خبرگزاری کار ایران

آدور، روی نبض زندگی

 آدور، روی نبض زندگی
کد خبر : ۱۵۴۲۲۴۱

محصولات "آدور" شامل: انواع ( زانوبند ، کمربند ، مچبند ، قوزبند و سایر ساپورت‌های ارتوپدی ADOR ) دارای ایزوهای۹۰۰۱ و ۱۳۴۸۵ ازBRS آمریکا است.

به گزارش ایلنا؛ شرکت "آدور" از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را با رویکرد توسعه بازارهای صادراتی به کشورهای دیگر آغاز کرد. تولیدات این شرکت با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها و طراحی منحصر به فرد در جهت کمک درمانی،  ارتوپدی و ورزشی است. یکی از اقدامات این شرکت تولید انبوه ماسک‌های پزشکی برای جلوگیری از همه گیری ویروس کرونا با "شعار کمترین محدودیت، بیشترین حمایت" بود.

از اهداف این شرکت می‌توان به تحقیق و توسعه و ارتقاء هر روزه کیفیت و کارایی محصولات، ارائه محصولات با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت جهت استفاده برای تمامی اقشار جامعه، اختصاص کارشناسان مجرب و دوره دیده جهت مشاوره با افراد و معرفی مناسب‌ترین محصول، متناسب با شرایط اختصاصی فرد در مرکز مشاوره و عرضه ساپورت های ارتوپدی ماهان مدیکال اشاره کرد.

لازم به ذکر است، محصولات "آدور" شامل: انواع ( زانوبند ، کمربند ، مچبند ، قوزبند  و سایر ساپورت‌های ارتوپدی ADOR ) دارای ایزوهای۹۰۰۱ و ۱۳۴۸۵ ازBRS آمریکا است.

حضور برند "آدور" در دومین نمایشگاه تجهیزات پزشکی با رونمایی از "آواتار هوش مصنوعی" بسیار چشم گیر بود و نظر مراجعه‌کنندگان را به خود جلب کرد. در "آدور"، با استفاده از آواتار هوش مصنوعی سوالات متقاضیان در خصوص محصولات، خدمات یا اطلاعات کلی برند آدور به‌ سرعت و با دقت پاسخ داده می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز