خبرگزاری کار ایران

هتل بزرگ تهران؛

نیم قرن عملکرد مناسب در صنعت گردشگری کشور

نیم قرن عملکرد مناسب در صنعت گردشگری کشور
کد خبر : ۱۵۴۲۵۷۵

هتل بزرگ تهران در سال ۱۳۵۵ و به صورت سهامی خاص احداث شده و آخرین بار در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفته و در خیابان ولیعصر تهران قرار دارد.

ایلنا؛ گراند هتل یا هتل بزرگ چهار ستاره تهران یک هتل بزرگ و لوکس ۹ طبقه در شهر تهران است که دارای ۲۰۵ اتاق با تجهیزات رفاهی مناسب است.

این هتل در سال ۱۳۵۵ و به صورت سهامی خاص احداث شده و آخرین بار در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفته و در خیابان ولیعصر تهران قرار دارد.

مسافران می‌توانند از این هتل به تمام نقاط تهران اعم از تفریحی، دیدنی، تجاری، بیمارستان‌ها، سالن‌های همایش، دانشگاه‌ها و هر جای دیگری که یک مسافر نیاز دارد به راحتی بروند.

این هتل در مرکز شهر تهران واقع شده و دسترسی آسان به مترو، اتوبوس، بی‌آرتی و وسایل دیگر حمل و نقل عمومی را داراست.

انواع اتاق‌ها در هتل بزرگ تهران

لابی این هتل بزرگ ظرفیت گنجایش ۴۰ نفر مراجعه کننده را دارد و رستوران آن نیز پذیرای ۱۲۰ نفر به صورت همزمان خواهد بود.

هم‌چنین برای ۸۰ خودرو پارگینگ رایگان در نظر گرفته شده است و مراجعه کنندگان می‌توانند از اینترنت نامحدود لابی استفاده کنند.

اتاق‌ها در این هتل از یک تخته بدون ظرفیت اضافه شروع شده و تا دو تخته کوئین همراه با صبحانه ادامه دارد که هر کدام دارای امکانات منحصر به خود هستند و مسافران با توجه به بودجه و نوع اقامت خود می‌توانند به این هتل و رزرو اتاق در آن مجموعه اقدام کنند.

قوانین رزرو اتاق در هتل بزرگ تهران

هتل بزرگ تهران نیز مانند هر اقامتگاه دیگری دارای شرایطی است، از قبیل رعایت ساعت ورود و خروج توسط مسافران، پذیرش مسافران خانم مجرد مانند آقایان و همراه با مدرک شناسایی معتبر، اقامت نیم بهای کودکان زیر شش سال در صورت عدم استفاده از سرویس و امکان کنسلی که در ایام پیک و غیر پیک متفاوت است و باید از قسمت پذیرش هتل استعلام شود.

انتهای پیام/
مرجان شرف
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز