه است. این اطلاعات بر اساس مناطق مختلف تهران دسته‌بندی شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است. علاوه بر آن می‌توان روند تغییر قیمت را در هر منطقه بررسی کرد و بهترین محله‌های هر منطقه را از نظر قیمت و محیط برای اجاره یا خرید خانه پیدا کرد.

فعالیت کیلید کمک بزرگی به بازار خرید و فروش ملک می‌کند اما بیشترین اطلاعات را در اختیار افرادی قرار می‌دهد که دانش کافی نسبت به خرید و اجاره ملک ندارند و برای گرفتن تصمیم قطعی دچار تردید هستند. کیلید با ارائه اطلاعات درست می‌تواند به هر فرد کمک کند تا بهترین فرصت‌ها را در بازار املاک کرج و تهران شناسایی کرده و نقدینگی خود را در مسیر درستی سرمایه‌گذاری کند. از امکاناتی که وب‌سایت کیلید به کاربران می‌دهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جست و جو برای پیدا کردن ملک بر اساس هدف
  • محاسبه قیمت ملک بر اساس متراژ و موقعیت
  • دستیابی به فرصت‌های طلایی بازار مسکن
  • دسترسی به سامانه مشاوره برای اجاره و خرید خانه
  • امکان ایجاد آگهی ملکی مالک و سپارش آن به مشاورین املاک
  • دستیابی به اطلاعات جامع در خصوص املاک تهران و کرج
  • انجام بررسی‌های علمی و آماری در خصوص املاک و مستغلات

وب‌سایت کیلید تحولی در زمینه املاک

مهم نیست به دنبال خرید ملک باشید یا بخواهید ملک خود را اجاره دهید، وب‌سایت کیلید امکانات متنوعی را در زمینه املاک ارائه می‌کند. این اطلاعات محدود به آگهی‌های ملک و جست و جو فرصت‌های خرید و اجاره ملک نیست بلکه می‌تواند مرجعی باشد برای یافتن بهترین فرصت‌های بازار مسکن در تهران.

برای جست و جوی ملک می‌توانید از موتور جست و جوی پیشرفته وب‌سایت کیلید استفاده کنید. این موتور جست و جو با محدود کردن نتایج می‌تواند نزدیک‌ترین گزینه‌های بازار مسکن به ملک مورد نظر شما را فهرست کند. این جست و جو تنها محدود به متراژ و موقعیت ملک نیست، بلکه می‌توانید در قسمت نتایج جست و جو امکانات ملک مورد نظر را وارد کرده و نتایج را بر همین اساس دسته‌بندی کنید. این کار کمک می‌کند تا پیدا کردن ملک روندی آسان‌تر داشته باشد و زودتر به نتیجه برسید.

وب‌سایت کیلید این امکان را ایجاد کرده برآورد نسبتا دقیقی از قیمت ملک خود داشته باشید. در این بخش تنها با وارد کردن کد پستی ملک می‌توانید قیمت ملک را محاسبه کنید. اطلاعات معاملات املاک در این وب‌سایت از 7 سال گذشته تا به امروز قابل دسترسی است.

در بخش فرصت‌های طلایی بازار مسکن می‌توانید با انتخاب منطقه‌های مختلف تهران اطلاعات جامع و کاملی در خصوص خرید و فروش ملک داشته باشید. در این بخش میانگین قیمت معاملات ملک و تعداد معامله‌هایی که در طول مدت زمان مشخصی انجام شده در هر منطقه ارائه می‌شود. در این بخش قیمت ملک بسته به محله‌های مختلف در یک منطقه دسته‌بندی می‌شود و همچنین روند تغییرات شاخص قیمت برای هر محله مشخص شده است. این اطلاعات می‌تواند به افراد کمک کند تا بهترین انتخاب‌ برای اجاره و خرید خانه را پیدا کنند.

در وب‌سایت کیلید اطلاعات مربوط به دفاتر املاک تهران به روز رسانی شده است. با انتخاب منطقه‌های مختلف می‌توان به اطلاعات املاک آن منطقه و تعداد آگهی‌های موجود در وب‌سایت که توسط دفتر املاک ثبت شده است دسترسی داشت. برای ایجاد آگهی نیز می‌توان با ایجاد حساب کاربری اطلاعات مربوط به ملک را وارد کرد و آگهی اجاره یا فروش ملک را در وب‌سایت ثبت کرد.

در بخش مجله خبری کیلید اطلاعات متنوعی برای کاربران ارائه می‌شود. تنوع این اطلاعات به قدری است که راهنمایی‌ لازم برای اسباب‌کشی و خرید ملک در خارج از ایران نیز ارائه شده است. این مجله خبری سعی کرده تا مطالب خواندنی را بر اساس اطلاعات معتبر به کاربران ارائه کند. این اطلاعات می‌تواند به همه کمک کند تا روند تنظیم قراردادهای ملکی را بر اساس قانون پیش ببرند. آشنایی با قوانین خرید و فروش، فسخ قرارداد و تحویل ملک از جمله اطلاعاتی است که در بخش مجله خبری کیلید ارائه شده است.

با استفاده از اپلیکیشن کیلید امکان استفاده از این اطلاعات روی گوشی همراه فراهم شده است و افراد با نصب اپلیکیشن می‌توانند دسترسی راحت‌تری به اطلاعات مرجع تخصصی املاک تهران داشته باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز