خبرگزاری کار ایران

ویژگی های ساعت مچی کاسیو

ویژگی های ساعت مچی کاسیو
کد خبر : ۱۵۴۳۲۵۹

ساعت مچی کاسیو از جمله برندهای معتبر و مطرح در صنعت ساخت ساعت می باشد. همانطور که می دانید که این برند با سابقه بالا و سرآمد کیفیت در دنیا می باشد. ساعت کاسیو در مدل های متنوعی تولید می شوند در واقع این برند برای سنین مختلف و استایل های متفاوت تولید می شوند.

امکانات ساعت مچی کاسیو

  • قابلیت اتصال به تلفن همراه
  • وجود بدنه ضد زنگ
  • مقاوم در برابر آب
  • دارای کرنوگراف
  • دارای نور پس زمینه اتوماتیک
  • داشتن قطب نما
  • دریافت سیگنال GPS
  • دارای فناوری شارژ خورشیدی
  • نمایش ساعت جهانی و ارائه دو زمان مختلف
  • برخورداری از سنسورها مختلف مانند ارتفاع سنج، عمق سنج، دما سنج و فشار سنج

آشنایی با انواع مدل های ساعت مچی کاسیو

جی شاک

بدون شک محبوب ترین مدل ساعت کاسیو جی شاک می باشد. به دلیل برخورداری از دوام بسیار و مقاوم در برابر شوک و ضربه و استحکام بالا مورد توجه قرار گرفته است. به طوری که می توانید از این محصول برای فعالیت های مختلف مانند ماجراجویی، ورزش و.... بهره ببرید.

ادیفایس

دسته بندی ساعت کاسیو ادیفایس شامل انواع مختلفی می شود. که از جمله آن ها می توان به ساعت 3 عقربه ای آنالوگ تا کرنوگرافی های خورشیدی و.... اشاره کرد. این مدل ساعت مچی معمولا دارای استیل ضد زنگ هستند و ظریف کارهای دو رنگ برای آن ها در نظر گرفته شده است.

پرو ترک

اگر دوست دارید تا برای فضاهای باز و موقعیت های طبیعت گردی ساعتی با کیفیت و مقاوم خریداری کنید پیشنهاد می کنیم از دسته ساعت کاسیو پرو ترک انتخاب نمایید. در این دسته شما می توانید قابلیت های مانند ارتفاع سنج، آلارم هشدار، تقویم خودکار، تایمر شمارش معکوس ، گام شمار و... را استفاده نمایید.

بیبی جی

در واقع این دسته بندی که همتای زنانه ساعت های جی شاک است. ظرافت و زیبایی این محصول بسیار بالا بوده و از استحکام ویژه ای برخوردار است.

ویژگی های ساعت مچی کاسیو

راهنمای خرید ساعت مچی کاسیو

با توجه به ویژگی های خاص و جذاب خرید ساعت مچی کاسیو برای هرکسی می تواند لذت بخش باشد.

بند ساعت کاسیو از انواع متنوعی برخوردار است. بنابراین بهتر است با توجه به سبک استایل خود مناسب ترین آن ها را انتخاب کنید.

در زمان خرید ساعت مچی به جنس آن نیز توجه کنید. فولاد ضد زنگ و رزینی از جمله متریال های مورد استفاده در ساخت ساعت کاسیو هستند. به طور مثال اگر دائما از یک ساعت استفاده می کنید فولاد ضد زنگ انتخاب مناسب تری برای شما می باشد.

در حالی که می خواهید جذابیت ساعت خود را در شب نیز به نمایش بگذارید می توانید ساعت های شب نمای کاسیو را انتخاب کنید.

تشخیص ساعت کاسیو اورجینال از فیک

قیمت ساعت : دقت داشته باشید که قیمت های بسیار پایین نشان دهده اینکه ساعت کاسیو فیک است.

کیفیت و فینیشینگ : ساعت مچی را به دقت بررسی کنید تا از نبود نشانه های ساخت ضعیف مانند لبه های ناهموار ، قطعات شل یا چاپ بی کیفیت مطمئن شوید. در واقع ساعت اورجینال کاسیو به ساخت با کیفیت خود مشهور است.

لوگو و برند کاسیو : قبل از خرید ساعت مچی لوگوی کاسیو روی صفحه ساعت ، پشت قاب و سگک بند را بررسی کنید. ساعت های فیک ممکن است دارای لوگویی با غلط املایی یا چاپ ضعیف باشند. اطمینان پیدا کنید که فونت ، اندازه و ساختار لوگوی رسمی کاسیو مطابقت داشته باشد.

شماره سریال : ساعت های کاسیو یک شماره سریال منحصر به فرد در پشت بدنه خود به صورت حک شده دارند که می توانید این شماره را در سایت رسمی کاسیو جستجو کنید.

بسته بندی : ساعت های اورجینال این برند با بسته بندی باکیفیت و شامل دفترچه راهنما و کارت گارانتی می باشد. اما در ساعت فیک شاهد بسته بندی بی کیفیت هستید.

ویژگی های ساعت مچی کاسیو

قیمت ساعت کاسیو

قیمت ساعت مچی کاسیو به عوامل مختلفی بستگی دارد.

مدل : کاسیو طیف گسترده ای از مدل های ساعت را ارائه می کند. از ساعت کاسیو رنگی گرفته تا ساعت های دیجیتال پیشرفته با ویژگی های مختلف پیچیدگی و عملکرد ساعت بر قیمت آن تاثیر می گذارد.

متریال : متریال به کار رفته در ساعت مچی مردانه و ساعت مچی زنانه کاسیو یکی از عوامل تعیین کننده قیمت ساعت کاسیو است. ساعت اورجینال با متریال مختلف مانند فولاد ضد زنگ، تیتانیوم و حتی فلزات گران بها مانند طلا ساخته می شود. هر چه متریال ساعت باکیفیت و کم یاب تر باشد قیمت آن بالاتر است.

ویژگی ها : ساعت های کاسیو دارای ویژگی های مختلفی مانند کرونوگراف ، زنگ هشدار، زمان جهانی ، فناوری انرژی خورشیدی و.... هستند تعداد و پیچیدگی ویژگی ها برقیمت ساعت موثر است.

جمع بندی

برای خرید ساعت مچی اسپرت و اورجینال آن هم از برندهای مطرح مانند کاسیو، سیکو و سیتیزن می توانید به سایت فروشگاهی ساعت الف مراجعه نمایید و از بین تنوع مدل های موجود انتخاب کنید و براساس سلیقه و استایل خود خرید اینترنتی راحتی را تجربه کنید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز